Virallinen Apple topic

2,070 posts, 104 pages, 794,822 views

johannyt

Posts: 454

#101 • • johannyt helvetiac

luode, 23.9.2006 19:47:

pidät minua siis aivan tyhmänä. kiitos.



öööh no anteeksi en mä pahalla tarkottanu :D tosta ekasta viestistä nyt vaan sain sitten väärän kuvan! ok no jos siis järjestelmäasetuksia ei löydy koko koneesta (!!) niin ehkäpä ne sais jotenkin asennuslevyltä palautettua, en valitettavasti tiiä sit enempiä. :/
Saara

Posts: 1,954

#102 • • Saara #2970
I *sydän* IBook, vaik nyt hieman harmittaa, että hommasin tän jo ajat sitten (tai no vuosi sitten), kun nyt olis tarjolla MacBoockeja...

En vieläkään osaa käyttää kaikkia herkkuja mitä täs on, mut joka päivä oppii jotain uutta.

I *sydän* Apple

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

muZZle^

Posts: 305

#103 • • muZZle^
mullakin uuden karhea macbook edessäni. en osaa kyl viel kunnolla käyttää mut eiköhän tää tästä kun ystävällistä apua oon saanut jo monesti *hymy*
Late

Posts: 3,441

#104 • • Late team Lasse

Saara, 23.9.2006 21:23:
I *sydän* IBook, vaik nyt hieman harmittaa, että hommasin tän jo ajat sitten (tai no vuosi sitten), kun nyt olis tarjolla MacBoockeja..



ei kandee suotta harmitella, mä hankin ibookkini vuodenvaihteessa ja kävi sama ajatus mielessä kun mb:t tuli markkinoille.

Lukemieni käyttäjäpalautteiden perusteella olen kyllä erittäin tyytyväinen että en alku huumassa mennyt vaihtamaan tätä. *hihu*
littlebig

Posts: 753

#105 • • littlebig aaat-chi kung
*pimpmymac*
kävin ostamassa lisää muistia imaciin ja nyt on ilo ylimmillään *aplodit* *tanssittel*
näitä on niin ihana pimppailla
I *sydän* mac

psst: pian on e-pisteeseenkin tulossa uudet imac 24"
siellä on jo 20" jota ihailin tänään, näyttöä oli jo sen verran paljon että tuli istun-leffateatterin-eturivissä-efekti *tirsk*
minkäköhänlainen seinä se 24" on?? *ding*

--
straight ______

gay ^______^

daffy

Posts: 737

#106 • • daffy duck and cover

boy-cut, 23.9.2006 22:10:
psst: pian on e-pisteeseenkin tulossa uudet imac 24"
siellä on jo 20" jota ihailin tänään, näyttöä oli jo sen verran paljon että tuli istun-leffateatterin-eturivissä-efekti *tirsk*
minkäköhänlainen seinä se 24" on?? *ding*


Tsekkaappa 30" Cinema Display... *kuolaa*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

littlebig

Posts: 753

#107 • • Edited littlebig aaat-chi kung

daffy, 23.9.2006 22:46:
---
boy-cut, 23.9.2006 22:10:
psst: pian on e-pisteeseenkin tulossa uudet imac 24"
siellä on jo 20" jota ihailin tänään, näyttöä oli jo sen verran paljon että tuli istun-leffateatterin-eturivissä-efekti *tirsk*
minkäköhänlainen seinä se 24" on?? *ding*

---

Tsekkaappa 30" Cinema Display... *kuolaa*



ois herkkua jos ois 11" kannettava kouluun koneeksi ja kotona 30" seinä screeninä *kuolausmaximus*
harmi että noi uudet macbookit on 13,3", haluaisin pienemmän...
odottelen että adobe saisi ohjelmat intelin prossuille, nyt ei vielä kannata niihin siirtyä mutta eiköhän tässä syksyn aikana jotain julkaista.

tunnustus: mun sormenjäljet löytyy varmaan kaikista uusista stokkan ja e-pisteen koneista *tirsk*

--
straight ______

gay ^______^

villelope

Posts: 2,846

#108 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Saara, 23.9.2006 21:23:
I *sydän* IBook, vaik nyt hieman harmittaa, että hommasin tän jo ajat sitten (tai no vuosi sitten), kun nyt olis tarjolla MacBoockeja...



Mä hommasin kanssa ensimmäisen Mäkkini vuosi takaisin, 12" 1,33GHz G4 iBookin.

