Replying to Virallinen Apple topic:
_samppa, 31.3.2010 19:38:
---
Metz^^, 28.3.2010 13:53:
Mä menetän hermoni tän iTunesin kanssa. oikeasti. ARGH.
Monen monta vuotta winampia käyttäneenä itunes on yks helvetin jumittava stressipesäke ja siksipä kysynkin olisiko jollain kokemusta kolmannen osapuolen korvaavista musasoittimista koneelle?
---
Mitä sä yrität tehdä ja kuinka, kun iTunes jumittaa?
se ei kestä mun isoo playlistiä, okei ne tulee servulta verkon yli joten annan vähän armoa, mutta winamp pysty kestään senkin. Toinen on jos lisään uusia biisejä niin kaikki se kura mitä se haluais tehdä, determining blaa, gapless play..blaa, jne. ja muutama asia mitä vihaan itunesissa;
a) se ei ymmärrä mp3 idtagihärpäkkeitä niinkun winamp, esim väärinnimetyt winamp ymmärsi silti, tää sama ongelma tulee vastaan myös ipodissa, ja en todellakaan ala nimeen uusiks kaikkee mitä ihmiset on väärin nimenny tai ite oon joskus ripatessa mokannut
b) genius ei toimi niin hyvin kun hehkutetaan
c) Random/suffle ei todellakaan toimi
d) puuttuu se ALT+klik jono mitä rakastin winampissa, voithan sä tässäkin tehdä playlistin mutta se on eriasia ja hankalampaa
e) se vaan on ruma (miksi, kun kaikki muu on nättiä designia? :<)
f ) ei ymmärrä ipodia aina, vaikka ite käyttis ymmärtää (muillakin on ollut tää ongelma)
g) se miten se listaa biisit, joko aakkosten tai levyn mukaan jne, mä haluaisin niinkun winampissa, sourcen mukaan. mullon musat järkätty tietyllä tavalla genreittäin ja haluaisin että ne toimis tossa lisäämis järjestyksessä, vaan ei, ja se genrejuttu on ihan kuraa!
h) listauksessa et voi vetää esim levyä tai genree nimen edelle vaan se nimipalkki on aina ensimmäisenä. (saako tän muutettua jostain, en oo ainakaan löytänyt?)
ja muuta mutta alkaa vaan ärsyttään jos lisään enemmän näitä, mä oikeesti kaipaan winampia ._. Etenkin toi alt+klik.... miss you!