World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,011,997 views

kml

#481 • • kml Keyhole Markup Language

Cloud, 7.6.2006 10:19:
toi oli kärjistettyä kyllä tottakai. Mutta totuus tossa piilee hyvin vahvasti. Jokaista peliä mitä oon pelannut ja noita on tosi monta. Niin noi totuudet pätee pitkälti mulla itelläni. Tuo oli siis ihan vain mun 5c.

Parhaiten mä tosiaan olen onnistunut pelaamaan samassa taloudessa olevan kanssa niin, että on sama chara jota toinen pelaa aamulla kun on illat duunis ja toinen illat ku on aamut duunis. :) Sitten kun kummallakin oli omat hahmot ja omat tavotteet ni ei helvetti et palo käämit nopeesti siihen toiseen. Uo oli poikkeus, mutta uo onkin ollut kaikkein toimivin peli systeeminä imoh. silloin kun se tosiaan oli alkutaipaleellaan. Uusi konteksti on pilannut senkin pelin täysin =(

P.s jokaisen pitäis pelata pari kuukautta EXPmudia. Ja jos ei tajua mikä siinä on se essence ja jos se ei saa ymmärtämään mitä se aito expanrytkeen/virtuuali peeniksen essence on niin ei oikeasti oo mmorpg pelaaja ;) Vaan hippi joka kuvittelee pelaavansa mutta oikeasti vaan räpeltää tai ropettaa ja räpeltää =P

Omakohtasta kokemusta mulla ei tosta samassa taloudesta pelaamisesta oo, mutta tunnen yhet kaksoset, jotka pelaa nyt kolmatta mmorpgia samalla charalla (wowii tietty :P). Niillä on edelleenkin vaan yks kone, enkä tajuu miten ne on saanu ton toimii riidoitta :D.

Frendien kans tulee helposti konfliktei, yleensä mulla ainakin tullu rahasta/muusta omaisuudesta pelissä, kun mul on taipumusta olla melko säästeliäs (lue: ahne). Ja kaverit tuhlaa rahansa johonkin muuhun, sit tulee kinuumaan multa, koska voin tietenkin antaa kun mulla on niin paljon. Vaik on kuinka hyvä kaveri niin oon aika vittumaisesti yleensä pitäny pintani :P.

Toi korostuu varsinki sillon jos oot ite pelannu paljon kauemmin, ja kaveri alottaa vasta, ja haluu saada kaikkitänneheti.

Meni kyl nyt vähän offtopikiksi, mut ehkis tää threadi selvii tästä *hih*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

hallucinogen

#482 • • hallucinogen Edain
pve on luusereille, pvp-mies se on tosimies ;) Mikään ei tuota suurempaa nautintoa kun pistää pataan 5lvl isompaa, paitsi ehkä se kun sen tekee monta kertaa putkeen ilman corpsecamppia *iloinen*

--
pikku-*possu*

Cloud

#483 • • Edited Cloud Game Freak

kumimuumi, 7.6.2006 10:34:

Omakohtasta kokemusta mulla ei tosta samassa taloudesta pelaamisesta oo, mutta tunnen yhet kaksoset, jotka pelaa nyt kolmatta mmorpgia samalla charalla (wowii tietty :P). Niillä on edelleenkin vaan yks kone, enkä tajuu miten ne on saanu ton toimii riidoitta :D.

Toi toimii just siten, että kun on tahto saada chara nopeesti hyväks.. ns.speedgameemista. Ja kerätä mainetta ja kunniaa kovana expaajana.. hyvänä equjen ja rahan kerääjänä. Ja tää yleensä on meillä päättynyt siihen, että ollaan top3 tapissa olevista charoista servulla ja sit vaihetaan pelii + myydän accountti =P. Ylipäätänsäkin on kiva pelata hahmoo joka toimii ja on kova. Ja vaiks expaus on ihquu ni välil on hienoo huomata et ku lähti duuniin ja tuut takas ni charallas on joku yber ase ja pari lvl lisää kivaa.. se on kun synttärit olis tullut :).
Broidin kans toi ollaan saatu toimii hyvin. T
osin broidi on ainoo jonka kans toimii täydellisesti minä mineen/sinä blacksmithaat turbo servun eka super seppä pelityyli myös omil accoil :) mut se johtuukin yhteisestä historiasta ja yli 20mmrpgst mitä ollaan yhdes jyystetty.

