Tunteita ja tuoksuja -keskustelu

323 posts, 17 pages, 130,611 views

phanatic

Posts: 1,123

#121 • • Edited phanatic

Damien, 18.3.2006 11:47:
---
Niin ja siitä termin käytöstä:

Skeptikko



Niin, voisit vähän kokeilla suhtautua skeptisesti noihin holokausti-"revisionisteihinkin". Se, että kyseenalaistat ainoastaan sen, mitä revisionistit neuvovat sinua kyseenalaistamaan, ei ole skeptisyyttä. Kokeile vaikka soveltaa Occamin partaveistä tähän mieltäsi vaivaavaan pähkinään - onko todennäköisempää, että juutalaiset ovat maailmanlaajuisen salaliiton avulla saaneet kaikki uskomaan ilman syytä, että heidän kansaansa tuhottiin järjestelmällisesti keskitysleireissä, menneet dokumentteihin esittämään "selviytyneitä" ja kertomaan leirien kauhuista, lavastaneet ruumiskasat ja kaasukammiot jne.. Vai olisiko homma sittenkin tapahtunut ihan oikeasti?

Koita nyt hyvä veli kaivaa ne vink vink ja hoonk hoonk hymiöt sieltä niin ei tartte heti ajatella kaikista sitä pahinta mahdollista. Musta se oli hyvä läpän tynkä pilke silmäkulmassa "skeptikoille" puolin ja toisin. Onko tosiaan niin että pelkästään aiheesta puhuminen saa sapen kiehumaan ja tekee puhujasta automaattisesti pahan / natsi romantisoijan?



Se ei ollut "hyvä läpän tynkä pilke silmäkulmassa". Voithan sä mennä läpällä pilke silmäkulmassa myös jonnekin foorumeille leikkimään "jammu siltavuori-revisionistia" ja ihmetellä kun pelkkä aiheesta puhuminen saa sapen kiehumaan. Idiotismilla on tapana saada ihmisten sappi kiehumaan.
Damien

Posts: 2,882

#122 • • Damien [tr3ox]

phanatic,
Niin, voisit vähän kokeilla suhtautua skeptisesti noihin holokausti-"revisionisteihinkin". Se, että kyseenalaistat ainoastaan sen, mitä revisionistit neuvovat sinua kyseenalaistamaan, ei ole skeptisyyttä. Kokeile vaikka soveltaa Occamin partaveistä tähän mieltäsi vaivaavaan pähkinään - onko todennäköisempää, että juutalaiset ovat maailmanlaajuisen salaliiton avulla saaneet kaikki uskomaan ilman syytä, että heidän kansaansa tuhottiin järjestelmällisesti keskitysleireissä, menneet dokumentteihin esittämään "selviytyneitä" ja kertomaan leirien kauhuista, lavastaneet ruumiskasat ja kaasukammiot jne.. Vai olisiko homma sittenkin tapahtunut ihan oikeasti?



Occam on tuttu jätkä. Ongelma on se etten tällä hetkellä ole oikeastaan kummankaan näkemyksen kannalla 100%. Oma veikkaukseni tippuu jonnekkin sinne karuun välimaastoon, leirit oli, ihmisiä kuoli ei koko määrää ja vielä tuo Palestiina kysymys. Niin, onhan se aika uskomaton edes ideana, mutta niinhän ne asiat yleensä hoidetaan, joko niin salaa ettei siitä kukaan tiedä tai niin röyhkeän avoimesti ettei sitä kukaan usko.

Lisättäköön vielä ettei tämä video edusta sitä näkemystä minkä minulla on revisionistinä, kuin vain osittain. Halusin vain tuoda tämän videon kaikkien nähtäville, enkä tainnut muuten edes muuta toittottaa...

phanatic,
Se ei ollut "hyvä läpän tynkä pilke silmäkulmassa". Voithan sä mennä läpällä pilke silmäkulmassa myös jonnekin foorumeille leikkimään "jammu siltavuori-revisionistia" ja ihmetellä kun pelkkä aiheesta puhuminen saa sapen kiehumaan. Idiotismilla on tapana saada ihmisten sappi kiehumaan.



