World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 975,543 views

Cloud

Posts: 2,162

#1421 • • Edited Cloud Game Freak

kosmo, 23.11.2006 15:46:
---
Cloud, 22.11.2006 18:39:
---

toisaalt just tbc:n tulon takia ei sillä niin väliä ole. repu kamat niskaan ja tbc:tä pelaa ni 65levelin jälkeen et muistakkaan et sulla oli joskus ollut jotain epixia pre tbc =P


---


Ei onneksi aivan näinkään. Huhuista huolimatta kun nyt katsoo noita lootti-tauluja voi huokaista helpotuksesta ettei vaivalla kasattu t3 lennä heti huoneen nurkkaan pölyttymään. Kazazhanshananani on clearattu betassa ja pelaajilla oli yhä suurimmmaksi osaksi naxxin gearia päällä. Enkä yhtään ihmettele, thottbottiakin kun selailee niin huomaa selkeästi ettei dps skaalaa samallalailla kuin stamina tbc gearissa. Jälkimmäisellä kun ei casterille välttämättä ole niin paljon iloa ;) T3 päällä levelataan ja vielä raidataankin suhteellisen kauan. t1 rupeaa vaihtumaan muutaman levelin päästä, tuolla 65 tasolla viimestään... ja bwl/aq gearilla pötkitään 67-70 tasolle. Kultaa tulee vähän reippaammin kuin ennen mutta ei sitäkään valitettavasti ihan 10g rewardeina. Jos saatavat itemit myy niin päästään lähemmäksi.

Mutta hyvältä näyttää mitä oon ite vähän testannu ja kuulostellut! :)



Juu tottakai sanoin karrikoiden, mutta kyllä se aika fakta on, että lvl 70kymmenel muillakin kuin t3mosen tyypeil rupee olee equt samas tasos kun naxu jampoil.

Mutta totta helkutissa se naxu kamoil oleminen helpottaa expaamista ja elämää.. eikä tarvi vältis ollenkaan duunaa niitä alku instoja random equjen toivos ellei halua.

Niin ja mitä nyt itse olen kokeillut niin kyllä sieltä se 10g tulee helposti 65lvl jälkeen per questi kun saa revardin ja myy itemit mitä questin aikana on tullut saatua.

Mutta tosiaan hyvältähän tuo näyttää ja maistuu.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

KooKie

Posts: 4,338

#1424 • • KooKie aka. Petress Pan
"Hei komistus, pelaatko sä WoWia?"

"No en (NEWB!) tää on CS. Miten niin?"

"Yritin vaan löytää jonkun pojan, joka opettais mulle kuinka pelata WoWia."

"No siis..!"

"Unohda! Meni jo."

"Vittu." :D

Mä HALUUN osata, mutta ei noista meidän koulun nörteistä ollut apua, kun ei ne ihan suorista vihjeistä kahdenkeskisistä sessioista kiihkeän tytön kanssa innostunut. xC

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Pyr0n

Posts: 617

#1425 • • Pyr0n Metsänpeikko

KooKie, 25.11.2006 21:36:
"Hei komistus, pelaatko sä WoWia?"

"No en (NEWB!) tää on CS. Miten niin?"

"Yritin vaan löytää jonkun pojan, joka opettais mulle kuinka pelata WoWia."

"No siis..!"

"Unohda! Meni jo."

"Vittu." :D

Mä HALUUN osata, mutta ei noista meidän koulun nörteistä ollut apua, kun ei ne ihan suorista vihjeistä kahdenkeskisistä sessioista kiihkeän tytön kanssa innostunut. xC


Ne vaan pelkää et ne rakastuu suhun *iloinen*
Mutta eiköhän täältä aina joku löydä opettamaan

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

KooKie

Posts: 4,338

#1426 • • KooKie aka. Petress Pan

Pyr0n, 25.11.2006 21:39:
Ne vaan pelkää et ne rakastuu suhun *iloinen*
Mutta eiköhän täältä aina joku löydä opettamaan



Mä veikkaan syyn olevan siinä, että joko ne pelkää mun pieksevän ne loppupeleissä 100-0 siinä tai kuten broidit, että veisin ensin niiden aikaa itse nauttia addiktiostaan tai että lopulta itse pelatessani veisin niiltä kaistaa. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Pyr0n

Posts: 617

#1427 • • Pyr0n Metsänpeikko

KooKie, 25.11.2006 21:49:
---
Pyr0n, 25.11.2006 21:39:

---


Mä veikkaan syyn olevan siinä, että joko ne pelkää mun pieksevän ne loppupeleissä 100-0 siinä tai kuten broidit, että veisin ensin niiden aikaa itse nauttia addiktiostaan tai että lopulta itse pelatessani veisin niiltä kaistaa. :D


Eh, mitäs välii sil viekä 100-0, voihan se harmittaa hetken mut se on vaan peliä

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Avatar
#1428 • • Edited ALIEN Guest

KooKie, 25.11.2006 21:36:
Mä HALUUN osata, mutta ei noista meidän koulun nörteistä ollut apua, kun ei ne ihan suorista vihjeistä kahdenkeskisistä sessioista kiihkeän tytön kanssa innostunut. xC



Orza 2 tha re5cueee!!!