Silti mulla hajoo kassit siihenkin kun se retardi ei osaa englantii edes sitä mitä mä :) Ja se ei pelaa ku puolet siitä ajasta mitä minä.. perkeleen nobo broidi =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ezzy

#484 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 7.6.2006 09:49:
---

Mua rehellisesti vituttais olla killas mun naisen/Miehen kans. Tunnen itseni liian hyvin.

A) Mua vituttais ettei se oo jeesimäs mua repufarmaamises.
B) mua vituttais ettei se oo paikal ku olisin valmis tekee sille enchoi/tailor stuffeja.. ja sit sitä pitää ootta.
C) mua vituttais ihan sikana, ettei se osaa pelaa tai pelaa imo täysin vitulleen. Ja sit jos se olis pvp friikki ni erohan siitä paskasta tuli.

Nää kaikki vituttaa ihmisissä jotka pelaa wowia, mutta sitä jaksaa sietää ku ne on vaan jotain tuttuja tai random peeloja. Kunnon kaverit tietää mun mentaalin ja osaa käyttäytyä sen mukaan. Mutta oma parisuhde kumppanin kanssa.. ei ei ei.

Jos se olis täydellinen minä se toinen ni sit en taas ei olis mitään järkee pelaa 2 charaa koska maxaus kusis. mielummin sitten eri aikoihin ja saatais periaatees 24/h jyystöt kehiin charalle jolloin sen maximointi olis täydellistä. Mielummin kun kahdel charal yrittää räpiköidä samoja repuja / patterneja.

Anyway.. pelihousut repee välil jopa ariciin joka on niiku yks imo ikinä parhaista kavereista.. qsp:hen joka on vaan mulle niin sika tärkee ihminen ja syderiin joka on ihan samanlainen ku mä.. ja noitakaan ei meinaa aina jaksaa kun ne on niin vitun "%¤#=#" ku ne ei tajuu et mun tapa on paras tapa *possu*.

:)

Jep kavereiden kans on kivaa ja silleen mut sen seksin voi sit harrastaa ihan muual ku wowis.. tai mmrpgs joissa eletään ainoastaan kahden asian takia. Expan ja virtuaali peniksen. Se joka kieltää ton ei pelaa oikeesti mmrpgt ;). Raha, Equt, repu on se ainoo ja 24/7 jyystäminen kertoo sen peniksen koon näin mmrpg puritanistina.. Expan kuvat ne silmissä kiiltää aidoilla hctyypeil.. Toi hää juttu on hauskaa ja onhan sitä kiva leikkii poika/tyttö ystävää mut se on jo ropetusta ja ropettaa voi aina kännis =P

Meillä toi toimii mainosti, avokilla on 60 hunu ollut joku pari kk ja mulla nyt 54:nen pala. Avokki on meidän killan GM ja hoitaa hommansa ok. Auttaa noboja kuten minua ja minä vastaavasti avitan repugrindauksessa, ostelen patterneja leatherworkingiin sille jos tulee eteen uusia.
Se avitti alkuleveleillä rahallisesti, koska oli jo 60 (3kk etumatka), käyttää instoja läpi edelleenkin (kiltamme ei ole HC eikä erityisen end-game, enemmänkin perhe). Koska tahansa voi pyytää apua ja sitä myös saa. Avokki myös pelaa jopa enemmän kuin minä :)

Boldattu tekstisi on se asia mikä mmorpg:ssä on juuri vikana. Itselleni ne eivät ole mitään noista, vaan sosiaaista toimintaa vastapainoksi duunissa käymiselle, vähän niin kuin biletyskin.

