Tunteita ja tuoksuja -keskustelu

323 posts, 17 pages, 129,525 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#141 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 18.3.2006 18:50:
---
phanatic,
Krhm.. onkohan kukaan kertonut sinulle, että niitä leirejä oli satoja, Auschwitz oli vain yksi niistä. Oletetaan, että tuhoamisleirejä olisi ollut vaikkapa 150, ja kahdessa vuodessa on 730 päivää.
Tällöin kuuden miljoonan ruumiin polttaminen tarkoittaisi, että yhdessä leirissä olisi päivässä tuhottu 6 000 000 : (150*730) = n. 55 ruumista. Eipä kuulosta mitenkään mahdottomalta.

edit: ja niin, kuten Ana muistuttikin, kaikkia uhreja ei todellakaan poltettu. Juutalaisia mm. haudattiin elävältä.

---


No niin, mut ku siinä aussi videossa puhuttiin et niiden kapasiteetti olis riittäny vain 16:sta per leiri ja ku Talmund:ssa on puhuttu 6 miljoonan jutkun tappamisesta jo iät ja ajat, nii kuinka monta kertaa pitää 6 miljoonan kuolla?



"jutkun"?
Damien

Posts: 2,882

#142 • • Damien [tr3ox]

Ana-5000,
Ihan sama mitä sulle sanoo, kun alat puolustautumaan läskijutuilla.



Sehän se onkin melkein vituttanut, kun se on näköjään ihan sama mitä mulle voi sanoa ja onhan ne sanoneet.
Mä mitään salattua tietoa pidä hallussa, pistin ne dokkaritkin ihan jakoon, mut joo ku enhän mä osaa tehdä musaakaan niin mitäs vittua mulla on oikeutta ajatella toisin ja vielä vääntää topikkeja.
Ja mitä sä siellä itket, ite floodasit eka, pakkohan siihen oli jotain pistää ja susta kun en paljoo mitään tiedä, nii ulkonäkö oli ainoo mistä pysty piikittelee.
Damien

Posts: 2,882

#143 • • Damien [tr3ox]

Ana-5000,
"jutkun"?



*rummun pärinää pr-pr-prrr-r*: ....neekeri...
"oho nyt se on rasisti LOL!!!" Piirränkö vielä Muhametin kuvan niin voit julistaa fatwan mun niskaan?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#144 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 18.3.2006 18:57:
---
Ana-5000,
"jutkun"?

---


*rummun pärinää pr-pr-prrr-r*: ....neekeri...
"oho nyt se on rasisti LOL!!!" Piirränkö vielä Muhametin kuvan niin voit julistaa fatwan mun niskaan?



Sano suoraan vaan "nekru" ni päästään samalle tasolla. Niinjoo ja romanit on sit "manneja" ja homot on "fägäreitä" tai vaikkapa "paskanpuskijoita".
Damien

Posts: 2,882

#145 • • Damien [tr3ox]

Ana-5000,
Sano suoraan vaan "nekru" ni päästään samalle tasolla. Niinjoo ja romanit on sit "manneja" ja homot on "fägäreitä" tai vaikkapa "paskanpuskijoita".



Sanon: Sarkasmi vaan en susta enää tiedä. ;)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#146 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 18.3.2006 19:03:
---
Ana-5000,
Sano suoraan vaan "nekru" ni päästään samalle tasolla. Niinjoo ja romanit on sit "manneja" ja homot on "fägäreitä" tai vaikkapa "paskanpuskijoita".

---


Sanon: Sarkasmi vaan en susta enää tiedä. ;)



Perustelet rasistista lipsahdusta sarkasmilla?

Oikeesti, kukaan ei ole noin tyhmä. Pidä tunkkis.
Damien

Posts: 2,882

#147 • • Edited Damien [tr3ox]

Ana-5000, 18.3.2006 19:08:
---
Damien, 18.3.2006 19:03:
---
Ana-5000,
Sano suoraan vaan "nekru" ni päästään samalle tasolla. Niinjoo ja romanit on sit "manneja" ja homot on "fägäreitä" tai vaikkapa "paskanpuskijoita".
---
Sanon: Sarkasmi vaan en susta enää tiedä. ;)
---
Perustelet rasistista lipsahdusta sarkasmilla?
Oikeesti, kukaan ei ole noin tyhmä. Pidä tunkkis.



