Cloud, 7.6.2006 10:19:
toi oli kärjistettyä kyllä tottakai. Mutta totuus tossa piilee hyvin vahvasti. Jokaista peliä mitä oon pelannut ja noita on tosi monta. Niin noi totuudet pätee pitkälti mulla itelläni. Tuo oli siis ihan vain mun 5c.
Parhaiten mä tosiaan olen onnistunut pelaamaan samassa taloudessa olevan kanssa niin, että on sama chara jota toinen pelaa aamulla kun on illat duunis ja toinen illat ku on aamut duunis. :) Sitten kun kummallakin oli omat hahmot ja omat tavotteet ni ei helvetti et palo käämit nopeesti siihen toiseen. Uo oli poikkeus, mutta uo onkin ollut kaikkein toimivin peli systeeminä imoh. silloin kun se tosiaan oli alkutaipaleellaan. Uusi konteksti on pilannut senkin pelin täysin =(
P.s jokaisen pitäis pelata pari kuukautta EXPmudia. Ja jos ei tajua mikä siinä on se essence ja jos se ei saa ymmärtämään mitä se aito expanrytkeen/virtuuali peeniksen essence on niin ei oikeasti oo mmorpg pelaaja ;) Vaan hippi joka kuvittelee pelaavansa mutta oikeasti vaan räpeltää tai ropettaa ja räpeltää =P
Omakohtasta kokemusta mulla ei tosta samassa taloudesta pelaamisesta oo, mutta tunnen yhet kaksoset, jotka pelaa nyt kolmatta mmorpgia samalla charalla (wowii tietty :P). Niillä on edelleenkin vaan yks kone, enkä tajuu miten ne on saanu ton toimii riidoitta :D.
Frendien kans tulee helposti konfliktei, yleensä mulla ainakin tullu rahasta/muusta omaisuudesta pelissä, kun mul on taipumusta olla melko säästeliäs (lue: ahne). Ja kaverit tuhlaa rahansa johonkin muuhun, sit tulee kinuumaan multa, koska voin tietenkin antaa kun mulla on niin paljon. Vaik on kuinka hyvä kaveri niin oon aika vittumaisesti yleensä pitäny pintani :P.
Toi korostuu varsinki sillon jos oot ite pelannu paljon kauemmin, ja kaveri alottaa vasta, ja haluu saada kaikkitänneheti.
Meni kyl nyt vähän offtopikiksi, mut ehkis tää threadi selvii tästä