Saatiin just yks meen killan Preist takas kun ei jaksanut raid-killan tiukkia sääntöjä. Oli kovin otettu, kun sai lämpimän vastaanoton :) ja miksipä ei saisi, kun on mukava jamppa ja vieläpä killan tällä hetkellä ainoa aktiivinen lvl60 priest, toinen lopetti juuri pelin kalleuden takia pelaamisen hetkeksi. 60-day peliajan hinta oli putkahtanut jonnekin 33e tasolle sielläpäin. Voinee päätellä, että ikäää ei ollut kovin paljoa ;)
#485 • • ALIEN Guest

Avernian, 7.6.2006 08:29:
---
Jutu, 6.6.2006 20:51:
Me vietettiin tossa toukokuun lopussa parin kiltakaverin häitä. Oikeat häät on heinäkuussa :) Meidän kilta on varsinainen pari kilta, kun joka toinen pelaaja on toisen kiltalaisen tyttö-/poikaystävä :P

---

Ja 90% pelaajista miehiä? *vink*

miehet käy sotimassa ja tappamassa lohiksia kun nää puusepät ja ompelijat leikkivät kotia koti kaupungeissaan. muhaha:D
Cloud

#486 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 7.6.2006 14:13:

Boldattu tekstisi on se asia mikä mmorpg:ssä on juuri vikana. Itselleni ne eivät ole mitään noista, vaan sosiaaista toimintaa vastapainoksi duunissa käymiselle, vähän niin kuin biletyskin.

Olen oikeasti iloinen, että kyseinen asia toimii sulla. Ja tiedänhän mä, että nämä ovat mielipide asioita.

Mutta kuten sanottu mä olen vanhoillinen näissä asioissai ja todella monen tälläsen pelin vääntäjä. Ja en mä vain pääse siitä mihinkään, että nää nykyiset asiat on lieveilmiöitä jotka ei imo "aitoa rpg/mmropg jyystelyä" siinä sen essencessä.. vaan niinkuin lieveilmiöitä jotka nyky-yhteiskunta siihen on tehnyt.

En mä sano, että ne olis pahasta tai ettei niin saisi pelata. Itsekin vannon noob helpingin nimeen.

Silti en mä jaksais pelaa vain "sosiaaista toimintaa vastapainoksi duunissa käymiselle" Vaan se on enemmän. Se on elämä. Ja tässä elämässä sitä pitää tehdä ja sitä pitää tehdä kunnolla..

Tosin kuten sanoin Niin broidin kanssa toi systeemihän toimi mullakin eri hyvin. Varsinkin samal acolla pelaten. Ja on mulla kavereita joiden kanssa nautin pelaamisesta.. Mutta loppujen lopuksi mä olen vain niin vanha vääntäjä jo näissä, että mitään puolivillaisuutta mä en jaksa kattoo edes kavereilta. Mielummin teen ilman niitä jottei tuu riitoja.

Ja muutenkin Nää nykyset mmrpg:t on niin kertakäyttö tavaraa verraten esim Ultima Onlineen. Että musta hidas pelaaminen on muutenkin tappoa. Vuodessa sä oot anyway tehnyt kaiken tarpeellisen. Mielummin tekee sen tehokkaasti.. tienaa muutamia satasia itemeillä ja myy acconsa.. ja vaihtaa pelii.

Grindaus ja expa on näiden pelien essence, Ison virtuaali peeniksen kasvatus on se mihin tuo kaikki tähtää ja ehkä tienistin tekemiseen. Jos sitä ei tee kunnolla, musta voi tehdä jotain muuta.

Mutta tää onkin tälläsen kyynisen jo toistakymmentä mmorpgta kokeilleen fiilis. Ja oikeasti jos se toimii sulla niin oikeasti helvetin hienoa.

Ps. Ai niin JOoo jos joskus tulee skidejä Ni NIIDEN KANSSA sitä pelaa. Opettaa ne heti kun ne on sen ikäsiä että hiiri ja näppis pysyy edes ehjänä. Pelaa sen hetkistä mmrpg:T Ja Tekee niistä slaveja ittelleen.. Tekee niille esim minerit ja opettaa tekee vain mineeemistä tai puun hakkaamista.. Ja pakottaa ne duunaa sitä sit päivät pitkät ja itte vaan duunaa niiden materiaaleista equja ;)

Lyhennettynä.. OMista skideistä itelleen Equ Slaveja ja material Gathering slaveja <3 Ja selkäsana jos ei tottele =P Ui UI vähänkö hieno ajatus.. Sit jos ne retaliatee pelis vaiks pk:ttamal isäkullan ni livenä Spänkkii muutama kerta ni johan ollaan nöyrää pelissäkin =P Tää on kyll toteutettava jos skidejä hankkii =P <3