Siinä oli ihan yhtä paljon rasismia mukana kuin tuossa sun latomassa litaniassa, et ei kukaan ookkaan niin tyhmä kuin sä.

edit: ja se sarkasmi viittasi edelliseen eikä tuohon "lipsahdukseen" mikä ei ollut lipsahdus.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#148 • • Aziz Combat Fighter

kuilu saa ehdot, 18.3.2006 19:22:
Mikä ttu on Talmund?



Talmund on jutkujen kirjottama runokirja jonka ne kirjotti nurmbergissä hämätäkseen ihmisiä!!

DAMIEN:

[iso]Nürnberg[/iso] ja [iso]Talmud[/iso]

Harjottele noita.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#149 • • Aziz Combat Fighter

kuilu saa ehdot, 18.3.2006 19:32:
Mites muuten Talmudis on läppää 2. maailmansodan ajalta, ku uudempiki osa on n 500 jaa? Vai onkos siellä ennustettu 6 000 000 seemin massatuho???

Kul ne esinahattomat on ovelia ketkuja!

- toorahymiö -



Word to the wise: Tässä threadissa käytetään virallisesti nyt termiä "jutku", ilman rasistisia implikaatioita.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#150 • • Aziz Combat Fighter

kuilu saa ehdot, 18.3.2006 19:48:
np: dave clark - wisdom to the wise

jutskuliinit tappo jeebuksenki! =0

- pumphymiönot -



Ja nekrut vie meidän duunit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(plus naiset mut ne on neekerinrakastajia ni ei niil nii välii paitsi et ROTUPETTURUUTTA ZOMG ZOMG)

(btw: ruanda oli kusetusta, apartheid huijasta ja orjuus? Älä ees alota. Silkkaa sumutusta, silmään pissaamista ja Liberian perustajien salajuoni!!!!)

(jutku nekru homo vittu saatana lol <- SARKASMIA!!)
m1kk3

Posts: 5,560

#151 • • m1kk3 no-life
ei helvetti *lmao**lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#152 • • Edited Aziz Combat Fighter
KLUBBARI VUOTAA!!!

aattelin postaa, et "this thread is now about kittens", ja pistin googlen kuvahakuun "kitten".

http://images.google.fi/images?hl=fi&q=kitten&btnG=Google-haku&sa=N&tab=wi

Tsekatkaa eka kuva.

MITÄ VITTUA

Ei täs voi todeta muutaku et damien on oikeessa, KAIKKI ON SALALIITTOA.

Meenpä repäsee leegot veke ettei ne pysty lähettää radioaaltoja aivoon!!!

(läskiin aivoon, sorry. Oon läski. Plömp plömp. Tulkaa taputtelee. Läskiä. Jei!!!!)

p.p.s. NOT DRNUK
Damien

Posts: 2,882

#153 • • Edited Damien [tr3ox]

kuilu saa ehdot, 18.3.2006 19:22:
---
Damien, 18.3.2006 18:47:
Vittu perusta topikki kun niin syvälle sattuu ja kuse se kahtia niinkuin olet täällä tehnyt.
---

Eli mun mielipteeni siis ei olekaan kelvollinen sun topiciis... Vieläkö ihmettelet, et sulle suositeltii uusnatsifoorumeita? =)



Ei sulla ole mielipidettä, vaan argumenteiksi naamoituja herjoja.


kuilu saa ehdot,
Ööööh... "Ne"..? Ketkä "ne"?



Muut.

kuilu saa ehdot,
Hyviin tapoihin kuuluu myös mm kysymyksiin vastaaminen ja pidättäytyminen piilomerkityksistä.