Eli propaganda aiheen ympärillä on mielestäni niin valtavaa ettei sitä pystytä purkamaan ilman kansainvälistä massiivista yhteistyötä, josta voi vain köyhä revisionisti halonhakkaaja unelmoida ;) (tuliks nyt sit rennommin ku olin itse sen vitsin pohjana?).
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#123 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 18.3.2006 13:43:
Occam on tuttu jätkä. Ongelma on se etten tällä hetkellä ole oikeastaan kummankaan näkemyksen kannalla 100%. Oma veikkaukseni tippuu jonnekkin sinne karuun välimaastoon, leirit oli, ihmisiä kuoli ei koko määrää ja vielä tuo Palestiina kysymys. Niin, onhan se aika uskomaton edes ideana, mutta niinhän ne asiat yleensä hoidetaan, joko niin salaa ettei siitä kukaan tiedä tai niin röyhkeän avoimesti ettei sitä kukaan usko.

Damien

Posts: 2,882

#124 • • Damien [tr3ox]

kuilu saa ehdot,
Nyt kyllä Epailija pahastuu... Skeptisismi on tietenkin eräs helpoimmin, ja ehkä helpoiten, puolustettavissa oleva tapa jäsentää maailmaa. Mut helvetin hyödytön. Ja siis pidemmälle vietynä myös universaalilla tasolla.., uskaltaisinko sanoa: invalidi! =)
Mut Damien, sä et täytä skeptikon vaatimuksia.., sä olet pikemminkin dogmaatikko, ja siksi vaarallinen, jopa. Oletko siten saavuttanut jotain..?



Köh köh, jos mulla on vatipää niin itse olet varsinainen tulkinnan kolmio. Ostakaa nyt Erkille elämä ettei sen tartte lukea mua niinkuin itse haluaa.
Missä vaiheessa olen rinnastanut itseni epäilijäksi? Olenko sanonut olevani epäilijä? Totesin vain että tässä nyt tätä matskua "skeptikoille puolin ja toisin".
Jos pilkkua nussitaan niin nussitaan pilkkua eikä mitään pistettä.

kuilu saa ehdot,
Kun sä et "pelkästään puhu aiheesta"... Sä käyt väittelyä holokaustirevisionistien puolesta, tuot esille vain heitä tukevia argumentteja ja nollaat jokaisen vasta-argumentin, sanalla sanoen olet yksipuolinen. Sun on pakko olla yks tyhmimmistä tyypeistä täällä, jos sä aikuisten todella uskot olevas tässä asiassa puolueeton skeptikko! LOL



Sehän se pointti tässä juurikin on, etten usko juurikaan mihinkään kun on niin pirun ristiriitaista matskua ja ennenkuin vedät sen sun "puristukses" tähän pöydälle, niin se oli vain puhdasta vittuilua takaisin. Mun ainoa mokani tässä "keskustelussa" on tuo otsikon kömpelö muotoilu. Kyllä sen tarkoitus oli olla provokatiivinen, mutta silti ai että silti uskoin että kitinä olisi asianmukaista eikä puhdasta avautumista tuntemattoman henkilön tuntemattomista näkemyksistä. Tässä vaiheessa se on enää vaan silkkaa hupia katsoa, miten avuttomat uusaivokääpiöt jaksaa lataa paskaa tiskiin ja vielä kehtaavat perätä asiattomien avautumistensa asiallista käsittelyä. Ota poika lapio käteen ja tees pöytä siistiks jos haluat että istun sen ääreen, ollaanhan vielä sanoinkuvainnollisesta "mun talossa" (topic).

kuilu saa ehdot,
Mul ei hihat pala historian näkemyksesi takia, vaan vaikenemisen, vastaamattomuuden, ilmiselvän kyvyttömyyden ja HALUTTOMUUDEN loogisiia johtopäätelmiin ja sillä vieläpä pröystäilyn takia! Se saa mun sappeni kiehumaan. Se, kuten sanoin jo aiemmin, että noinkin julkeasti ilmotat olevasi idiootti ja tavan urpo, on vain hyvä asia, mitä tulee tyttöjen mahdollisuuteen tunnistaa surkea geenipooli jo kaukaa, ja näin ihmiskunnalla on taas kerran hieman paremmat tulevaisuuden näkymät.