--

ezzy

#487 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 7.6.2006 16:58:
---
Grindaus ja expa on näiden pelien essence, Ison virtuaali peeniksen kasvatus on se mihin tuo kaikki tähtää ja ehkä tienistin tekemiseen. Jos sitä ei tee kunnolla, musta voi tehdä jotain muuta.

jep ja toi on yhtä surullista kuin se, että jotkut muuttavat peli esim tämän näköiseksi vain, että saisivat tapettua enemmän ja helpommin ja menestyisivät...ymmärrän kyllä jotenkin sen, että jos pelissä ei ole sisältöä, niin sitä pitää itse tehdä ja tekee pelistä työtä vastaavaa.

www.kolumbus.fi/nova/shot0367.jpg
Cloud

#488 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 7.6.2006 17:22:

jep ja toi on yhtä surullista kuin se, että jotkut muuttavat peli esim tämän näköiseksi vain, että saisivat tapettua enemmän ja helpommin ja menestyisivät...ymmärrän kyllä jotenkin sen, että jos pelissä ei ole sisältöä, niin sitä pitää itse tehdä ja tekee pelistä työtä vastaavaa.

Mihin sä oikein tähtäsit tolla? Siihen, että expaus on pahasta vai että se on se key.

Noh kuten olen jo sanonut. Jos et osaa pelaa ilman noita lisukkeita joita sä tunnut vaativan ja jos et tajua expan merkitystä. Jos vaadit vain muita ulosanteja kuin expan ja sen ympäristön Niin et ole mun silmissä mmrpg pelaaja tai mudaaja tai rpg pelaaja. Vaan joku muu joka pelaa noiden pelien sisällään ihan omaa peliään.

Tietysti pelit on oma syynsä Ne kun haluu houkuttaa monia pelaajia ja erilaisella ulosannilla tietty halutaan hankkia lisää pelaajia. Mutta kyllä musta Noiden ihmisten paikka on Vaikka Historiallinen versio HappoHotellista eikä mmrpg:t/mudit/rpg:t yms.

Mutta kuten olen jo pitkään sanonut Mä olen pitkän linjan pelaaja ja mun mielipiteet on tietysti sen mukaiset.

--

Jutu

#489 • • Jutu Blondi
Minun mielipiteeni on absoluuttinen totuus ja millään muulla ei ole merkitystä *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

#490 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 7.6.2006 19:05:
---
ezzy, 7.6.2006 17:22:

---

Mihin sä oikein tähtäsit tolla? Siihen, että expaus on pahasta vai että se on se key.

Noh kuten olen jo sanonut. Jos et osaa pelaa ilman noita lisukkeita joita sä tunnut vaativan ja jos et tajua expan merkitystä. Jos vaadit vain muita ulosanteja kuin expan ja sen ympäristön Niin et ole mun silmissä mmrpg pelaaja tai mudaaja tai rpg pelaaja. Vaan joku muu joka pelaa noiden pelien sisällään ihan omaa peliään.

Tietysti pelit on oma syynsä Ne kun haluu houkuttaa monia pelaajia ja erilaisella ulosannilla tietty halutaan hankkia lisää pelaajia. Mutta kyllä musta Noiden ihmisten paikka on Vaikka Historiallinen versio HappoHotellista eikä mmrpg:t/mudit/rpg:t yms.

Mutta kuten olen jo pitkään sanonut Mä olen pitkän linjan pelaaja ja mun mielipiteet on tietysti sen mukaiset.

Niin siis tarkoitan sitä, että se expa tulee pelaamisen ohella, se ei ole se itse pointti. Näin sen siis pitäisi olla. Samaan equ-masturbaatioon noi näyttää kaikki pelit päätyvän ja itse pelaaminen ja sosiaalinen kanssakäyminen jää toissijaiseksi. Suurimmalle osalle siitä hahmosta tulee vain statussymboli ja se on minusta sääli, jos hahmosi tunnetaan vain sen varusteiden takia. Itselläni on hieman eri tarkoitusperät eli Officerina yritän kehittää killan yhteishenkeä, auttaa jengiä, olla sosiaalinen ja muutenkin tehdä pelaamisesta nautittavaa kaikille, ei vain itselleni.

