Mukavasti tullut lomalla levelattua 48-53 :)
Toinen AV ja tuli voitto+Ice Barbie. On kyllä super imba ase, kun mätkii luokkaa 950 lämää ja nyt olis 2/8 Lightforgeakin niskassa :)
Avokin hauskat piristysretket jatkuvat ja hiipi toisen hunun kanssa ZG:hen vain hakemaan lepakkoa petiksi x) ja sai sen. Hakkar tuli samalla nähtyä ^_^
Tuli kyllä surkeita uutisia viimeyönä...kiltakaveri oli saanut surmansa 2 viikkoa sitten pelastaessaan kännikuskin edestä tytärtään (joka on myös meidän killassa) ja vielä kesälomallaan :(
Miksi ihmeessä tollasta sattuu aina hyville ihmisille :(
ezzy, 6.6.2006 11:58:
Tuli kyllä surkeita uutisia viimeyönä...kiltakaveri oli saanut surmansa 2 viikkoa sitten pelastaessaan kännikuskin edestä tytärtään (joka on myös meidän killassa) ja vielä kesälomallaan :(
Miksi ihmeessä tollasta sattuu aina hyville ihmisille :(
R.I.P Finbur - lvl60 gnome maeg / Kul Tiras EU
Ei sais laskea nyt leikkiä mut ois kyllä aika hyvä lisä jos wowis vois järkkää hautajaiset ja sais jonnekin pelimaailmaan pienen hautakummun sit. Kuiteskin monella on pelikavereita ympäri Eurooppaa jotka haluis varmaan hetken yhdessä muistella hyvää pelikaveria. Onhan noita wow-häitäkin vietetty vaikka se onkin sitten taas iloinen tapahtuma.
hallucinogen, 6.6.2006 12:03:
Onhan noita wow-häitäkin vietetty vaikka se onkin sitten taas iloinen tapahtuma.
Me vietettiin tossa toukokuun lopussa parin kiltakaverin häitä. Oikeat häät on heinäkuussa :) Meidän kilta on varsinainen pari kilta, kun joka toinen pelaaja on toisen kiltalaisen tyttö-/poikaystävä :P
Hmm. MC:n Domo meni tänään todella hyvin ja sehän tietää, että ens viikolla päästään kokeilemaan Herra Iso Herraa Onpa kivaa kun raidleader ei edes puhu mulle mitään. Varmaan loukkaantu eilisestä kun annoin palautetta niiden yhdelle pällidiinille :P
Jutu, 6.6.2006 20:51:
Me vietettiin tossa toukokuun lopussa parin kiltakaverin häitä. Oikeat häät on heinäkuussa :) Meidän kilta on varsinainen pari kilta, kun joka toinen pelaaja on toisen kiltalaisen tyttö-/poikaystävä :P
Eilen oli kyl tosiaan 666-päivä, toka BRD-keikka mulle.. Heti alkuun koitettiin lähtä Bael'Garin kimppuun, wipettiin 3 kertaa ensin siinä, sit päätettiin et eipä tapeta sitä :D. No, kyl se siit sit jotenki lähti käyntii, wipeiltii vähä missä sattu ku priestillä oli 1000ms pingi :P. Flamelashille päästiin, sit se summonas 3 adia (?), jotka tappo aika nopeesti mut ja priestin. Ei se vaan ekalla kerralla niitä spawninu. Sitte taisteltiin tiemme takas, ja tietysti nyt ne kaikki tyypit siel baarissa oli hostilena :P. Vähän aikaa taisteltiin, sitten wipettiin vielä viimesen, tais olla kaheksannen kerran :D. No, yks 16s bagi tuli, ja yks elementals-palanen.
Jos näin menee nyyppä instat, niin miten sit end game instat/raidit :D
Mua rehellisesti vituttais olla killas mun naisen/Miehen kans. Tunnen itseni liian hyvin.
A) Mua vituttais ettei se oo jeesimäs mua repufarmaamises.
B) mua vituttais ettei se oo paikal ku olisin valmis tekee sille enchoi/tailor stuffeja.. ja sit sitä pitää ootta.
C) mua vituttais ihan sikana, ettei se osaa pelaa tai pelaa imo täysin vitulleen. Ja sit jos se olis pvp friikki ni erohan siitä paskasta tuli.