Jaa missä tilanteessa mä pröystäilen ja millä? Se että tarkoituksenmukaisesti tulkitset mua miten sattuu, vain koska olen jättänyt tulkinnan varaa, ei tee tulkintaa oikeaksi. Pikemminkin se vain todistaa miten ZioNISTI säkin loppujen lopuksi olet, se oli mun näkemys dogmaatikkona tässä revisionismi asiassa ja siitä saat painaa vaikka julisteita.

kuilu saa ehdot
Piilo-ongelma on se, et sä ET VASTAA kysymyksiin, eli ET EDES KESKUSTELE. Olit kuinka paska tahansa. Ja mitäs ttua sä alat ihmisiä manipuloimaan?! Mikset raukka pysty sanomaan asiasta suoraan? Ei, ensin pitää kieroilla, agitoida ja levittää omaa yksipuolista, kurjaa ja viheliäistä propagandaa.



Ime häränpallia paskanaama. Jos joku täällä manipuloi yleistä mielipidettä, niin se olet sinä ja suurella syylällä nenänpäässä varustettuna.
Se että ylipäätään ruodin vielä näitä sun tekstejä kaiken sen vittuilun jälkeen mitä olet esittänyt on kai vain omää vatipäisyyttäni, mutta kun kirjoitat tuollaista saarnaa niin muista välillä vilkaista peiliin, enkelit itkee, sielus tummuu ja se kuilu senkuin vain syvenee.

kuilu saa ehdot
Mut ymmärrä nyt vatipää viimein, tämäkään seikka EI KÄY ILMI MILLÄÄN TAVALLA sun posteistas taikka argumentoinnistas! Sä VAAN SANOT NIIN TÄSSÄ!? Käy epäselväksi pystytsä edes hahmottamaan omaa asemaasi tässä keskustelussa. Mut on myös yksinkertainen tapa hälventää näitäkin "ennakkoluuloja"...



Ja ainoo kysymys minkä jätin teidän paskaprovokaation ansiosta huomioitta oli siveyksen tekemä topic:n kuudes posti. "minkälaista merkitystä sillä olisi nykypäivän elämäämme, mikäli joku pystyisi todistamaan, että holokausti ei olisikaan tapahtunut juuri niin kuin historian kirjoihin on kirjoitettu ja sana on kulkenut ihmiseltä toisille vuosien saatossa?"

Ja siihen vastasin etten tiedä. Voishan sillä olla myös vaikutusta Israelin valtion laillisuuteen ja sitä kautta ties mihin...

kuilu saa ehdot
Miks ne ei ois massamurhannu juutalaisia, homoja, mustalaisia, vammasia ja muuten vähäväkisiä, jos kerran maailma ilman juutalaisia sun muita erilaisia oli/on natsien mielestä parempi paikka?



Juutalaisista en tiedä kun niitä oli niin paljon, mustalaisista vielä vähemmän, mutta aikuiseutanasia ohjelmahan niillä oli mikä kattoi just vammaiset ja homoseksuaalit. Viis lekuria tutki ja hutki potilasta jota eivät edes nähneet ja jos tarpeeks moni veti punakynää potilaan papereihin, niin auton lavalle ja häkä(ä)pönttöön.


kuilu saa ehdot
Siis sä tosissas sanot keskusteluks sitä, et sä laitat urleja jonoo, ja sanot omana mielipiteenäs et "hyviä kysymyksiä"? Jätät sen [oman kantasi alussa, kuil huom] yhä tulkinnanvaraiseksi, miksi?



Koska ristiin menevää infoa on liikaa. Virallinen kanta sisältää liikaa propagandan mahdollisuutta ja revisionisti puoli edellyttäis enemmän "hands on tutkintaa" vierailua sun muuta mihin ei ole mahdollisuutta ja siten sen tieto jää varmentamatta. Tämän nyt selitettyäni pidätkö mua vielä ihan vatipäänä kun en vain lue sitä TÄMÄN PÄIVÄN puolueen lehteä? Jos pidät niin miksi?

kuilu saa ehdot
---ISO CLIPP---



Ja mähän en ala referoimaan tota tunkiota...

kuilu saa ehdot
Eli kaukaan ei aktiivisesti edes vaienna holokaustirevisionisteja, vaan he itse vaikenevat kiusallisten kysymysten edessä...



