World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 973,083 views

Cloud

Posts: 2,162

#1441 • • Cloud Game Freak

ALIEN, 29.11.2006 16:40:
käväisi äsken ilkeesti mielessä semmoinen ajatus et mitäs jos astuis takaisin wowin maailmaan ja re-speccais fury / ms buildiin ja alkais farmaa runeclothia belffien mountia varten. Mitään käsitystä saakos niidenkin repua runeclothilla(?) Olis kyl vastenmielisen näköinen mountti tarjolla -_-

:D



Kyll mun käsittääkseni niilläkin nimen omaan runeclothil pitäis sitä repuu saada. Toisaalta jos ei saa. ni ei se runecloth täysin oo sun käsissäs turhaa. Sitä kun ihmiset sitten tbc:n tultua tarvii aika paljon asap kuitenkin.

Ku kaikkia skillejä pitää kuitenkin nostaa jonkin verran et saa ne uudet käyttöön järkevästi. Ni just bandage, tailoring ja tommottiset haluu runeclotheja. Ni kyl mä uskon et niistä runeclotheist pääsee suht inhimillisesti eroonkin jos belfit ei niitä sit jostain syystä otakkaan.

Näin nää morpit vain kaunistuu. Kyllä tuo whammi taas astetta karkimman näkönen on =P Tosin on wowikin edelleen nätti ku sika pienen musta :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

typ0

Posts: 1,892

#1442 • • typ0 syntax error
minen tajuu wowist enää mitn. meen ja ostan kiinalaisilta 1000 kultaa ja sit ostan gearii ja sit tapan boarei *plur*

jos joskus kerkiis uuestaa alottaa nii ois kyl kiva =)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Aamu

Posts: 999

#1443 • • Aamu you had me at hello
eihä tol summal saakka ees viel midä ^^

paitsi esim epic mountin, joka mun rakkaaltani vielä puuttuu nyyyyyyyyh
oon laiska paska enkä jaksa yhtään kerää rahoja.

kilta vaihdos oli kait aika pakollinen, kun ei sitä samperin harmoniaa saa enää mihinkään mukaan,
nyt oon sit viehkosti semmoisessa killassa josta TOIVON MUKAAN tulee jossain vaiheessa semmoinen hyvä.. nytkun vielä rekryt käynnissä ja vasta pari lvl 60 minun lisäkseni... niiinniiin. tässä odotellessa :D jos oikeesti sais rahaa kasaan... krhm.

toissapäivänä ehkä parhautta bidasin onyxia viitan suht halvalla JA VOITINVOITIN <3

ja eilen ehkä parhautta kun Terhi teki charrun ja pelas wowii jeiii
KOHT SE OSTAA OMAN ACCON :D <3
vaimida

--
Do you think the expansion will make me fat?

Jutu

Posts: 3,054

#1444 • • Jutu Blondi
Sain tänään taas kokea Raid leaderina olemisen ihanuuden. Ensin mulle itketään sitä kun ei valita, ja sitten kun pari tyyppiä peruu ja pääsis sitten tilalle, niin ei kun itketään vielä vähän lisää ja ei tullakaan. Noh, onneks se oli vaan MC raidi ja onneks ei tarvii vetää mitään BWL tai AQ40 *nauru* Sit naurattaa sekin kun Viltti on nykyään feral drööd niin silti pieksen pari restoa mennen tullen, vaikka niillä on saman tasoset roinat. Ihme tyyppejä. Mut saa nähä jaksaako sitä enää pelailla kun BC tulee *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Juhgu

Posts: 7,921

#1445 • • Juhgu Virnistelijä

alek száhala, 29.11.2006 18:05:
Saakelin toverit yrittää houkutella mua wowittamaan tunkemalla ilmasta peliaikaa ja tyrkyttämällä wöwin levyjä. Joutuu ehkä jossain vaiheessa sortumaan. JA VITTU OLEEN NYYYPPÄ!!!!!!!111



En kyl suosittele. Oon katsellu vierestä miten wow on tehny pahoja asioita ihmisille. Lue nyt vaikka toi Jutun postaus tosta yltä, eihän siitä ymmärrä puoliakaan jos on ns. normaali ihminen, eli ei pelaa wowia.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

pirpeli

Posts: 5,533

#1446 • • pirpeli
Yksi mun asiakkaista, 15-vuotias poika, ei ole käynyt reiluun 2kk koulussa. Kaiken lisäksi mamma ja pappa osti sille uuden huipputehokkaan läppärin, että rakkaan pojan pelaamisharrastus ei vain saa huonoja käänteitä. Uskon, että WOW on oikein mainio harrastus, jos sen parissa ei mene koko elämä. Tai kärsi muut TÄRKEÄMMÄT asiat. Vituttaa ensteks eniten kyl ton pojan vanhemmat...