"Practise what you preach, baby" Tsekautas vielä sitten kerran se sun eka posti...


kuilu saa ehdot,
Ei täällä varmaankaan ole ketään, joka uskoisi sinun keksineen itse tämän kaiken.



Viittasin siihen vaikenemiseen ja vittuiluun ja kenen syytä se ylipäätään alunperin oli, en siis salaliittoihin ja aiheeseen.

kuilu saa ehdot,
Ahaa... kriits. No mistä asiasta sinulla muka ON absoluuttinen mielipide? Mä olen sulle koittanu jo monta kertaa selittää, et mielipide EI VOI olla absoluuttinen, siis oikea tai väärä!



Eli tarkistetaas ne termit:

ABSOLUUTTINEN

Eli jos mielipiteeni on absoluuttinen on se tietenkin subjektiivinen käsite mutta täyttä totta minulle ja jos jotain päätän ja siinä pitäydyn hautaan asti, et voi vaikuttaa siihen, jos siis näin päätän.

kuilu saa ehdot,
Jep, joten sun vuoros "kertoa oma näkemyksesi", eikä siksi enää riitä se, että "minulla ei ole omaa näkemystä".



Sun vuoro tanssia, etsi sieltä tekstistä ne muutamat kohdat missä olen kertonut näkemystäni asiasta ja listaa ne tähän. Kun täytät tyhjät kohdat näkemyksilläni saat myös mielipiteeni, joten eiköhän ole aika aloittaa seikkailu : *heittää noppaa* YKSI, ja kuilu siirtyy nyt sivulle yksi ja selaa ne postit läpi. Siellä on ensinmäinen jonka jälkeen voitkin jo rohkeasti omin neuvoin etsiä lisää.

Näkemyksiä:
-
-
-
-
-

kuilu saa ehdot,
Itse aloit vittumaiseksi vaikenemalla.



Itse aloitit vittuilemaisesti avautumalla.



Miks ne ei ois massamurhannu juutalaisia, homoja, mustalaisia, vammasia ja muuten vähäväkisiä, jos kerran maailma ilman juutalaisia sun muita erilaisia oli/on natsien mielestä parempi paikka? (vastauksesi: "juutalaisista en tiedä ku niitä oli niin paljon" ei mennyt "läpi")

Koska ainoa protokolla joka esitettiin "Final Solution:n" pohjustukseksi, on KUULEMMA (pitäis taas nähdä) duunattu niin dåliga svenska tai siis saksa, ettei se menis läpi ku halpana väärennöksenä.

Siis sä tosissas sanot keskusteluks sitä, et sä laitat urleja jonoo, ja sanot omana mielipiteenäs et "hyviä kysymyksiä"?

Sä sanot että tuo on mun mielipide asiasta, en minä.

Jätät sen [oman kantasi alussa, kuil huom] yhä tulkinnanvaraiseksi, miksi?

Jotta näkisit miten metsään voi ennakkoluuloilla mennä.

Perustatko mielipiteesi (????) vain noihin infoihin, jotka löytyvät noitten urlien takaa ja tuohon dokkariin?

Niihin ja muihin.

Ymmärrätkö, että siellä Neukuissakin, jos luki VAIN puolueen lehteä, niin kaikki oli hyvin?

Ymmärrätkö että pidän tässä asiassa liittoutuneita neukkuina ja totuutta puolueen lehtenä,
Eli joo ymmärrän kyllä.

Tai jos mä laitan sulle tässä linkin ummaus-seuran tai jehovien saitille ja alan julistaa "Jumala ON olemassa, kattokaa vaik sieltä!", niin kuinka vakavasti sä ottaisit mut?

Tuskin vakavasti, mutta tuskin haistattaisin tai muuten perseilisin omilla teksteilläni...

Tarkoitatko ilmaisulla "olen siis sitä mieltä" ilmaisua "uskon, että näin tapahtui" vai "tiedän, että näin tapahtui"?

Tää ei ole validi, kuten jo aikaisemmin totesin vittuilin takaisin kun annoit vain tasan kaikki tai ei mitään vaihtoehdot.