Itseäni ei voisi vl60 kiinnostaa vähempää. Toki haluan päästä end-game instoihin joskus, mutta siihen on vielä niin pitkä aika, että en edes ajattele moisia. Hahmonkehitys kiinnostaa lähinnä siinä mielessä, että kiltamme kaipaa healeria, jollaisen aion palasta tehdä. Samoin kun epixit eivät edes pahemmin käy mielessä, vaikka niitä tulee välillä selattua ja ihailtua moiden päällä, ne eivät tunnu realistiselta tavoitteelta. Niistä puuttuu se oikea haaste, niitä saa grindaamalla, jos niitä haluaa. Se ei ole saavutus, se on tuskaa.

Lueskelin eilen erään end-game raid-killan sääntöjä ja ne suorastaan itkettivät raakuudella ja laskemallisuudellaan. Minuuttiaikataulu, DKP-nysvääminen ja kamoista tappeleminen on minusta erittäin epähaluttavia ominaisuuksia pelissä.

Olet pitkän linjan pelaaja, mutta pelaatko oikeasti siis kaikki pelejä täysin "ammattimaisesti" eli levelaat hahmosi maximiin parissa päivässä ja seuraavat pari päivää hankit pelin parhaat kamat ja sitten grindaat pelin bossit läpi parissa viikossa ja se on sitten siinä? Itse istuskelen silloin jossakin questaamisen lomassa juttelemassa tuntemattomien ulkomaalaisten kanssa elämästä ja vaihdetaan kuulumisia.

Kummallista, että jengi jaksaa naureskella esim. sitä, että mun maini eli toi 54 pala on nyt /played n. 24d. Koko killan epix-määrä on laskettavissa varmaan kahden käden sormilla ja accoja on päälle 70kpl. Itselleni ei ole dropannut ainuttakaan, onkohan jopa pari sinistä tipahtanut pelaamisen lomassa instanssien ulkopuolella. Instoista on kertynyt muutama, suurin osa ostettuna. Ja vaihdan kyllä koska tahansa sinisen itemin vihreään, jos se sopii hahmolle paremmin, kuin että pitäisin sen vain näön vuoksi. Saman teen taatusti epiceilläkin.

Ei varmaan tarvitse edes mainita, että paladinia tunnutaan pitävän pelin ehkä paskimpana hahmoluokkana. Melkein yhtä iso läppä kuin Engineering ammattina, jopa Blizzard tuntuu pitävän molempia vitseinä.

Mites se menikään, että tärkeintä ei ole loppuun pääseminen, vaan se matka sinne. :)
ezzy

#491 • • ezzy Droid-pappa

fallen angel, 7.6.2006 21:15:
Mut viime yön neronleimaukset: tehtiin GM:n kanssa kaks idiootin näköst gnomee ja nimis tuli Pinkiy (pinkie oli viety) ja TheBrain. Kummasti irtos käkätyksii ku kipitettii IF:een ja pistettii maailmanvalloitus käyntiin. Juuri näin..

Mä oon nähnyt Ihq ja Daa nimiset hahmot Stormwindin ulkopuolella x)
Jutu

#492 • • Jutu Blondi

ezzy, 7.6.2006 21:22:
---
fallen angel, 7.6.2006 21:15:
Mut viime yön neronleimaukset: tehtiin GM:n kanssa kaks idiootin näköst gnomee ja nimis tuli Pinkiy (pinkie oli viety) ja TheBrain. Kummasti irtos käkätyksii ku kipitettii IF:een ja pistettii maailmanvalloitus käyntiin. Juuri näin..
---
Mä oon nähnyt Ihq ja Daa nimiset hahmot Stormwindin ulkopuolella x)

Veli ja sen kaverit teki yksi päivä druidit nimeltä Heycall, Emergency, Nine ja Oneone. Tietenkin perustivat myös killan nimeltään Rescue Team *pepsodent*

--

ezzy

#493 • • ezzy Droid-pappa

Jutu, 7.6.2006 21:24:
---
Veli ja sen kaverit teki yksi päivä druidit nimeltä Heycall, Emergency, Nine ja Oneone. Tietenkin perustivat myös killan nimeltään Rescue Team *pepsodent*

argh *lmao*
Cloud

#494 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 7.6.2006 21:21:

Olet pitkän linjan pelaaja, mutta pelaatko oikeasti siis kaikki pelejä täysin "ammattimaisesti" eli levelaat hahmosi maximiin parissa päivässä ja seuraavat pari päivää hankit pelin parhaat kamat ja sitten grindaat pelin bossit läpi parissa viikossa ja se on sitten siinä? Itse istuskelen silloin jossakin questaamisen lomassa juttelemassa tuntemattomien ulkomaalaisten kanssa elämästä ja vaihdetaan kuulumisia.