En paheksu siis peliä, vaan niitä mahdollisia haittoja :)
*piis*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ezzy

Posts: 8,060

#1447 • • ezzy Droid-pappa

Cera, 3.12.2006 22:27:

toissapäivänä ehkä parhautta bidasin onyxia viitan suht halvalla JA VOITINVOITIN <3



Ihan mielenkiinnosta, mitä teet tolla viitalla killassa jossa on pari 60:stä?
r0n

Posts: 2,258

#1448 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

ezzy, 4.12.2006 14:42:
---
Cera, 3.12.2006 22:27:

toissapäivänä ehkä parhautta bidasin onyxia viitan suht halvalla JA VOITINVOITIN <3

---


Ihan mielenkiinnosta, mitä teet tolla viitalla killassa jossa on pari 60:stä?



Ja siis mitä Cloak:ia meinaat? Onyxia scale?

--
6er reihe

ezzy

Posts: 8,060

#1449 • • Edited ezzy Droid-pappa

Ronie, 4.12.2006 14:54:
---
ezzy, 4.12.2006 14:42:
---
Cera, 3.12.2006 22:27:

toissapäivänä ehkä parhautta bidasin onyxia viitan suht halvalla JA VOITINVOITIN <3

---


Ihan mielenkiinnosta, mitä teet tolla viitalla killassa jossa on pari 60:stä?

---


Ja siis mitä Cloak:ia meinaat? Onyxia scale?



Kaiketi sitä Cera tarkoitti. Eihän sitä tarvitse kuin parissa encounterissa koko pelissä ja parissa muussa matsissa se on hyvä FR-viitta.

Ihmettelin vaan sitä, että jos ei ole rahaa ja maksaa 100-150g onyxia scale cloakista, jota ei tarvitse :)
r0n

Posts: 2,258

#1450 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

ezzy, 4.12.2006 15:05:
---
Ronie, 4.12.2006 14:54:
---
ezzy, 4.12.2006 14:42:
---
Cera, 3.12.2006 22:27:

toissapäivänä ehkä parhautta bidasin onyxia viitan suht halvalla JA VOITINVOITIN <3

---


Ihan mielenkiinnosta, mitä teet tolla viitalla killassa jossa on pari 60:stä?

---


Ja siis mitä Cloak:ia meinaat? Onyxia scale?

---


Kaiketi sitä Cera tarkoitti. Eihän sitä tarvitse kuin parissa encounterissa koko pelissä ja parissa muussa matsissa se on hyvä FR-viitta.




Nimenomaan. Ja muutenkin miks siitä ees tarttee maksaa? Sehän on "Crafted Item" ja mihin muuhun niitä killalle tulleita scaleja voi ees käyttää? Pointtina siis että IMO ilmaiseksihan noi pitäis jäsenille jakaa.

Eihän tota tartte ennen loppu-BWL:lää lainkaan. Varsinkaan casterit.

--
6er reihe

ezzy

Posts: 8,060

#1451 • • ezzy Droid-pappa
Juuh, yleensä kilta tosiaan noita makselee, jos on tarvetta extra FR:lle esim Ragna, Vael ja sit Nefarian ja ne packit BWL:ssä jotka vetää shadow flamee myös.


Kuten Pyr0n tossa taannoin totesikin, oli mainio viikonloppu, kun korkattiin BWL Razorgoren ja Vaelin peräkkäisillä first killeillä ja 35man :) Oli hymyssä pitelemistä.
Samalla piinaa huutava pula hyvistä Huntereista, joka on kyllä todella outoa meen killalle, koska ennen MC:tä oli hunuja vielä enemmän aktiivisena, kuin muita classeja. Itse gearailen hunua atm, jos siitä olis jotain hyötyä.

