kosmo, 23.11.2006 15:46:
---
Cloud, 22.11.2006 18:39:
---
toisaalt just tbc:n tulon takia ei sillä niin väliä ole. repu kamat niskaan ja tbc:tä pelaa ni 65levelin jälkeen et muistakkaan et sulla oli joskus ollut jotain epixia pre tbc =P
---
Ei onneksi aivan näinkään. Huhuista huolimatta kun nyt katsoo noita lootti-tauluja voi huokaista helpotuksesta ettei vaivalla kasattu t3 lennä heti huoneen nurkkaan pölyttymään. Kazazhanshananani on clearattu betassa ja pelaajilla oli yhä suurimmmaksi osaksi naxxin gearia päällä. Enkä yhtään ihmettele, thottbottiakin kun selailee niin huomaa selkeästi ettei dps skaalaa samallalailla kuin stamina tbc gearissa. Jälkimmäisellä kun ei casterille välttämättä ole niin paljon iloa ;) T3 päällä levelataan ja vielä raidataankin suhteellisen kauan. t1 rupeaa vaihtumaan muutaman levelin päästä, tuolla 65 tasolla viimestään... ja bwl/aq gearilla pötkitään 67-70 tasolle. Kultaa tulee vähän reippaammin kuin ennen mutta ei sitäkään valitettavasti ihan 10g rewardeina. Jos saatavat itemit myy niin päästään lähemmäksi.
Mutta hyvältä näyttää mitä oon ite vähän testannu ja kuulostellut! :)
Juu tottakai sanoin karrikoiden, mutta kyllä se aika fakta on, että lvl 70kymmenel muillakin kuin t3mosen tyypeil rupee olee equt samas tasos kun naxu jampoil.
Mutta totta helkutissa se naxu kamoil oleminen helpottaa expaamista ja elämää.. eikä tarvi vältis ollenkaan duunaa niitä alku instoja random equjen toivos ellei halua.
Niin ja mitä nyt itse olen kokeillut niin kyllä sieltä se 10g tulee helposti 65lvl jälkeen per questi kun saa revardin ja myy itemit mitä questin aikana on tullut saatua.
Mutta tosiaan hyvältähän tuo näyttää ja maistuu.