Mites se menikään, että tärkeintä ei ole loppuun pääseminen, vaan se matka sinne. :)

Kyllä mä pelaamisesta nautin aivan tajuttomasti. Enhän mä muuten rakastais noita pelejä. Mutta juurikin rakastan, sitä kun mun hahmo kehittyy ja saan sen paremmaksi ja paremmaksi.

En mä ole epäsosiaalinen päin vastoin. mä rakastan noobhelpingia, mutta joo mun perusteet on hyvinkin epäpyyteettömät. Sillä tottahan se on. Mä autan noboja jotta ne tosiaankin tietää, että on olemassa tää cool big lvl guy joka jeesii niitä. Se cloud/cloudias joka on vitun kova ja silti vitun generous =P omaa peenistäni mä siinä kasvatan =). Mutta en mä sitä vois tehdä jossei mulla olis superp hahmo ja superp jutut. Jos mä en olis tutkinut asioita.. opetellut.. tehnyt ja hankkinut best of the best enchoja ja sellasia repuja mitä muilla ei ole.. mä olisin vain sitä samaa sarjaa kun muutkin. Mutta mikä fiilis kun sitä omistaa flarecore leggingsien batternin ja ne 2 muuta joilla se oli on lopettanut. Olla ainoo joka sitä tekee.. kaikilla on sun bögät sun nimes on jokaisessa casterissa.. :)

Tietysti ihmisiin tutustuminen oikeastikin on kivaa, mutta jotainhan siinä haetaan takaa.. ja mulla se rehellisyyden nimissä on sitä, että voinko mä saada informaatioo.. voinko mä hyötyä jotenkin..
Se hyödynkö mä sillä, että mä teen nimie auttamalla ja saamalla kiitollisuutta vai sillä, että mä learnaan niiltä jotain.. kaikki se kohdistuu siihen, että musta tulee taitavampi ja parempi..

Maximointia suht raadollisella tavalla. Tosin niin ettei kenellekkään jää siitä pahamieli päin vastoin.

Tehokkuudella voi olla generous ja kiltti ja kilteydellä saa tehokkuutta. Mutta jos ne erotetaan se on jotain mikä ei sovi mulle.

Mutta esim wowissa mulla on paskat equt koska farmasin repuja ja hankin tota tunnettavuutta juuri repuilla ja special patterneilla yms jotka mulla oli kärjen mukana jossei ekana.

Mä harvemmin olen mikään fighteri enemmänkin aina jonkin asteinen crafteri joka jeesii muita mutta sinne on kova tunku.. niille sijoille 1-5 ja jos aikoo olla paras ja saada se nimi niin sitä on oltava tehokas =P

Kyllä mä siinä ajassa kerkeän kokea paljon ja sen jälkeenkin kerkeää kokea paljon, Mutta kuten sanoin esim wow on oikeasti sisällöltään pieni peli ja koska tässä ei esim voi tehdä real moneytä niikuin wowissa laillisesti sisällöltään on entistä pienempi. Mun ongelma on ehkä se, etten välitä oikein pvp:stä niin paljon. Musta jos hommat hoitaa tehokkaasti ja saa nimeä yms niin sitten sitä sisältöä on enemmän.. Ja kun se lopulta loppuu niin aina voi vaihtaa uuteen ja tehdä saman. Ja jos samalla voi tienata irl moneytä ni hyvä niin. Kunhan se ei käy duunista kuten mulle kävi ultimas.

Niin ja en mä pilaile engineeringin kustannuksella. Ennen bg:itä ja uusia super trinkuja joka classille.. engineeringin special trinketit oli the pvp jutut.. ja paladiinit ei koskaan oo ollut musta vitsi päin vastoin. Mulkku chara true.. ärsyttävä forcebuble.. true.. muttei mulle vitsi.

Maget ne vitsi on.. meille ole annettu mitään ja nytkin saadaa uus leipä Whoppii.

