Virallinen Apple topic

2,070 posts, 104 pages, 791,995 views

A-E

Posts: 528

#1104 • • A-E Detroit Techno Militia
Hei, kertokaas Mac keltanokalle miten ihmeessä saisin itselleni myös Macissä toimimaan mailit,kalenterit, tehtävät ja jne. kuten ne nyt mulla toimii niin E90:ssä kun duuni pc läppärissäkin.

Eli suomeksi siis onko jotain softaa jolla saisin myös macissa hommat skulaamaan kunnolla exchange-palvelimen kanssa.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Sallakat

Posts: 2,220

#1105 • • Sallakat jungle, baby !
UGH! olin avuliaiden ohjeiden perusteella ladannut Imagewellin koneelleni. aivan loistava ohjelma eikä maksanut mitään.
Nyt sitten tuli joku päivitys uudempaan versioon ja menin päivittämään siihen. Siinäpäs olikin sitten Free Trial aika joka nyt mennyt tietty umpeen. Tarvitsen vielä tosi paljon kuvan koon muokkausta ja imagewell vaan vinkuu aktivointikoodin perään *poks*
Poistinkin sen koneelta ja kokeilin siitä linkistä ladata uudestaan mistä alunperinkin latasin, mutta taas tämä free trial ongelma.

halp? onko muita yhtä käteviä ohjelmia tähän hätään?
gerry

Posts: 979

#1109 • • gerry

Loopy, 27.5.2008 16:44:
Päivän uutinen:
Sonera myy iPhonea Suomessa



Jää kyl ostamatta jos ei rahalla saa. Nimim. EI ENÄÄ KOSKAAN kytkykauppa!! Enää pari kuukautta ni pääse paskaelisast eroo lopultaki 2vuoden kitumisen jälkeen!

--
by B.C.S

Daniel Braun

Posts: 1,626

#1112 • • Edited Daniel Braun wednesday?
iPhone 3G
- GPS yhdistettynä googlemapsiin <3
Noin 70 eri maahan, suomeen myös...

Hinta tulemaan olemaan reilusti edukkaampi kuin edeltäjä.
Paska juttu sinänsä kun tuli maksettua ekasta aivan liikaa, mut niinhän se välillä on... :(

Vaihtoon menee...
Tosin, saas nähdä millaisen sopparin Sonera tuuppaa :(
ville

Posts: 3,780

#1113 • • ville olen oikeasti ujo
Doniin, tässä on ihan oikeasti tuote, joka pistää monelle valmistajalle jauhot suuhun. Jos satunnaisesti haluaa surffailla ja lukea meilejä, pysyä kartalla ja hiplata kivaa laitetta, toi on ihan jees.

Jos olisi snadisti pienempi, voisin ottaa bilepuhelimeksi :)
okiru

Posts: 709

#1117 • • okiru Outo Hervantalainen
Tyylikäs paketti myönnettäköön. Joutuu varmaan räpläämään ja tosissaan miettimään ton ostamista, vaikka vihollisen leiriin kuuluu :D
Daniel Braun

Posts: 1,626

#1118 • • Daniel Braun wednesday?
meilläkin töissä soneran liittymät, pitää vissiin tovi keskustella aluepäälikön kanssa :)

Melkein joutui hetken pohtimaan että tossako toi oli, mutta toi gps sit loppupeleissä oli se vimonen niitti mulle...