Onko olemassa laaja juutalaisten salaliitto, joka ulottuu jopa Suomen koulutusjärjestelmään ja eri kansojen kudokseen?

No jos tarkastellaan missä kaikissa vaikuttavissa elimissä juutalaisia on, varsinkin pankkimaailmassa ja huomioiden kaikki lakisäädökset millä asiaa puolustetaan ja vaiennetaan, niin kyllä. Mutta toisaalta musta 911:kin oli vain maailman suurin vakuutuspetos... ;)

Ööööh.. etkö [ole puhunut tietämisestä tai uskosta, k huom]?

Mielestäni en.

Määrittele sitte pliideri ilmaisusi "mielipide"?

Jonkun ihmisen asiasta antama verbaalinen tai kirjoitettu ilmaisu, mikä kuvastaa henkilön suhtautumista asiaan ja joka voi olla täysin subjektiivinen.

Jos et usko, etkä tiedä onko holokausti totta vai ei, niin mitä muuta on?

Epävarmuutta, petosta, epäuskoa ja toivoa...

Eli mitä tarkoitat mun "multipersoonaisella kirjottelu tyylillä"

Nickien vaihtelua kausien mukaan. (vittuilua HUOM.!)

"katukrediiteillä"

Uskottavuutesi klubbari realm:ssa

tai "tiputtelemillani tuotteilla"?

Tähän kaipaan tarkennusta, en muista missä mentiin tässä kohtaa.

Ja mitä niillä on merkitystä, jos kuitenkin tarkoitukseni käy selväksi?

Milläänhän ei ole mitään merkitystä, mutta luulen ettet itse ole kauhean perillä itsestäsi ja miten ilmaiset itseäsi tässä yhteydessä. Toisaalta taas kelailen että nyt se opettaa tooooosi kierolla tavalla maailmaa, mut ku ei olla tripillä ja oot missannu nii paljon piilomerkityksiä (vaikkakin olet niiden itsejulistamaton mestari;) nii se ei tunnu Occhamia mukaillen, tödennäköiseltä.

Vai ootsä tosiaan semmonen, joka vaa huutelee ämpäri päässä kryptisiä urleja ja mitä sattuu sylki suuhun tuomaan, ja sit vaikenee, ku kapasiteetti ei riitäkään mihinkään?

En.

Mutta eikös se [uskominen siihen, että uhriluku oli paljon pienempi, k huom] juuri ole holokaustin kieltämistä, ei kai muutaman juutalaisen kuoltua työnsä ääreen edes voi kutsua holokautiksi?

Taitaa se olla ja miksi asia sitten on näin? Miksi tässä asiassa ei ole mahdollista tippua välimaastoon? Ei revareiden mielestä holokaustin puolustelu ole Siionismiä, mutta silti kaikki asiaan kohdistuva epäily on melkein aina antisemitismiä?

edit: mutta silti kaikki asiaan kohditetuva eipäily kuitenkiin LEIMATAAN antisemitismiksis?

Onko tiedossasi esoteerista, salattua tietoa, jonka haluat tuoda tietoisuuteemme?

Ei dokumentteja enempää. Ja ne on käytännössä esoteerisia, koska kukaan ei tätä matskua halua julkaista virallisesti ja sen hallussapidosta voi joutua häkkiin.

Mutta ymmärräthän kuinka suunnattoman paljon energiaa ja toisaalta vaikenemista tarvitaan tuollaisen asian keksimiseen, vahvistamiseen ja levittämiseen niin, että valhe päätyisi jopa suomalaiseen opetukseen?

Kyllä

Eikö sitä voisi jo sanoa järkälemäiseksi salaliitoksi?

Kyllä

Mut arvaapa ketkä elättää noi "tieteilijät" [mm Cole&irvin]? Ketkä ovat suurin lukijajoukko, ketkä ostavat ne kirjat?