No jos revisionistien vaikenemiseen ei tarvita tekoja, niin miksi asia on laissa suojattu useasssa aassa?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#126 • • Edited Aziz Combat Fighter
aahahaha täähän on ihan kultaa :D

Oisit nyt heittäny jotain homoseksuaaliläppää tosta nuancesta ku se tahtoo mun lonkeroa tossa (zomg lol)
phanatic

Posts: 1,123

#127 • • phanatic

Damien, 18.3.2006 17:50:
---
Koska ristiin menevää infoa on liikaa. Virallinen kanta sisältää liikaa propagandan mahdollisuutta ja revisionisti puoli edellyttäis enemmän "hands on tutkintaa" vierailua sun muuta mihin ei ole mahdollisuutta ja siten sen tieto jää varmentamatta. Tämän nyt selitettyäni pidätkö mua vielä ihan vatipäänä kun en vain lue sitä TÄMÄN PÄIVÄN puolueen lehteä? Jos pidät niin miksi?



"Ristiin menevää infoa" on "liikaa" tarjolla aiheesta kuin aiheesta. Kreationistit, tupakkayhtiöiden lahjomat lääkärit, juutalaisvihaajat jne syöttävät tietoisesti täyttä tuubaa ilmoille, jotta näyttäisi että asioista "on monenlaisia näkökulmia tiedeyhteisössä".

Mielestäni olen asialliseen sävyyn pyytänyt sinua mm. kumoamaan virallisen historiankirjoituksen yksityiskohta yksityiskohdalta, jos sulla kerran on jopa liikaa tätä ristiin menevää infoa. Eipä ole kuulunut vastauksia, sä ainoastaan suollat noita linkkejä ja haukut muutamaa kirjoittelijaa. Yhtäkään omaa mielipidettäsi en ole keskustelussa havainnut.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#129 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 18.3.2006 18:06:
---
Ana-5000, 18.3.2006 17:58:
aahahaha täähän on ihan kultaa :D

Oisit nyt heittäny jotain homoseksuaaliläppää tosta nuancesta ku se tahtoo mun lonkeroa tossa (zomg lol)

---


Miksi olisin, sielläks sun ajatukset vaan pyörii ;)?



must homoläppä on vaan sellasta luontevaa jatkumoa läskiks haukkumisen perään :D
Damien

Posts: 2,882

#130 • • Damien [tr3ox]

phanatic,
Mielestäni olen asialliseen sävyyn pyytänyt sinua mm. kumoamaan virallisen historiankirjoituksen yksityiskohta yksityiskohdalta, jos sulla kerran on jopa liikaa tätä ristiin menevää infoa. Eipä ole kuulunut vastauksia, sä ainoastaan suollat noita linkkejä ja haukut muutamaa kirjoittelijaa. Yhtäkään omaa mielipidettäsi en ole keskustelussa havainnut.



No jos jotain pitää kumota niin esitä ja tutkin. Vittu pitääks mun vielä kaivaa sule sun faktat että voisin ne kumota? Olen yleisesti puhunut YLEISESTÄ tiedosta, 6miljoonaa, Auschwitz kaasukammiot, propagandaa jne. Ja tarjonnut näiltä osin revisionisti näkistä videoiden myötä.
Damien

Posts: 2,882

#131 • • Damien [tr3ox]

Ana-5000, 18.3.2006 18:07:
---
Damien, 18.3.2006 18:06:
---
Ana-5000, 18.3.2006 17:58:
aahahaha täähän on ihan kultaa :D

Oisit nyt heittäny jotain homoseksuaaliläppää tosta nuancesta ku se tahtoo mun lonkeroa tossa (zomg lol)

---


Miksi olisin, sielläks sun ajatukset vaan pyörii ;)?