Huomisen patchin jäljiltä on varmaan aika monta asiaa taas opittavana. Decursivea ei voi käyttää, eikä healing-macroja, koska squishyä jne ei voi enää käyttää. Mukavaa.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#1452 • • liikkuva muna an egg on the move

Juhgu, 4.12.2006 03:35:
---
alek száhala, 29.11.2006 18:05:
Saakelin toverit yrittää houkutella mua wowittamaan tunkemalla ilmasta peliaikaa ja tyrkyttämällä wöwin levyjä. Joutuu ehkä jossain vaiheessa sortumaan. JA VITTU OLEEN NYYYPPÄ!!!!!!!111

---


En kyl suosittele. Oon katsellu vierestä miten wow on tehny pahoja asioita ihmisille. Lue nyt vaikka toi Jutun postaus tosta yltä, eihän siitä ymmärrä puoliakaan jos on ns. normaali ihminen, eli ei pelaa wowia.



Jep. Mä oon jääny vielä huonompiinkin peleihin koukkuun ja mm. perunu treffejä ja tenttejä. Cavete computatores, inferni sunt.
Aamu

Posts: 999

#1453 • • Aamu you had me at hello
ainii mä unohdin et on kiellettyä ostaa mitään tavaraa vain miellyttääkseen omaa silmää.
sori, koitan pitää itteni hiljaisena täst eteenpäin.
ja siis etten osta enää mitään. YHTÄÄÄÄÄN MITÄÄN.

/lol

--
Do you think the expansion will make me fat?

ezzy

Posts: 8,060

#1454 • • ezzy Droid-pappa
Tjoo, kyllä wow vie kaiken ajan, jonka sille antaa. Se ei ole "tunti pelaamista päivässä"-tyyppinen peli. "Läpi" pelaaminen vaatii kymmenien tuntien viikkotahtia.
ezzy

Posts: 8,060

#1455 • • ezzy Droid-pappa

Cera, 4.12.2006 17:33:
ainii mä unohdin et on kiellettyä ostaa mitään tavaraa vain miellyttääkseen omaa silmää.
sori, koitan pitää itteni hiljaisena täst eteenpäin.
ja siis etten osta enää mitään. YHTÄÄÄÄÄN MITÄÄN.

/lol



jep, tämän arvelinkin olevan syynä :) Ihan rauhassa vaan.

...kävi vaan tuossa hassut killassa, kun juuri kiltaan tullut mage tallusteli ZG:ssä kyseinen cloak päällä ja T1:stä melkein loput. Sai pikkasen noottia :D
larzizi

Posts: 1,661

#1456 • • larzizi

alek száhala, 29.11.2006 18:05:
Saakelin toverit yrittää houkutella mua wowittamaan tunkemalla ilmasta peliaikaa ja tyrkyttämällä wöwin levyjä. Joutuu ehkä jossain vaiheessa sortumaan. JA VITTU OLEEN NYYYPPÄ!!!!!!!111



Ei, älä sorru *uuh* Pistä kunnolla vastaan! Taistele! Kyllä sä kestät *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ezzy

Posts: 8,060

#1457 • • ezzy Droid-pappa
Alek vois alkaa tekemään mun puolesta instansseihin uudet musat. Jaksais pitää äänetkin päällä *pepsodent*
Avernian

Posts: 7,451

#1458 • • Avernian Kerettiläinen

pirpeli, 4.12.2006 07:49:
---Uskon, että WOW on oikein mainio harrastus, jos sen parissa ei mene koko elämä. Tai kärsi muut TÄRKEÄMMÄT asiat. Vituttaa ensteks eniten kyl ton pojan vanhemmat...



Se on vaan, että se TÄRKEYSjärjestys muuttuu ton pelin myötä :( On hienoa voida päteä 7,5M pelaajan yhteisössä, ja helpomman tuntuistakin se on, nopean palkintojenjaon takia, kuin elämässä päteminen. Luulisin, että siksi monet pelaajat ovat niin koukussa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#1459 • • ALIEN Guest
4dl7.jpg
ezzy

Posts: 8,060

#1460 • • ezzy Droid-pappa
hienosti toimii kaikki patchin jälkeen taas. addonit rikki, realmit rikki, BG:t rikki...huoh :)

ehkä se huomenna toimis. saatiin sentään ony kaadettua lähes ilman addoneita :P