Daniel Braun, 29.7.2008 12:09:
Joo joo, mulla oli pointti se että jokainen iPhonen disauttelija vetää noita "kovia lukuja myynneistä" unohtaen että ne tehdään hintaluoka about 100,- laitteilla.
Tässä on kyllä vinha perä.
Ja vielä sellaisilla mallimäärillä että sekopäiset kuluttajat ostaa aina uuden kun sellainen julkaistaan. Ja IMO iPhone on käytössä paljon kestävämpi kuin alle huntin Nokialainen...
No tuosta on paha mennä sanomaan. Katsotaan sitten kun iPhone on ollut ihmisillä käytössä vuosikausia. Omat alle huntin nokialaiset ovat kestäneet normikäyttöä (johon eivät minulla kuulu kännirymytykset) kukin useamman vuoden ilman mukinoita. Toisaalta iPhonen kestävyyttähän pitäisi verrata saman hintaluokan puhelimiin, eikö?
Ei valtaa markkinoita, se on varmaa, mutta teki puhelimen kuitenkin joka sai ehkä suurimman mediahypen mobiililaitemarkkinoilla piiiiitkään aikaan.
No hypen suhteen Apple on aina kunnostautunut, mutta onko se oikeasti mikään saavutus? Onko hype tärkeämpää kuin itse tuote?
Toi on vinkeää että puhutaan "unohtaa perusominaisuuksia"
No musta on lähinnä huvittavaa, että käyttömukavuudesta tunnettu firma unohtaa puhelimestaan mahdollisuuden poistaa viestejä yksitellen. Näin esimerkkinä. Erilaisia puutelistoja löytynee netistä lukuisia ja vaikka osa menee varmasti hiusten halkomiseksi ja henkilökohtaisten mieltymysten piikkiin, niin ne osoittavat, ettei Applekaan saa kerralla täydellistä aikaiseksi.