Virallinen Apple topic

2,070 posts, 104 pages, 792,387 views

Sallakat

Posts: 2,220

#422 • • Sallakat jungle, baby !

thomas, 19.4.2007 12:49:
---
Sallakat, 19.4.2007 12:36:
mikä on kätevin/paras irc client mac koneelle?

---


xchat on omasta mielestäni aika mukava.. tietty sitten jos on shell ja irssi niin se hakkaa tietenkin kaiken :) mut tässäpä noita ois:

http://www.versiontracker.com/php/qs.php?pg=1&str=irc%20client&srchArea=macosx|macosx-all&by=rating&dir=desc

kannattaa ottaa joku noista freeware -clienteista.



oisikin tunnukset *grr* saunalahti poisti käytöstä ne prkl. kiitos linkistä. alankin tutkailemaan kun ei pahemmin ole työkiireitä *jiihaa*
littlebig

Posts: 753

#423 • • littlebig aaat-chi kung

Sallakat, 19.4.2007 12:36:
mikä on kätevin/paras irc client mac koneelle?



kokeilin snakkia hetken mutta se on maksullinen. nyt käytössä colloquy (selainpohjainen). kavereilla macirssi. ihan makukysymys mitä tykkää käyttää...

pikku apuri on mukava, käytän growlia ni saan usean ohjelman keskustelut pulpahtamaan näkyville vaikka ohjelmat on kuinka monen ikkunan takana

--
straight ______

gay ^______^

samlainio

Posts: 1,264

#426 • • samlainio
onks kellään kokemuksia hyvistä ftp ohjelmista macille? Tarttis saada joku hyvä. Ajattelin vaan kysyä, jos jollain on käyttökokemusta, ett vois sitte suositella jotain...
littlebig

Posts: 753

#429 • • Edited littlebig aaat-chi kung

samlainio, 25.4.2007 14:25:
onks kellään kokemuksia hyvistä ftp ohjelmista macille? Tarttis saada joku hyvä. Ajattelin vaan kysyä, jos jollain on käyttökokemusta, ett vois sitte suositella jotain...



Cyberduck on mun mielestä helppokäyttöisin ja selkein

edit: open source, suomalainen versiokin saatavilla

--
straight ______

gay ^______^

littlebig

Posts: 753

#430 • • littlebig aaat-chi kung
OSX vs XP vertailu on täällä, mielestäni aika kattava ja kertoo laajasti käyttisten eri ominaisuuksista ja puutteista. Vertailussa Tiger (10.4.8) vs XP (SP2) ja mielenkiinnolla odotan ensi talveen jos saisivat Leopard vs Vista arvostelun kasaan.

--
straight ______

gay ^______^

luode

Posts: 287

#431 • • luode
irc clienteistä ja xchatistä kun oli puhe niin tuli mieleeni, että osaisko joku neuvoa/oisko x-chatissä mahollista saada highlightit aukeamaan omaan ikkunaan? oon yrittänyt tutkiskella ja etsiskellä, muttei ole osunut silmiin vihjettäkään moisesta.
akir0

Posts: 2,554

#432 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
Millaisias laukkuja ihmisillä on käytössä 12" Macbookkien kanssa? Itse kaipaisin mahdollisimman pientä reppumallista, mut ei meinaa kyllä mistään löytyä tarpeeks pientä.

Skini ei oo option, semmosen kans en osaa elää.

[edit] tää vähä mietityttäis, mutta kuvan perusteella toiki on ihan kohtuuttoman iso mun tarpeisiin.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4706
$

Posts: 1,802

#433 • • $ Destination weekend!

akir0, 14.5.2007 20:36:
Millaisias laukkuja ihmisillä on käytössä 12" Macbookkien kanssa? Itse kaipaisin mahdollisimman pientä reppumallista, mut ei meinaa kyllä mistään löytyä tarpeeks pientä.

Skini ei oo option, semmosen kans en osaa elää.

[edit] tää vähä mietityttäis, mutta kuvan perusteella toiki on ihan kohtuuttoman iso mun tarpeisiin.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4706



Broidilla on tuollainen 14" versiona. Puolisen vuotta käyttänyt päivittäin ja nyt se on koetuksella Afrikassa.

Ite diggailen kyl enemmän esinahasta (Tucano).
sensei

Posts: 125

#434 • • sensei Käyttäjä
Nyt sitten tuli siiryttyä omenan aikakauteen.. Täytyy kyllä myöntää että uusi 13" macBook tuntuu varsin mukavalta ja toimivalta vehkeeltä*jiihaa*
thomas

Posts: 5,618

#435 • • thomas

sensei, 15.5.2007 15:18:
Nyt sitten tuli siiryttyä omenan aikakauteen.. Täytyy kyllä myöntää että uusi 13" macBook tuntuu varsin mukavalta ja toimivalta vehkeeltä*jiihaa*



tervetuloa joukkoon.. oma macbok 13" on toiminut jo puolen vuoden ajan mukavasti.
thomas

Posts: 5,618

#437 • • thomas

ville, 15.5.2007 16:05:
---
thomas, 15.5.2007 15:34:
tervetuloa joukkoon.. oma macbok 13" on toiminut jo puolen vuoden ajan mukavasti.

---


halleluja, 6kk käyttöä takana!



heh.. ja sitä ennen toimi ibook 2,5v ilman minkäänmoista ongelmaa.
ville

Posts: 3,780

#438 • • Edited ville olen oikeasti ujo

thomas, 15.5.2007 16:06:
heh.. ja sitä ennen toimi ibook 2,5v ilman minkäänmoista ongelmaa.



No otetaan sen kunniaksi kaksinkertainen halleluja, halleluja!

PS meillä on duunissa kone, joka toiminut 8v ilman ongelmia, mutta se ei ole apple, OMG!
thomas

Posts: 5,618

#439 • • thomas

ville, 15.5.2007 16:11:
---
thomas, 15.5.2007 16:06:
heh.. ja sitä ennen toimi ibook 2,5v ilman minkäänmoista ongelmaa.

---


No otetaan sen kunniaksi kaksinkertainen halleluja, halleluja!

PS meillä on duunissa kone, joka toiminut 8v ilman ongelmia, mutta se ei ole apple, OMG!



*kivatsulle* mee muualle pätemään :P
villelope

Posts: 2,846

#440 • • villelope Lope of Lope & Kantola

ville, 15.5.2007 16:11:
---
thomas, 15.5.2007 16:06:
heh.. ja sitä ennen toimi ibook 2,5v ilman minkäänmoista ongelmaa.

---


No otetaan sen kunniaksi kaksinkertainen halleluja, halleluja!

PS meillä on duunissa kone, joka toiminut 8v ilman ongelmia, mutta se ei ole apple, OMG!


Mulla on ollut ekaksi iBook reilun vuoden ja nyt MacBook jotain puoli vuotta. Jälkimmäinen on käynyt kerran huollossa.

Hauku muakin, jooko?