32815371965.jpg

18420292468-thumb.jpg

19618251742.jpg

orzacd5.jpg
ezzy

Posts: 8,060

#1430 • • ezzy Droid-pappa
holy crap mitkä graffat :o

ja progressioraportti. Ragna down toistamiseen 33man ja razorilla sunnuntaina 4h wipejä ja ekaa kertaa Phase 2 :P tosin liian vähän jengiä hengissä. Ens viikonloppuna uudelleen ja lisävahvistuksilla ehkä jopa 35+ henkeä \o/
Slim_Jim

Posts: 573

#1431 • • Edited Slim_Jim
Tänään paloi hermo totaalisesti kun pirun Blizzard Downloader ei suostunut enää C:lle mahduttamaan uusinta päivitysjöötiä joka on jo pari viikkoa koittanut tulla koneeseen.
Poistan kaikki turhat ohjelmat pois koneelta, jopa WoWin ja viikonloppuna formatoin koko p*skan ja palataan WoWiin sitten tammikuussa uudestaan.

Lisäys: vahinko että siinä lähtee Arminin ASOT 001-276 ellen intoudu nyt pitämään talkoita ja poltan kaikki DVD:lle...
Avatar
#1432 • • Edited ALIEN Guest
käväisi äsken ilkeesti mielessä semmoinen ajatus et mitäs jos astuis takaisin wowin maailmaan ja re-speccais fury / ms buildiin ja alkais farmaa runeclothia belffien mountia varten. Mitään käsitystä saakos niidenkin repua runeclothilla(?) Olis kyl vastenmielisen näköinen mountti tarjolla -_-

:D
liikkuva muna

Posts: 2,652

#1433 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Saakelin toverit yrittää houkutella mua wowittamaan tunkemalla ilmasta peliaikaa ja tyrkyttämällä wöwin levyjä. Joutuu ehkä jossain vaiheessa sortumaan. JA VITTU OLEEN NYYYPPÄ!!!!!!!111
Auacusha

Posts: 1,097

#1435 • • Auacusha Koneradio
Tänää dingas priesti 39lvl, sinänsä hauskaa että tulee leveleitä mut ei khyl mounttii rahaa *igor*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Jutu

Posts: 3,054

#1437 • • Jutu Blondi

e-will, 1.12.2006 11:46:
---
Jutu, 14.11.2006 23:29:
Ja AQ40:sta Skeram alhaalla :D

---
omg, gz!


Lisää päivitystä, tiistaina meni myös Sartura alas *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Slim_Jim

Posts: 573

#1438 • • Edited Slim_Jim
---WOW-ADDIKTIN TAUKOPÄIVÄKIRJA---
Ei edes viikkoa ilman WoWia ja tilanneraportti:

tr00 "no_life" kun olen niin kämpillä tulee lähinnä istuskeltua sohvalla tuijotellen seinälläkiipeilevää kärpästä samalla kun kellon vääjäämätön tikitys muuttuu yhä voimakkaammaksi ja voimmakkaammaksi kylmän hien valuessa pitkin otsaa ja selkää alas kohti persvakoa.

JA ASENNUSLEVYT OVAT YLI 100 KILOMETRIN PÄÄSSÄ RÄÄHHKKKK pää hajoaa.

Pakko varmaan maanantaina kipittää mielipuolisesti hihittäen kirjastoon lainaamaan joku iskevä kirja.
domi

Posts: 7,069

#1439 • • domi Työn sankari.

alek száhala, 29.11.2006 18:05:
Saakelin toverit yrittää houkutella mua wowittamaan tunkemalla ilmasta peliaikaa ja tyrkyttämällä wöwin levyjä. Joutuu ehkä jossain vaiheessa sortumaan. JA VITTU OLEEN NYYYPPÄ!!!!!!!111


Oikein! :D
Pyr0n

Posts: 617

#1440 • • Edited Pyr0n Metsänpeikko
Vaeli ja razorgore down tänään 35 manil *pepsodent*

razorii treenattu 2 viikonloppuu ja vaeli ekal.

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D