---


must homoläppä on vaan sellasta luontevaa jatkumoa läskiks haukkumisen perään :D



Ehän mä haukkunu, musta sä oot aika pyöreekasvoinen ja tuskin mikään fitness ihanne, toisin sanoen läski mikä läski, niinkuin itsekkin olen.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#132 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 18.3.2006 18:12:
Ehän mä haukkunu, musta sä oot aika pyöreekasvoinen ja tuskin mikään fitness ihanne, toisin sanoen läski mikä läski, niinkuin itsekkin olen.



aahahaahhaha mä nauran ääneen täällä :D Sä oot voittajamateriaalia :D Pysytääs nyt aiheessa, perustele vaikka aluks omia väitteitäs sensijaan et alat ruotimaan mun karunkomeaa ulkomuotoani.
Damien

Posts: 2,882

#133 • • Edited Damien [tr3ox]

Ana-5000, 18.3.2006 18:15:
---
Damien, 18.3.2006 18:12:
Ehän mä haukkunu, musta sä oot aika pyöreekasvoinen ja tuskin mikään fitness ihanne, toisin sanoen läski mikä läski, niinkuin itsekkin olen.

---


aahahaahhaha mä nauran ääneen täällä :D Sä oot voittajamateriaalia :D Pysytääs nyt aiheessa, perustele vaikka aluks omia väitteitäs sensijaan et alat ruotimaan mun karunkomeaa ulkomuotoani.



Ooohooops, koitas nyt joskus sit postata jotain ilman kuvaa... 8D

edit: niin ja mitäs mä olenkaan väittänyt?
phanatic

Posts: 1,123

#134 • • phanatic

Damien, 18.3.2006 18:09:
---
No jos jotain pitää kumota niin esitä ja tutkin. Vittu pitääks mun vielä kaivaa sule sun faktat että voisin ne kumota? Olen yleisesti puhunut YLEISESTÄ tiedosta, 6miljoonaa, Auschwitz kaasukammiot, propagandaa jne. Ja tarjonnut näiltä osin revisionisti näkistä videoiden myötä.



Siis jos sinä aloitat topicin joka kyseenalaistaa nykyisen historiankirjoituksen, todistustaakka on tietenkin sinulla. Eli ota ihan rohkeasti esiin ne yksityiskohdat, jotka haluat kyseenalaistaa, ja sitten esitä todisteita joiden takia olet mitä mieltä nyt oletkaan. Et vieläkään ole kertonut OMAA mielipidettäsi, joten et keskustele.

Voisitko vaikka ihan ensimmäiseksi kumota nuo väitteet:
-6 miljoonaa uhria
-Auschwitz kaasukammiot

Se on totta, että Auschwitz I-leirillä ei juuri kaasukammioita ollut, koska se oli enemmän työleiri, ja Auschwitz II-Birkenau siinä parin kilometrin päässä keskittyi tuhoamiseen.

Ja voisitko vielä kertoa miksi tämä aihe kiinnostaa sinua niin suunnattomasti? En usko, että pelkkä yleinen skeptisyys historiankirjoitusta kohtaan ajaisi ihmistä levittämään tuollaista määrää yksipuolista informaatiota, laittamaan profiiliinsa kuvan tilalle jotain anti-holokaustiquoteja jne...
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#135 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 18.3.2006 18:17:
---
Ana-5000, 18.3.2006 18:15:
---
Damien, 18.3.2006 18:12:
Ehän mä haukkunu, musta sä oot aika pyöreekasvoinen ja tuskin mikään fitness ihanne, toisin sanoen läski mikä läski, niinkuin itsekkin olen.

---


aahahaahhaha mä nauran ääneen täällä :D Sä oot voittajamateriaalia :D Pysytääs nyt aiheessa, perustele vaikka aluks omia väitteitäs sensijaan et alat ruotimaan mun karunkomeaa ulkomuotoani.

---


Ooohooops, koitas nyt joskus sit postata jotain ilman kuvaa... 8D

edit: niin ja mitäs mä olenkaan väittänyt?



Öh, mun mielestä sä väitit että holokausti on kusetusta? Alotetaan vaikka siitä.