Hyvin tää on palvellut tähän saakka, mutta musantekoon tää kone ei toimi. Niinpä ostoslistalla on 2.0GHz Macbook, ellei sieltä nyt rahankeruuvaiheen aikana tule Core2Duo-läppäreitä jo markkinoille. Mikäli ko. prossu ei tule MacBookiin suoraa, saatan päätyä Pro-malliin.

Apple on tietokone, PC on PC. Tänä viikonloppuna se nähtiin kun kahdella eri tyypillä oli massiivisia ongelmia Wintoosansa kanssa.
luode

Posts: 287

#109 • • luode

johannyt, 23.9.2006 21:17:
---
luode, 23.9.2006 19:47:

pidät minua siis aivan tyhmänä. kiitos.

---


öööh no anteeksi en mä pahalla tarkottanu :D tosta ekasta viestistä nyt vaan sain sitten väärän kuvan! ok no jos siis järjestelmäasetuksia ei löydy koko koneesta (!!) niin ehkäpä ne sais jotenkin asennuslevyltä palautettua, en valitettavasti tiiä sit enempiä. :/



no nyt ymmärsit. ei koko koneelta löydy. yritin jo tuolta asennuslevyltä katsella, mutta en saannut vielä ainakaan silmiini tai sitten en vain osannut katsoa oikeista paikoista. yritän siis vielä. voihan pihvinuija. :D
johannyt

Posts: 454

#110 • • Edited johannyt helvetiac

luode, 24.9.2006 11:08:

no nyt ymmärsit. ei koko koneelta löydy. yritin jo tuolta asennuslevyltä katsella, mutta en saannut vielä ainakaan silmiini tai sitten en vain osannut katsoa oikeista paikoista. yritän siis vielä. voihan pihvinuija. :D



lähetin sulle maililla omani, en tiä toimiiko mut koklaa :D toiv se ei vedä sit sun konetta ihan jumiin :D niin ja mulla on siis viimeisin 10.4.7 os x. tosi kumma juttu kyl :/
luode

Posts: 287

#111 • • luode

johannyt, 24.9.2006 11:44:
lähetin sulle maililla omani, en tiä toimiiko mut koklaa :D toiv se ei vedä sit sun konetta ihan jumiin :D niin ja mulla on siis viimeisin 10.4.7 os x. tosi kumma juttu kyl :/



toimii vou. kiitos ja ylistys! *pus* *jiihaa* *aplodit*
CM

Posts: 1,507

#113 • • Edited CM
edit: äh. sokee *nauru*
nuance

Posts: 1,963

#114 • • nuance cov ops, combat, sunrise
hay guys. mun omenatalouteen kuuluu powermac g5 2,3 dp ja 20" cinema display.

ps. miks tää threadi on häröilyssä?
nuance

Posts: 1,963

#115 • • nuance cov ops, combat, sunrise

thomas, 28.7.2006 15:54:
kyl ainakin non-intel macilla audacity toimii kuin junan vessa, audio recorderia pitäis varmaan joskus testata itsekin.



not quite. mun powermacilla audacity tappaa äänikortin. välillä napsahtaa soundi poikki kesken soiton ja sit ei äänikortista lähde pihaustakaan, joskus pariin viikkkoon, toisinaan pariin tuntiin. äänieditori on kyl semmonen softa jota pc-puolelta kaipaan. sound forge or stfu.
thomas

Posts: 5,618

#116 • • thomas

mku, 7.11.2006 09:53:
Adobelta on tulossa todella kova soundin käsittely softa, mutta ainakin nyt jaossa oleva Beta on vain Windowsille.. Luulisi silti että Mac tuki tulee myöhemmin muiden Adoben softien tapaan?



taitaa olla macillekin beta jo haettavissa.
thomas

Posts: 5,618

#117 • • thomas

nuance, 7.11.2006 09:50:
---
thomas, 28.7.2006 15:54:
kyl ainakin non-intel macilla audacity toimii kuin junan vessa, audio recorderia pitäis varmaan joskus testata itsekin.

---


not quite. mun powermacilla audacity tappaa äänikortin. välillä napsahtaa soundi poikki kesken soiton ja sit ei äänikortista lähde pihaustakaan, joskus pariin viikkkoon, toisinaan pariin tuntiin. äänieditori on kyl semmonen softa jota pc-puolelta kaipaan. sound forge or stfu.



no itsehän käytän audacityä lähinnä editointiin en niinkään nauhoittamiseen. siihen on sit eri ohjelmat. kattelin joskus paljonko audacity vie kun sillä äänittää.. jotain 30-40% luokkaa silloisesta ibook g4:n kapasiteetista se oli - kun taas audio recorder niminen softa hoisi homman 8%:lla.