ööh, villi arvaus suurin lukijajoukko taitaa olla uus-natsit ja muut natsimieliset.
Se olisi siis partaveitsi, mutta onko sulla puolestaan esittää tilastoja tälläisestä, ihan kiinnostaa aikuisten oikeesti tietää eikä olettaa?


Eli argumenttisi on se, että asioiden tulisi olla täydellisiä ja ristiriidattomia, tai tässä ainakin historiankirjoituksen tulisi olla absoluuttisesti puolueetonta!?

Kyllä

Miten se saavutetaan, kun kerta ihminen ne tarinat kuitenkin kirjoittaa?

Anteeksi annolla, hyväksynnällä ja sopusoinnulla.

No mikä ois parempi ilmaisu [holokaustille]? "Piknik"?

Toinen maailmansota ja sen uhrit

Ja mikä tun Nurmberg?

Nürnberg

Minkä tun takia mun pitäis sulle puupäälle mitään todistella, ku sä et oo ite vastannu mun kysymyksiin taikka edes kantanut todistustaakkaa omassa threadissasi?

Ku oot kusipää ja et osaa jäsennellä paskaas vaan tipautat tunkion ja vaadit vastauksia.

Mikä ttu on Talmund?

Talmud [typo] on juutalaisten pyhäkirja vrt. koraani muslimeille.
Damien

Posts: 2,882

#154 • • Damien [tr3ox]

Ana-5000,
(läskiin aivoon, sorry. Oon läski. Plömp plömp. Tulkaa taputtelee. Läskiä. Jei!!!!)
p.p.s. NOT DRNUK



No nyt sä oot pelkkä läski martttttttttyyyyrioho tulix se nyt oikein ku määäää hariottelen vatsa....

*lmao*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#155 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 18.3.2006 20:30:
---
Ana-5000,
(läskiin aivoon, sorry. Oon läski. Plömp plömp. Tulkaa taputtelee. Läskiä. Jei!!!!)
p.p.s. NOT DRNUK

---


No nyt sä oot pelkkä läski martttttttttyyyyrioho tulix se nyt oikein ku määäää hariottelen vatsa....

*lmao*



Kyl säki saat taputtaa <3
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#156 • • Aziz Combat Fighter

kuilu saa ehdot, 18.3.2006 21:10:
---
Damien, 18.3.2006 20:20:
Ei sulla ole mielipidettä, vaan argumenteiksi naamoituja herjoja.
---

---
Näkemyksiä:
- juutalaisia tapettiin toisessa maailmansodassa paljon vähemmän kuin propaganda antaa ymmärtää
- oliko näin vai ei, en tiedä, en usko, enkä ole edes varma
- Ana-5000 on aika namu
---

^________°



1/3 ei oo erityisen huonosti :)
Deleted

Posts: 89

#157 • • Edited Deleted
http://www.rense.com/general62/meth.htm

Yhtään oikeudessa pätevää todistetta kansanmurhasta ei ole, todistukset perustuvat lähinnä uhrien lausuntoihin ja Rudolf Hössin (Auschwitzin ent komentaja) kidutuksella saatuun tunnustukseen. Ja todistukset mm. Ellie Wiesel, jotka väittävät junanvaunujen kipananneen eläviä ihmisiä roviolle ovat naurettavia.

Kaasukammiot ovat johtuen syaniidivedyn fysikaalisista ominaisuuksista johtuen mahdottomia, eikä niistä ole löydetty zyklon b -pitoisuuksia.

