Loopy, 8.4.2009 09:55:
Mitä nyt Tonia tunnen, niin toi kommentti oli enemmänkin koneen ulkoasuun suhtautuva kuin kuoren sisällä olevaan rautaan tahi käyttöjärjestelmään.
No eihän noi Aceritkaan komialla ulkonäöllä pääse paljoa hehkumaan, Macin ollessa yksi markkinoiden parhaimman näköisistä läppäreistä - se on pakko todeta - mutta kyllä silti mulle koneen käytännöllisyys, monipuolisuus, luotettavuus ja suorituskyky näyttelee isoimpia kriteerejä kannettavaa itselleni valitessa. (edit) ja hinta/laatu-suhde!!
Skenemursu, 8.4.2009 10:32:
rahaa meni ton koneen kaytettyna ostoon noin 140 euroa (7.000 baht), aikaa =) sita meni.. ja kaljaa.... heh... aikaa on nyt mennyt varmaan kaiken kaikkiaan enemman kuin 12h vahemman kuin 24h, mutta kuten sanoin raid 0 ei viela skulaa eli duunia on viela edessakin... ja kaljaa...
Itse kokeilin omaan pöytä-PC:ni tota Intel Mac OSX installeria parisen vuotta sitten, kun räätälöityjä draivereita oli vasta kourallinen. Itse asennus oli helppo, nopea ja yksinkertainen, mutta laitteistoajureiden kanssa olisikin sitten pitänyt pistää propellihattu päähän, kahlata kaiken maalilman ***tun foorumeita, debugata initialisointi-tiedostoja ja muuttua täydelliseksi nörtiksi, joten tyydyin säikäyttämään aktiivi-alkoholistiksi erään täysin Apple-uskontoon elämänsä ja sielunsa myyneen muusikon rentun, jonka jälkeen annoin komennon FORMAT C ja vaivaton elämäni alkoi!