Nää kaikki vituttaa ihmisissä jotka pelaa wowia, mutta sitä jaksaa sietää ku ne on vaan jotain tuttuja tai random peeloja. Kunnon kaverit tietää mun mentaalin ja osaa käyttäytyä sen mukaan. Mutta oma parisuhde kumppanin kanssa.. ei ei ei.
Jos se olis täydellinen minä se toinen ni sit en taas ei olis mitään järkee pelaa 2 charaa koska maxaus kusis. mielummin sitten eri aikoihin ja saatais periaatees 24/h jyystöt kehiin charalle jolloin sen maximointi olis täydellistä. Mielummin kun kahdel charal yrittää räpiköidä samoja repuja / patterneja.
Anyway.. pelihousut repee välil jopa ariciin joka on niiku yks imo ikinä parhaista kavereista.. qsp:hen joka on vaan mulle niin sika tärkee ihminen ja syderiin joka on ihan samanlainen ku mä.. ja noitakaan ei meinaa aina jaksaa kun ne on niin vitun "%¤#=#" ku ne ei tajuu et mun tapa on paras tapa .
:)
Jep kavereiden kans on kivaa ja silleen mut sen seksin voi sit harrastaa ihan muual ku wowis.. tai mmrpgs joissa eletään ainoastaan kahden asian takia. Expan ja virtuaali peniksen. Se joka kieltää ton ei pelaa oikeesti mmrpgt ;). Raha, Equt, repu on se ainoo ja 24/7 jyystäminen kertoo sen peniksen koon näin mmrpg puritanistina.. Expan kuvat ne silmissä kiiltää aidoilla hctyypeil.. Toi hää juttu on hauskaa ja onhan sitä kiva leikkii poika/tyttö ystävää mut se on jo ropetusta ja ropettaa voi aina kännis =P
Vaikken ihan täysin samaa mieltä kaikist jutuist ookkaan, ni hyvin sanottu silti :).
Itel ei oo täl hetkel yhtään irl-kamua pelaamassa samalla servulla, välil kyl toivois et olis. Ja mulla palaa käämi eniten niihin jotka lähtee kesken instanssin menee ku äiti/isi tulee sanoo et pitää pistää kone kii :D.
Ja omas killas on kyl joitain melko idioottei, mut kyl ainaki tähän asti oon kestäny ihan hyvin. :P
Vaikken ihan täysin samaa mieltä kaikist jutuist ookkaan, ni hyvin sanottu silti :).
Itel ei oo täl hetkel yhtään irl-kamua pelaamassa samalla servulla, välil kyl toivois et olis. Ja mulla palaa käämi eniten niihin jotka lähtee kesken instanssin menee ku äiti/isi tulee sanoo et pitää pistää kone kii :D.
Ja omas killas on kyl joitain melko idioottei, mut kyl ainaki tähän asti oon kestäny ihan hyvin. :P
toi oli kärjistettyä kyllä tottakai. Mutta totuus tossa piilee hyvin vahvasti. Jokaista peliä mitä oon pelannut ja noita on tosi monta. Niin noi totuudet pätee pitkälti mulla itelläni. Tuo oli siis ihan vain mun 5c.
Parhaiten mä tosiaan olen onnistunut pelaamaan samassa taloudessa olevan kanssa niin, että on sama chara jota toinen pelaa aamulla kun on illat duunis ja toinen illat ku on aamut duunis. :) Sitten kun kummallakin oli omat hahmot ja omat tavotteet ni ei helvetti et palo käämit nopeesti siihen toiseen. Uo oli poikkeus, mutta uo onkin ollut kaikkein toimivin peli systeeminä imoh. silloin kun se tosiaan oli alkutaipaleellaan. Uusi konteksti on pilannut senkin pelin täysin =(
P.s jokaisen pitäis pelata pari kuukautta EXPmudia. Ja jos ei tajua mikä siinä on se essence ja jos se ei saa ymmärtämään mitä se aito expanrytkeen/virtuuali peeniksen essence on niin ei oikeasti oo mmorpg pelaaja ;) Vaan hippi joka kuvittelee pelaavansa mutta oikeasti vaan räpeltää tai ropettaa ja räpeltää =P