Mut tämä tästä. Juuri alottelen GuildWars2 joka on specialisoitunut pvp:hen saas nähdä miten toi luonnistuu multa.. mutta jos vain voi craftaa jotain tai farmaa jotain tärkeää ni johan mä aijon hankkia itelleni nimeä =P

--

ezzy

#495 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 7.6.2006 21:44:
---

Kyllä mä pelaamisesta nautin aivan tajuttomasti. Enhän mä muuten rakastais noita pelejä. Mutta juurikin rakastan, sitä kun mun hahmo kehittyy ja saan sen paremmaksi ja paremmaksi.

Sigusi kertoo enemmän kuin kirjoittamasi jutut =)

Enkä tarkoittanut, että sinä pidät paloja tai eng. vitsinä, vaan ihan yleisesti niistä kettuillaan.

Magea en kyllä mitenkään näkisi vitsinä tai huonona hahmona, se on sentään huomattavan tärkeä monessa instassa ja muutenkin pelissä. Palassa pännii kyllä eniten rangedin totaalinen puute (linkens boomerangissa on 3min cd!) ja kun ei voi dual wieldata x) Se tekisi taistelun seuraamisesta niin paljon viihdyttävämpää, kun esim sooloilee tai levelaa jossakin. 3.60 ice barbiella hajoo pää x)
Cloud

#496 • • Cloud Game Freak

ezzy, 7.6.2006 21:51:
---
Cloud, 7.6.2006 21:44:
---

---

Sigusi kertoo enemmän kuin kirjoittamasi jutut =)

Enkä tarkoittanut, että sinä pidät paloja tai eng. vitsinä, vaan ihan yleisesti niistä kettuillaan.

Magea en kyllä mitenkään näkisi vitsinä tai huonona hahmona, se on sentään huomattavan tärkeä monessa instassa ja muutenkin pelissä. Palassa pännii kyllä eniten rangedin totaalinen puute (linkens boomerangissa on 3min cd!) ja kun ei voi dual wieldata x) Se tekisi taistelun seuraamisesta niin paljon viihdyttävämpää, kun esim sooloilee tai levelaa jossakin. 3.60 ice barbiella hajoo pää x)

Heh toi mun "kuvan" alla oleva Game Freak on se todelline heitto. Tuo alhaalla oleva texti on aika hyvä heitto joka ei kyllä todellisuudessa kuvaa mua ollenkaan. Sen pitäis olla enemmänkin Pelejä.. peleeejääää pelatkaa.. tahtoo pelata lisääää! =) Mutta jotenkin teki mieli laittaa tänne tollanen heitto jotenkin se sopii näiden ihmisten keskellä omaks "fraasiks" :)

Niin no jos dikkaa olla vedenteko kone, ja suht huono dps jonka hunut ja lockit ja priestit ohittaa .. ni kyllähän meistä on moneen. Mutta en mä valita magella on kiva boostii nyyppiä =)

Niin no nykyään varmaan peli on muuttunut. Mutta kun usabetas ja usa servuil sen jälkeen pelasin ennekuin wow tuli eurooppaan. Ni pala oli kyllä mitä mainioin tankki varsinkin alku games.. enne 60lvl warrioril tehnyt yhtään mitään. Palal pysty self healin yms asioiden takia pitää agrot paljo paremmin kun tankil ja jos osas hommansa ni muutenkin. Ite aina pidin palaa hyvänä hahmona.. ehkä turhan helppona expaa ainakin silloin =P Mutta mitä se nykyään on niin sulla varmasti parempi kuva =P

--

ezzy

#497 • • Edited ezzy Droid-pappa

Cloud, 7.6.2006 22:15:
----

Niin no jos dikkaa olla vedenteko kone, ja suht huono dps jonka hunut ja lockit ja priestit ohittaa .. ni kyllähän meistä on moneen. Mutta en mä valita magella on kiva boostii nyyppiä =)

Niin no nykyään varmaan peli on muuttunut. Mutta kun usabetas ja usa servuil sen jälkeen pelasin ennekuin wow tuli eurooppaan. Ni pala oli kyllä mitä mainioin tankki varsinkin alku games.. enne 60lvl warrioril tehnyt yhtään mitään. Palal pysty self healin yms asioiden takia pitää agrot paljo paremmin kun tankil ja jos osas hommansa ni muutenkin. Ite aina pidin palaa hyvänä hahmona.. ehkä turhan helppona expaa ainakin silloin =P Mutta mitä se nykyään on niin sulla varmasti parempi kuva =P

