kuilu saa ehdot,
Nyt kyllä Epailija pahastuu... Skeptisismi on tietenkin eräs helpoimmin, ja ehkä helpoiten, puolustettavissa oleva tapa jäsentää maailmaa. Mut helvetin hyödytön. Ja siis pidemmälle vietynä myös universaalilla tasolla.., uskaltaisinko sanoa: invalidi! =)
Mut Damien, sä et täytä skeptikon vaatimuksia.., sä olet pikemminkin dogmaatikko, ja siksi vaarallinen, jopa. Oletko siten saavuttanut jotain..?
Köh köh, jos mulla on vatipää niin itse olet varsinainen tulkinnan kolmio. Ostakaa nyt Erkille elämä ettei sen tartte lukea mua niinkuin itse haluaa.
Missä vaiheessa olen rinnastanut itseni epäilijäksi? Olenko sanonut olevani epäilijä? Totesin vain että tässä nyt tätä matskua "skeptikoille puolin ja toisin".
Jos pilkkua nussitaan niin nussitaan pilkkua eikä mitään pistettä.
kuilu saa ehdot,
Kun sä et "pelkästään puhu aiheesta"... Sä käyt väittelyä holokaustirevisionistien puolesta, tuot esille vain heitä tukevia argumentteja ja nollaat jokaisen vasta-argumentin, sanalla sanoen olet yksipuolinen. Sun on pakko olla yks tyhmimmistä tyypeistä täällä, jos sä aikuisten todella uskot olevas tässä asiassa puolueeton skeptikko! LOL
Sehän se pointti tässä juurikin on, etten usko juurikaan mihinkään kun on niin pirun ristiriitaista matskua ja ennenkuin vedät sen sun "puristukses" tähän pöydälle, niin se oli vain puhdasta vittuilua takaisin. Mun ainoa mokani tässä "keskustelussa" on tuo otsikon kömpelö muotoilu. Kyllä sen tarkoitus oli olla provokatiivinen, mutta silti ai että silti uskoin että kitinä olisi asianmukaista eikä puhdasta avautumista tuntemattoman henkilön tuntemattomista näkemyksistä. Tässä vaiheessa se on enää vaan silkkaa hupia katsoa, miten avuttomat uusaivokääpiöt jaksaa lataa paskaa tiskiin ja vielä kehtaavat perätä asiattomien avautumistensa asiallista käsittelyä. Ota poika lapio käteen ja tees pöytä siistiks jos haluat että istun sen ääreen, ollaanhan vielä sanoinkuvainnollisesta "mun talossa" (topic).
kuilu saa ehdot,
Mul ei hihat pala historian näkemyksesi takia, vaan vaikenemisen, vastaamattomuuden, ilmiselvän kyvyttömyyden ja HALUTTOMUUDEN loogisiia johtopäätelmiin ja sillä vieläpä pröystäilyn takia! Se saa mun sappeni kiehumaan. Se, kuten sanoin jo aiemmin, että noinkin julkeasti ilmotat olevasi idiootti ja tavan urpo, on vain hyvä asia, mitä tulee tyttöjen mahdollisuuteen tunnistaa surkea geenipooli jo kaukaa, ja näin ihmiskunnalla on taas kerran hieman paremmat tulevaisuuden näkymät.
Jaa missä tilanteessa mä pröystäilen ja millä? Se että tarkoituksenmukaisesti tulkitset mua miten sattuu, vain koska olen jättänyt tulkinnan varaa, ei tee tulkintaa oikeaksi. Pikemminkin se vain todistaa miten ZioNISTI säkin loppujen lopuksi olet, se oli mun näkemys dogmaatikkona tässä revisionismi asiassa ja siitä saat painaa vaikka julisteita.
kuilu saa ehdot
Piilo-ongelma on se, et sä ET VASTAA kysymyksiin, eli ET EDES KESKUSTELE. Olit kuinka paska tahansa. Ja mitäs ttua sä alat ihmisiä manipuloimaan?! Mikset raukka pysty sanomaan asiasta suoraan? Ei, ensin pitää kieroilla, agitoida ja levittää omaa yksipuolista, kurjaa ja viheliäistä propagandaa.
Ime häränpallia paskanaama. Jos joku täällä manipuloi yleistä mielipidettä, niin se olet sinä ja suurella syylällä nenänpäässä varustettuna.
Se että ylipäätään ruodin vielä näitä sun tekstejä kaiken sen vittuilun jälkeen mitä olet esittänyt on kai vain omää vatipäisyyttäni, mutta kun kirjoitat tuollaista saarnaa niin muista välillä vilkaista peiliin, enkelit itkee, sielus tummuu ja se kuilu senkuin vain syvenee.
kuilu saa ehdot
Mut ymmärrä nyt vatipää viimein, tämäkään seikka EI KÄY ILMI MILLÄÄN TAVALLA sun posteistas taikka argumentoinnistas! Sä VAAN SANOT NIIN TÄSSÄ!? Käy epäselväksi pystytsä edes hahmottamaan omaa asemaasi tässä keskustelussa. Mut on myös yksinkertainen tapa hälventää näitäkin "ennakkoluuloja"...
Ja ainoo kysymys minkä jätin teidän paskaprovokaation ansiosta huomioitta oli siveyksen tekemä topic:n kuudes posti. "minkälaista merkitystä sillä olisi nykypäivän elämäämme, mikäli joku pystyisi todistamaan, että holokausti ei olisikaan tapahtunut juuri niin kuin historian kirjoihin on kirjoitettu ja sana on kulkenut ihmiseltä toisille vuosien saatossa?"
Ja siihen vastasin etten tiedä. Voishan sillä olla myös vaikutusta Israelin valtion laillisuuteen ja sitä kautta ties mihin...
kuilu saa ehdot
Miks ne ei ois massamurhannu juutalaisia, homoja, mustalaisia, vammasia ja muuten vähäväkisiä, jos kerran maailma ilman juutalaisia sun muita erilaisia oli/on natsien mielestä parempi paikka?
Juutalaisista en tiedä kun niitä oli niin paljon, mustalaisista vielä vähemmän, mutta aikuiseutanasia ohjelmahan niillä oli mikä kattoi just vammaiset ja homoseksuaalit. Viis lekuria tutki ja hutki potilasta jota eivät edes nähneet ja jos tarpeeks moni veti punakynää potilaan papereihin, niin auton lavalle ja häkä(ä)pönttöön.
kuilu saa ehdot
Siis sä tosissas sanot keskusteluks sitä, et sä laitat urleja jonoo, ja sanot omana mielipiteenäs et "hyviä kysymyksiä"? Jätät sen [oman kantasi alussa, kuil huom] yhä tulkinnanvaraiseksi, miksi?
Koska ristiin menevää infoa on liikaa. Virallinen kanta sisältää liikaa propagandan mahdollisuutta ja revisionisti puoli edellyttäis enemmän "hands on tutkintaa" vierailua sun muuta mihin ei ole mahdollisuutta ja siten sen tieto jää varmentamatta. Tämän nyt selitettyäni pidätkö mua vielä ihan vatipäänä kun en vain lue sitä TÄMÄN PÄIVÄN puolueen lehteä? Jos pidät niin miksi?
kuilu saa ehdot
---ISO CLIPP---
Ja mähän en ala referoimaan tota tunkiota...
kuilu saa ehdot
Eli kaukaan ei aktiivisesti edes vaienna holokaustirevisionisteja, vaan he itse vaikenevat kiusallisten kysymysten edessä...
No jos revisionistien vaikenemiseen ei tarvita tekoja, niin miksi asia on laissa suojattu useasssa aassa?