Pelivinkki #1: Yritä perustella väitteesi
Pelivinkki #2: Yritä perustella ne hyvin
Pelivinkki #3: Pyri käyttämään järkeä, logiikkaa ja päättelyä
Pelivinkki #4: Ole kriittinen itsellesi, ja yritä tunnistaa argumentointiasi ohjaavat subjektiiviset motiivit, ja pyristellä niistä irti
Pelivinkki #5: Myönnä erehtyneesi, kun se sinulle selkeästi osoitetaan
Pelivinkki #6: Vastaa faktoihin faktoilla, ei epämääräisten ufoharrastajien nimillä
Pelivinkki #7: Kun oma tieto loppuu, käytä lähteitä. Kerro lähteet ja ole niitä kohtaan kriittinen - netti on täynnä paskaa. Sen kyllä tunnistaa, jos osaa olla kriittinen
Pelivinkki #8: Kaikki lähteet eivät ole samanarvoisia. Esimerkiksi wikipedia on lähtökohtaisesti luotettavampi lähde kuin MISTER BIGBEARS 100 THINGS YOU DID NOW KNOW ABOUT THE HOLOCAUST (OR NOTOCAUST LOL).
Pelivinkki #9: Yritä pysyä aiheessa
Pelivinkki #10: Arvostele argumentteja, älä niiiden esittäjiä. Auktoriteetti on merkityksetön asia väitteen arvoa punnitessa.
Pelivinkki #11: Jos saat niin pahasti turpiisi threadissa kuin tässä on käynyt, lopeta ajoissa ja tyydy tappioosi
Damien

Posts: 2,882

#136 • • Damien [tr3ox]

phanatic,
Siis jos sinä aloitat topicin joka kyseenalaistaa nykyisen historiankirjoituksen, todistustaakka on tietenkin sinulla. Eli ota ihan rohkeasti esiin ne yksityiskohdat, jotka haluat kyseenalaistaa, ja sitten esitä todisteita joiden takia olet mitä mieltä nyt oletkaan. Et vieläkään ole kertonut OMAA mielipidettäsi, joten et keskustele.

Voisitko vaikka ihan ensimmäiseksi kumota nuo väitteet:
-6 miljoonaa uhria
-Auschwitz kaasukammiot



No 6 miljoonan uhrin hävittäminen polttamalla ei taida olla mahdollista 2 vuodessa. Auschwitzin maastossa ei ollut tarvittavia hiilivarantoja ja hiilellä ja diiselillä polttaminen on hidasta puuhaa. Nämä 6 miljoonaa ihmistä ovat kuitenkin hävinnyt maan päältä, siis täysin hävitetty ja todisteita heidän olemassa olostaan ei ole. Ne kengät ja hiukset eivät ole mielestäni vakuuttavaa matskua, koska hiuksia leikattiin ja kengät taitavat maata laverin päällä.

phanatic,
Ja voisitko vielä kertoa miksi tämä aihe kiinnostaa sinua niin suunnattomasti? En usko, että pelkkä yleinen skeptisyys historiankirjoitusta kohtaan ajaisi ihmistä levittämään tuollaista määrää yksipuolista informaatiota, laittamaan profiiliinsa kuvan tilalle jotain anti-holokaustiquoteja jne...



Ahmatti pressanan jo on riittävä vitsi että laittaisin sen kuvan profiiliin, sillä on niin villejä lausahduksia muutenkin, että holokausti toimii jatkumona: "s'not posible" LOL funny mofo.

Ja ai että tää topikki on varmasti tyydyttänyt / suunnannut ihmisten perus netti raivoa taas toiseen suuntaan. "kuulitsä klubbarissa riehuu taas sellanen ja sellanen mulkero joka sitä ja tätä" Kyll kiusa se on pienikin kiusa ja masokismissä se ihminen vasta löytää itsensä. Usko mitä uskot, rispectiäs tuskin saan vaikka mitä sanoisin ja muulla ei olekkaan väliä.

Mulla on Iranin pressa ja google-ehdotus, sulla mekko ja pitkä tukka. Mitä vitun väliä sillä loppujen lopuksi on? Tässähän me keskustellaan eikä profiilissa.
phanatic

Posts: 1,123

#137 • • Edited phanatic

Damien, 18.3.2006 18:29:
---
No 6 miljoonan uhrin hävittäminen polttamalla ei taida olla mahdollista 2 vuodessa. Auschwitzin maastossa ei ollut tarvittavia hiilivarantoja ja hiilellä ja diiselillä polttaminen on hidasta puuhaa. Nämä 6 miljoonaa ihmistä ovat kuitenkin hävinnyt maan päältä, siis täysin hävitetty ja todisteita heidän olemassa olostaan ei ole. Ne kengät ja hiukset eivät ole mielestäni vakuuttavaa matskua, koska hiuksia leikattiin ja kengät taitavat maata laverin päällä.