Juu vähän taitaa olla peli muuttunut noista ajoista =)

Uusimman patchin mukana magelle tulee niin paljon muutoksia, että talent tree tyhjätään. Sama shamanilla.

ja termi "noobie helping" kuulostaa niin epäinhimilliseltä ja "ammattimaiselta", että pahaa tekee. Eikö sitä oikeasti muka voi vaan auttaa siksi, että toinen tarvitsee apua ja sulla on aikaa ja halua auttaa?

Itse en ole muuten koskaan pyytänyt magelta vettä, tajusin juuri. Se kun tuntuu vituttavan suurta osaa maageista, tosin tavalla jolla kysyy on suuri merkitys. Silti idea kerjäämisestä tuntuu ärsyttävältä. Partyssä toki eri juttu. Maagit on kyllä antaneet sitä ilman kysymistä, kun ollaan oltu liikkeellä yhdessä. Harvemmin tosin on partyssä maageja edes mukana. Omassa killassa ei ole kuin pari aktiivista maagia enää.
Cloud

#498 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 7.6.2006 22:49:

Juu vähän taitaa olla peli muuttunut noista ajoista =)

Onhan se =P Niin myös kaikki muut pelit mitä olen pelannut. Imo mitä enemmän tulee patcheja sitä paskemmaks pelit ovat tulleet.. näin on musta käynyt enimmässä määrin mmrpg:t mitä olen pelannut.. pätsit on vain pilanneet hyvän pelin.

Uusimman patchin mukana magelle tulee niin paljon muutoksia, että talent tree tyhjätään. Sama shamanilla.

Jee saadaan uusi leipä whobiduu!! =P
[/quote]

ja termi "noobie helping" kuulostaa niin epäinhimilliseltä ja "ammattimaiselta", että pahaa tekee. Eikö sitä oikeasti muka voi vaan auttaa siksi, että toinen tarvitsee apua ja sulla on aikaa ja halua auttaa?

Sitähän se on noobie helpingia. Tottakai sitä tehdään kun on halu autaa, mutta aina siinä on takana Jotain mä vain myönnän sen itselleni =P Nimi voi olla kamala mutta se kertoo sen mitä se on hyvinkin oikoisesti tuo nimi ei vain kaunistele sitä mitä kyseinen asia on.

Itse en ole muuten koskaan pyytänyt magelta vettä, tajusin juuri. Se kun tuntuu vituttavan suurta osaa maageista, tosin tavalla jolla kysyy on suuri merkitys. Silti idea kerjäämisestä tuntuu ärsyttävältä. Partyssä toki eri juttu. Maagit on kyllä antaneet sitä ilman kysymistä, kun ollaan oltu liikkeellä yhdessä. Harvemmin tosin on partyssä maageja edes mukana. Omassa killassa ei ole kuin pari aktiivista maagia enää.

Tottakai mä teen vettä partyissä, ja raideissa ja porukassa kun mennän. Tottakai sehän kuuluu sun osaas. ihan kuin locki tekee healgemejä ja healerit healaa.. nämä kaikki kuuluu siihen toimintaan partyissä yms.
Mutta random veden kinuaminen ja jakaminen on asia erikseen.

--

Jutu

#499 • • Jutu Blondi
Plaah. Joku vois nyt kertoa jonkun tosi überhyvän taktiikan siihen miten saa ZG:n Jin'don alas. Kokeiltiin tänään kolmesti sitä, mutta me oltiin niin hukassa, että siitä ei tullut yhtään mitään :/

--

#500 • • ALIEN Guest

Jutu, 9.6.2006 01:15:
Plaah. Joku vois nyt kertoa jonkun tosi überhyvän taktiikan siihen miten saa ZG:n Jin'don alas. Kokeiltiin tänään kolmesti sitä, mutta me oltiin niin hukassa, että siitä ei tullut yhtään mitään :/

roguet pistäkää tuhoo ne toteemit niin nopeasti kuin mahdollista ja törkee dps koko ajan.. shadit on veemäisiä mut minkäs teet.. Jindo on pahempi ku hakkar.. ainakin meille =/