ville, 14.2.2007 19:38:
---
thomas, 14.2.2007 18:59:
das zooming :) toimii myös pelkästään ctrl pohojassa ja sit hiiren rullalla eestaas
---
ooohhhhh... macci osaa zoomata....
2,070 posts, 104 pages, 830,259 views
ville, 14.2.2007 19:38:
---
thomas, 14.2.2007 18:59:
das zooming :) toimii myös pelkästään ctrl pohojassa ja sit hiiren rullalla eestaas
---
ooohhhhh... macci osaa zoomata....
littlebig, 14.2.2007 19:43:
ooohhh... ville seuraa apple topikkia...
mac zoomaa hieman eritavalla kun puuceet jos et tiennyt
kahden sormen skrollaus on se kaikista parhain, voi mennä sivusuunnassakin ja helpottaa huomattavasti surffailua
ville, 14.2.2007 19:48:
---
*snip*
ei tää varmaan oo yhtä hieno kun tää ei oo mac ;)
littlebig, 14.2.2007 19:56:
---
ville, 14.2.2007 19:48:
---
*snip*
ei tää varmaan oo yhtä hieno kun tää ei oo mac ;)
---
sinäpä sen sanoit ;)
mitä jos menisit johonkin muuhun topikkiin ylistämään ymmärtämättömyyttäsi teknologian innovatiivisiin keksintöihin. luulis et alalla olevalla ihmisellä ei kauheasti ole varaa tollaseen ylimieliseen asenteeseen. mutta, makunsa kullakin, joten jos haluat riitaa haastaa niin eiköhän apple topic oo sulle just se paikka.
sinäpä sen sanoit ;)
mitä jos menisit johonkin muuhun topikkiin ylistämään ymmärtämättömyyttäsi teknologian innovatiivisiin keksintöihin. luulis et alalla olevalla ihmisellä ei kauheasti ole varaa tollaseen ylimieliseen asenteeseen. mutta, makunsa kullakin, joten jos haluat riitaa haastaa niin eiköhän apple topic oo sulle just se paikka.
Timce, 14.2.2007 20:20:
---
littlebig
kahden sormen skrollaus on se kaikista parhain, voi mennä sivusuunnassakin ja helpottaa huomattavasti surffailua
---
"Helpottaa huomattavasti surffailua." Mielenkiintoista. Onko surffailua vaikeaa ilman kahden sormen skrollausta?
ville, 14.2.2007 20:22:
---
sinäpä sen sanoit ;)
---
Niin...
Täällä hehkutetaan jotain featurea, joka about samana saa myös puuceehen ja sitten kun sen totean niin vastaus on:
"oot ylimielinen ja et tajua applen innovatiivia keksintöjä"
Tähän voisi todeta:
"kukakohan täällä nyt on ylimielinen ja katsoo asioita lasien läpi?"
Ei sinällään, mäkki on kiva ja välillä sitä tulee itsekin käytettyä. Mutta musta vaan on naurettavaa, kun välillä macissa hehkutetaan juttuja, jotka ihan oikeasti ei ole kovin kummallisia :)
Timce, 14.2.2007 20:20:
"Helpottaa huomattavasti surffailua." Mielenkiintoista. Onko surffailua vaikeaa ilman kahden sormen skrollausta?
littlebig, 14.2.2007 20:25:
läppärillä kyllä kun esim klubbarin funny picsit menee yli ruudun reunojen (sivusuunnassa).
pääsee myös sulavasti sivua alaspäin ilman että nostaa sormea nuolille, spacella pääsee myös alas mutta se hyppää, ja ylöspäin mutta sit joutuu miksaa shift+space. sormet on nopeammat...
Epailija, 14.2.2007 20:32:
---
littlebig, 14.2.2007 20:25:
läppärillä kyllä kun esim klubbarin funny picsit menee yli ruudun reunojen (sivusuunnassa).
pääsee myös sulavasti sivua alaspäin ilman että nostaa sormea nuolille, spacella pääsee myös alas mutta se hyppää, ja ylöspäin mutta sit joutuu miksaa shift+space. sormet on nopeammat...