Krhm.. onkohan kukaan kertonut sinulle, että niitä leirejä oli satoja, Auschwitz oli vain yksi niistä. Oletetaan, että tuhoamisleirejä olisi ollut vaikkapa 150, ja kahdessa vuodessa on 730 päivää.
Tällöin kuuden miljoonan ruumiin polttaminen tarkoittaisi, että yhdessä leirissä olisi päivässä tuhottu 6 000 000 : (150*730) = n. 55 ruumista. Eipä kuulosta mitenkään mahdottomalta.

edit: ja niin, kuten Ana muistuttikin, kaikkia uhreja ei todellakaan poltettu. Juutalaisia mm. haudattiin elävältä.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#138 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 18.3.2006 18:29:
No 6 miljoonan uhrin hävittäminen polttamalla ei taida olla mahdollista 2 vuodessa. Auschwitzin maastossa ei ollut tarvittavia hiilivarantoja ja hiilellä ja diiselillä polttaminen on hidasta puuhaa. Nämä 6 miljoonaa ihmistä ovat kuitenkin hävinnyt maan päältä, siis täysin hävitetty ja todisteita heidän olemassa olostaan ei ole. Ne kengät ja hiukset eivät ole mielestäni vakuuttavaa matskua, koska hiuksia leikattiin ja kengät taitavat maata laverin päällä.



Pläh. Todista, miksi ei ole mahdollista polttaa 6 miljoonaa ihmistä kahdessa vuodessa? Ei niin että sillä olisi väliä. Näitä ihmisiä ammuttiin, hirtettiin, kaasutettiin, kuristettiin, hakattiin kuoliaaksi, ajettiin autoilla yli, iso osa kuoli matkalla leireille, kaupungeissa taisteluissa, sairauksiin kuoli massiivinen osa tosta kuudesta miljoonasta, etc..

Mikään typerä matemaattinen kikkailu siitä, miten kahdessa vuodessa ei keretä polttaa noita ihmisiä siks et "puu ja öljy ei riitä" ei todista yhtään mitään. Kukaan ei ole niin väittänytkään. Oletko kuullut joukkohaudoista? Niistä on varmaan vieläkin osa löytämättä. Traktorilla kipattiin ihmisiä julmetun kokoseen monttuun ja vähän hiekkaa päälle.

Mä voisin nyt jättää tän threadin tähän, sä oot selkeesti kakaramainen, debiili provokaattori, jolla ei ole mitään muuta intressiä tähän threadiin kuin tuntea ylemmyydentuntoa kun luulet pitäväsi hallussa "salattua totuutta".

Ihan sama mitä sulle sanoo, kun alat puolustautumaan läskijutuilla.
Damien

Posts: 2,882

#139 • • Damien [tr3ox]

kuilu saa ehdot, 18.3.2006 18:26:
---
Damien, 18.3.2006 17:50:
Ota poika lapio käteen ja tees pöytä siistiks jos haluat että istun sen ääreen, ollaanhan vielä sanoinkuvainnollisesta "mun talossa" (topic).
---

Tun teinipeelo, katohan ketä pojittelet, ettei tartte kusta kahtia.

Ja sun cuwopaskas penkominen on yks augeiaaninen urotyö kyllä.



Vittu perusta topikki kun niin syvälle sattuu ja kuse se kahtia niinkuin olet täällä tehnyt. Eihän sillä ole väliä mitä minä ajattelen sinusta tai sinä minusta vaan mitä ne ajattelee meistä.

kuilu saa ehdot,
Vai niin. No siitähän kysymyksissä onkin kysymys, esitän sellaisen, ja sinä täsmennät tarvittaessa? Mutta jotkut kysymykset tuppaavat järjestelmällisesti jäävän huomiotta. Sitäpaitsi keskustelun (gricen) yksi maksiimeista on se, ettei ainakaan tahallisesti jätä tulkinnanvaraa, poikkeuksena aina tärkeä satiiri. =)



Hyvät tavat kunniaan, jos joku käy mulle kadulla avautumaan en tieten tahtoen mene haastamaan riitaa, sillähän se ongelma on mun suhteen ei mulle ole mitään sitä vastaan. Sama pätee täällä, läväytin matskua pöytään ja sanoin että kyllä pistää pienen mielen änkyrälle, sanoin jopa pitäväni sitä todenmukaisena ja mahdollisena. Tapetaan se natsi, pistetään se häpearangaistukseen, eiqu joo tykitetään sen topicci täyteen sitä itseään ja sitten yritetään saada se näyttämään siltä, et se ois tehny sen kaiken ite.


kuilu saa ehdot,
Miksi ihmeessä haluat jättää tulkinnanvaraa itsesi suhteen?