Kansanmurhasta ei ole jäänyt yhtään isoa joukkohautaa jäljelle. Väitetään, että ruumiit olisi kaikki poltettu. Jos asiaa miettii fysiikan kannalta voidaan todeta seuraavaa: Ihmisruumis on 75 % vettä. Tämän päivän tehouunilla menee tuhkaukseen n. 70 minuuttia http://www.ati-furnace.com/en/four_2/shema.htm Tämä uunimalli kuluttaa sähköä 400 KW. Juutalaisia väitetään tapetun ja tuhkatun 20.000 ihmisen viikkotahtia kesällä 44. Yksi tälläinen uuni pystyy teoriassa polttamaan 20,6 ruumista päivässä. Jotta viikossa voitaisiin tuhkata 20.000 ruumista, tarvittaisiin 971 uunia jotka olisivat päällä ilman taukoja koko viikon (mikä tosin onmahdotonta). Uunien tarvitsema energia viikon aikana olisi 65251,2 MW/h. Tiedetään että litrassa 95 oktaanista bensaa on 8,05 kw/h energiaa ja saksalaisten uunit eivät toimineet sähköllä, olisivat he tarvinneet joka viikko 8 105 739 litraa tai 8105,7 kuutiota bensaa ruumiiden tuhkaukseen. (olettaen että energiantarve tuhkaukseen on lähes vakio johtuen isosta veden määrästä) Polttoainepulasta kärsivä ja korvikepolttoainetta käyttävällä Saksalla ei varmasti ollut vastaavia polttoainemääriä ihmisten tuhkaukseen. Tietenkin voidaan epäillä että hiiltä olisi käytetty tuhkaukseen, johtuen hiilen huonosta energianluovutksesta, yhden ruumiin tuhkaaminen vie 1,5 tonnia koksia, joten viikossa olisi tarvittu 30,000 tonnia koksia, mikä on taas mahdotonta.


Eli jo perusfysiikka pitää kansanmurhaa mahdottomana.


Holocaustista faktaa on se että juutalaiset vietiin leireille, ja heitä kohdeltiin siellä ihmisiarvon vastaisesti esimerkiksi pakkotyössä. Heitä kuoli paljon mm. pilkkukuumeeseen ja lavantautiin. Ihmisten teollista tappamista ei silti ole pystyty toteen osoittamaan.


Muutan toki mieleni jos joku osoittaa pätevät todisteet kaasukammioiden olemassaolosta.



ps. kuinka moni tietää että Auschwitz oli käytössä aina vuoteen 51, Neuvostoliitto sulki sinne ihmisiä, jotka olivat tukeneet saksaa sodassa. Tänä aikana Auschwitzissä kuoli yli 250.000 ihmistä.

edit: Hess --> Höss
Deleted

Posts: 89

#159 • • Edited Deleted
Ne tiedot tarvitusta energiasta ovat siitä uuninvalmistajan linkistä.

Todisteiden puuttumisella tarkoitan sitä, jos tarkastellaan muita 1900 kansanmurhia. Esimerkiksi, Punakhmerejä, Neuvostoliittoa tai Kiinaa joiden alueella kuoli useita kymmeniä miljoonia ihmisiä. Kaikista näistä on jäljellä dokumentteja, valokuvia ja joukkohautoja. Holocaustista kaikki puuttuvat. Ei yhtään dokumenttia missä käsketään juutalaisten kaasuttamisesta tai tappamaan kaikki juutalaiset. Ei ole yhtään valokuvaa tai videota kaasukammiosta käytössä, vaikka kaasutuksia on täytynyt tapahtua kymmeniä tuhansia. Ja kuten jo aikaisemmin mainitsin: 6 miljoonan ruumiin täydellinen häviäminen.

Suhteessa tapahtuneeseen hirmutekoon todisteiden puuttuminen ihmetyttää. Tietenkin voidaan sanoa, että saksalaiset tuhosivat kaikki dokumentit, kaikki kaasukammiot ja kaikki valokuvat. Olettaisin kuitenkin että jostain noin massiivisesta operaatiosta olisi pitänyt säilyä edes yksi paperi.

David Irwingiä vastaan käydyssä oikesspektaakkelissa missä Irwingin väitettiin kiistäneen koko holocaust, todistettiin sen olemassaolo näyttämällä kuvia mm. Auswitschista. Myös antamissasi linkeissä on kuvia itse leiristä. Kuten Irwing, en myöskään itse ole kieltämässä etteikö juutalaisia olisi sorrettu, ja kuljettu leireihin. Kyse on siitä tapettiinko ihmisiä teollisesti vai ei.