---
Hetkonen. Kuulostaa pahasti siltä, että sinulla ei ole hiirtä laisinkaan käytössä. Onko näin?
littlebig, 14.2.2007 20:34:
läppärillä (macbook) ei, imacissa kyllä
edellisessä kommentissa puhuin läppärin trackpadin (hiiren) kahden sormen skrollaus ominaisuudesta
littlebig, 14.2.2007 20:30:
niin, tarkoitushan oli kertoa kenoviivan etsijälle (ja muille) kivoista lisäjutuista applen topicissa, mut sun mielestä ne ei sit ollutkaan niin kivoja
huom. se että kertoo ominaisuuksista muille ei ole ylimielisyyttä, vai mitä mieltä itse olet?
ville, 14.2.2007 20:44:
---
littlebig, 14.2.2007 20:30:
niin, tarkoitushan oli kertoa kenoviivan etsijälle (ja muille) kivoista lisäjutuista applen topicissa, mut sun mielestä ne ei sit ollutkaan niin kivoja
huom. se että kertoo ominaisuuksista muille ei ole ylimielisyyttä, vai mitä mieltä itse olet?
---
Missä välissä sanoin, että ne ei olisi kivoja? Mulla on itsellä käytössä samalla tavalla sivuttaissiirtymiset ja zoomaukset pc:ssä... jos ne olisi imo tyhmiä, niin kai mä olisi sanonut: "mulla on kans noi pc:ssä ja ihan perseestä on" (tai no sanotaan niin, että mä en käytä kumpaakaan ominaisuutta, mutta onhan ne ihan kivoja pippelinvenytysjuttuja)
Toteisin hieman ivalliseen sävyyn, että kyseessä on basic ominaisuus. Teidän maccifanien puheesta kun välittyi sellainen fiilis, että kyseessä olisi jotain maailmoja mullistavaa. Tämän jälkeen sä hyökkäät ja väität mua ylimieliseksi ja henkilöksi, joka ei osaa nähdä maccia siinä valossa kun se sun mielestä pitäisi nähdä....
Ei siinä mitään, kertokaa toki vaikka kaikki maccikikat mitä voi tehdä. Mutta ennenkuin maccia menee ylistämään näistä kaikista ominaisuuksista verrattuna muihin käyttöjärjestelmiin, voisi edes perehtyä kunnolla siihen, mitä ne muut käyttöjärjestelmät tarjoavat :)
littlebig, 14.2.2007 20:57:
Sun "hieman ivallinen" asenne on jo huomattu aikasemmissa kommenteissa, ja niiden kommenttien rakentava vaikutus on jossain tsernobilin tasolla. makunsa kullakin. "maccifanit" vs puuceefanit (joihin sinut rinnastan)
ville, 14.2.2007 21:00:
---
littlebig, 14.2.2007 20:57:
Sun "hieman ivallinen" asenne on jo huomattu aikasemmissa kommenteissa, ja niiden kommenttien rakentava vaikutus on jossain tsernobilin tasolla. makunsa kullakin. "maccifanit" vs puuceefanit (joihin sinut rinnastan)
---
Nyt toden teolla onnistuit saamaan mun huomion. Voisitko hieman selventää?
littlebig, 14.2.2007 21:09:
niin. se sun asenne maccia ja sen lanseeraamia tuotteita tai ominaisuuksia kohtaan. Ivallisuus kommenteissa kun annetaan vinkkejä muille macbookkien käyttäjille. Rakentava kommentointi on häiriköinin tasolla. Sun osaamisella ja tiedoilla ois varmaan ihan hyvä vertailla ominaisuuksia yms mutta nyt se kaikki kaatuu asenteeseen. Selventäisitkö itse mistä se johtuu?
ville, 14.2.2007 21:27:
---
littlebig, 14.2.2007 21:09:
niin. se sun asenne maccia ja sen lanseeraamia tuotteita tai ominaisuuksia kohtaan. Ivallisuus kommenteissa kun annetaan vinkkejä muille macbookkien käyttäjille. Rakentava kommentointi on häiriköinin tasolla. Sun osaamisella ja tiedoilla ois varmaan ihan hyvä vertailla ominaisuuksia yms mutta nyt se kaikki kaatuu asenteeseen. Selventäisitkö itse mistä se johtuu?
---
Voi hemmetti sun kanssa....
Haes nyt ihan kunnon quotea sen sijaan että lauot täällä fiilispohjalta omaa mutua ja yrität kiertää asiaa asettamalla vastakymyksen Ja mielellään jostain muusta kun tästä zoomista, mielipiteeni tästä varmaan jo sait.
littlebig, 14.2.2007 21:37:
mikään ei riitä olemaan hyvää kun se on apple. selventäisitkö itse mistä se johtuu?