No jos mulla olis absoluuttinen mielipide joka asiasta eihän siitä silloin vois enää keskustella.
Sä voit tulkita mua ja mä voin kertoa oman näkemykseni, yhdessä me vaan voidaan edetä piste.

kuilu saa ehdot,
Mä en tajuu? Haluat piiloviestiä, muttet ymmärrä samalla manipuloivasi?



Vittuiluun olen vastannut vittuilulla kun enää ole jaksanut katsella. Lapselliseksi tää nyt menee, mut: "ku toi alotti..."

kuilu saa ehdot,
Ja tää siis on sun vastaukses kysymykseen: "Miks ne ei olis massamurhannu juutalaisia, homoja, mustalaisia, vammasia ja muuten vähäväkisiä, jos kerran maailma ilman juutalaisia sun muita erilaisia oli/on natsien mielestä parempi paikka?"

"Six q niil oli aikuiseutanasia"??? Saiskohan vantaalle mitenkää teinieutanasian toimeenpantua..?



Oikee vastaus oli kylläkin: "juutalaisista en tiedä ku niitä oli niin paljon"
Eli meneeks ne viestit perille vai nou? Sun viesteistä menee kyllä osa ohi, kun en ole sivistysanoihin paremmin perehtynyt.

kuilu saa ehdot,
Väität ettet usko mihinkään, siinä teet perustavanlaatuisen virheen. Sillä, vastaapa edes tähän.

Jos et usko, et tiedä, etkä ole varma holokaustista, NIIN MITÄ JÄÄ JÄLJELLE?



Tyhjyys, ääretön ja ihana tyhjyys. Mitä olisi ilman tyhjyyttä? Pitää olla ei mitään jotta voisi olla jotain ja loppujen lopuksi millään ei ole mitään merkitystä ja sehän se vasta hauskaa onkin.

kuilu saa ehdot,
=D Referoimaan..? Häh? Emmä sua ookkaa pyytäny tekemään niistä lyhennelmää tai selostusta, vaan VASTAAMAAN niihin. Se tunkio on kasaantunu sun paskapuheittes ympärille, et varo ku alat syömää sanojas, laattaat välittömästi.



Ja mä väitän että se tunkio oli jo siellä ennen kuin edes mihinkään olin vastaamassa.
Se oli siellä jo ennen topiccia ja siinä meidän ongelma onkin...

kuilu saa ehdot,
Keskustelu on kuule sellasta, kysellään ja vastataan. Ja jos ei osata/haluta/pystytä vastata, ni sit olla turpa kii ja keskustelu on seis.

Damien

Posts: 2,882

#140 • • Damien [tr3ox]

phanatic,
Krhm.. onkohan kukaan kertonut sinulle, että niitä leirejä oli satoja, Auschwitz oli vain yksi niistä. Oletetaan, että tuhoamisleirejä olisi ollut vaikkapa 150, ja kahdessa vuodessa on 730 päivää.
Tällöin kuuden miljoonan ruumiin polttaminen tarkoittaisi, että yhdessä leirissä olisi päivässä tuhottu 6 000 000 : (150*730) = n. 55 ruumista. Eipä kuulosta mitenkään mahdottomalta.

edit: ja niin, kuten Ana muistuttikin, kaikkia uhreja ei todellakaan poltettu. Juutalaisia mm. haudattiin elävältä.



No niin, mut ku siinä aussi videossa puhuttiin et niiden kapasiteetti olis riittäny vain 16:sta per leiri ja ku Talmund:ssa on puhuttu 6 miljoonan jutkun tappamisesta jo iät ja ajat, nii kuinka monta kertaa pitää 6 miljoonan kuolla?