Mitä tulee keskitysleireihin, eivät Auschwitz tai Birkenau olleet poikkeus 1900 luvun alkupuolella. USA:ssa kaikki japanilaiset suljettiin keskitysleireille, NL:ssä kaikki saksalaismieliset ja kommunisminvastustajat.



Sitten pari englaninkielistä sitaattia
"73,137 This figure was reported in The New York Times on March 3, 1991 and was based entirely on the wartime German concentration camp records that had been captured by the Soviets and just recently released. According to this figure, of those dead, 38,031 were Jews[/b]. These records state that the total of all persons who died in the ENTIRE German prison camp system from 1935 to 1945 were 403,713. To repeat: a total of 403,713 persons of all races and religions was officially recorded to have died (of all causes. typhus, old age, measles, etc.-and execution) in the entire prison camp system over a 10 year period.Of those 403,713 a total of 73,137 died at Auschwitz. Of those 73,137 who died at Auschwitz, 38,031 were Jews. "

Eli NL kaappasi aikoinaan keskitysleirien arkistot mistä käy ilmi, että koko leirisysteemissä kuoli 403,713 ihmistä. Auschwitzissä kuolleita oli 73,137 joista juutalaisia olisi ollut 38031. Myöhemmin Simon Wiesenthal- keskus piti arkistoja puhtaana hölynpölynä ja saksalaisena salaliittona jättää väärennetyt arkistot liittoutuneille. Jos sinulla tunnukset NY timessiin, lehden voi lukea sieltä arkistosta.

Muita kirjallisia todisteita holocaustia vastaan ovat väestölaskennat.
World Almanac, 1938, pg. 510 -- world jewish population = 15,748,091
World Almanac USA, 1947, pg. 748: World Jewish Population = 15,690,000

Tuossa juutalaisten määrä olisi vähentynyt vuodesta 38 vuoteen 47 mennessä vajaalla 60 tuhannella. Worl almanac http://www.worldalmanac.com/ on jo mielestäni riittävä todiste siitä että 4 miljoonaa ihmistä ei olisi murhattu.


Laitan vielä lopuksi listan missä käy ilmi miten suureksi lehdistö on ilmoittanut holocaustin uhrien määrän vuosien saatossa. Artikkelit voi varmistaa lehtien kotisivuilta. Luku on kumminkin laskenyt Nürnbergin 8 miljoonasta alle sataantuhanteen. 100,000 ihmistä on silti monta kuollutta, juutalaisten kohtelu natsivallan alla oli julmaa ja väärin.

Dec. 31, 1945 French Research Dept. for Nuremberg War Crimes Tribunal 8,000,000
April 20, 1978 Le Monde (One of Frances largest newspapers) 5,000,000
Jan. 23, 1995 Die Welt (One of Germanys largest newspapers) 5,000,000
April 20, 1989 Kogon, Der-SS-Staat (Expert on III Reich) 4,500,000
Oct. 1, 1946 International Military Tribunal at Nuremberg document number 008-USSR 4,000,000
Nov. 24, 1989 Chief Prosecutor Majorowsky, Wuppertal File No. (12 js 1037/89) 4,000,000
July 26, 1990 Germany's largest Jewish Weekly, "Allgemeine Jüdische Wochenzeitung" 4,000,000
Dec. 08, 1993 ZDF, Germany's second largest T.V. network 4,000,000
Jan. 25, 1995 German paper "Wetzlaer Neue Zeitung" 4,000,000
Oct. 1, 1946 International Military Tribunal at Nuremberg document number 3868-PS 3,000,000
Jan. 1, 1995 German magazine "Damals" (Magazine about history) 3,000,000
July 18, 1990 The Peninsula Times Tribune, San Fransisco (USA) 2,000,000
July 25, 1990 German newspaper Hamburger Adendblatt 2,000,000
Jan. 27, 1995 German newspaper "Die Welt" 2,000,000
June 11, 1992 Germany's largest Jewish Weekly, "Allgemeine Jüdische Wochenzeitung" 1,500,000
Oct. 8, 1993 ZDF, Germany's second largest T.V. network 1,500,000
Jan. 23, 1995 German newspaper "Die Welt" 1,500,000
Sept. 1, 1989 French newspaper "Le Monde" 1,433,000
Feb. 2, 1995 Large German weekly magazine "Bunte" 1,400,000
Jan. 22, 1995 German newspaper "Welt am Sonntag" 1,200,000
Jan. 27, 1995 German newspaper "Die Welt" 1,100,000
Dec. 21, 1994 Institute for Contempory History, Semi-official organ of the German State 1,000,000
Dec. 31, 1989 Jean-Claude Pressac's book "Auschwitz: Technique and Operation of the Gas Chamber" 928,000
Sept. 27, 1993 German newspaper "Die Welt" 800,000
Jan. 22, 1995 German newspaper "Welt am Sonntag" 750,000
May 1, 1994 Focus newsmagazine. Over 2 million circulation 700,000
Jan. 23, 1995 German newspaper "Die Welt" 700,000
Jan. 31, 1994 Jean-Claude Pressac's book "The Auschwitz Crematorium" 470,000
Jan. 8, 1948 Allied censored post-war German News Reels (Wochenschau Nr. 137) 300,000
Jan. 6, 1990 Frankfurter Rundschau 74,000
May 31, 1995 Former Director of the Institute for Military History at Freiburg, Hoffmann in his book "Stalins war of Destruction"--74,000 PEOPLE, of whom "many were jews" 74,000

Loppuun vielä artikkeli www.rense.comsta, jossa mietitään, että mitä vaikutuksia sillä olisi maailmalle jos holocaust osoittautuisi myytiksi.
HAT IF THE REVISIONISTS ARE RIGHT?

Let's just assume that the official "truth" on the Holocaust is a lie, and that the revisionists are right. The result would be a recognition that there was indeed a PERSECUTION OF JEWS under the Third Reich, but no deliberate EXTERMINATION OF JEWS; that the gas chambers and gas vans were an invention of atrocity propaganda, just like the children with their hands chopped off during the First World War; that not five to six million, but less than one million Jews died in the areas under German control; that of these Jewish victims, only a small percentage were killed, while the rest died chiefly of epidemics and deprivation in the camps and ghettos. What would be the result of this revelation? They are easy to imagine:

- a worldwide wave of anti-Jewish feeling;

- a wave of nationalism in Germany: politicians, intellectuals, historians and journalists would be held up to contempt by their own people;

- the renewed possibility of an objective, factual discussion of National Socialism. We might, as a result, even be able to borrow some of their constructive measures in dealing with the problems of unemployment, the declining birth rate, and wide-spread drug addiction;

- nationalism, in the sense of a true representation of national interests and a defence of the national identity, would regain its legitimacy. The Germans could again say, without shame, "Germany for the Germans!" The French could again say, without shame, "France for the French!". The psychological and political factors which have enabled mass invasion from the Third World, would disappear;

- the rulers and manipulators of public opinion would be discredited, not only in Germany, but throughout the West. People would ask themselves why this whole charade had to be propped up with censorship and brute force for so many decades, and in whose interests. Trust in the ruling cliques would be seriously shaken -- at a time of serious social and economic crisis to which the "democracies" have no answer.

We see that a general realization that Holocaust is a lie would have devastating implications, not only for international Jewry and the state of Israel, but for the political and intellectual ruling cliques of the entire Western world -- particularly in Germany! The result would be an re-evaluation of all values, to borrow a term from Friedrich Nietzche. Everything would be different. Everything would have to re-examined.
phanatic

Posts: 1,123

#160 • • phanatic

Orange, 24.3.2006 18:14:
only a small percentage were killed, while the rest died chiefly of epidemics and deprivation in the camps and ghettos.



Öh.. eli jos lukitsen lapsen kellariini ja annan kuolla nälkään/tauteihin, niin en tappanut häntä?