mod: haha meni 30 sekuntia siitä kun kirjotin tän että kolahti postiluukusta. nyt 6 tunnin pelisessio käyntiin.
2,168 posts, 109 pages, 1,066,095 views
Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:
huhhuh fallout <3
on kyllä outoa liikkua esim. Primmissä missä olen käynyt oikeastikin pari kertaa ja nähdä se post apokalyptisesti. sama fiilis oli viimeksi kun pelasi assassins creed 2 ja pyöri Venetsiassa pitkin samoja kujia joita käveli vain muutamaa kuukautta aikaisemmin.
jos nyt pitää miinuksia etsiä niin peli kyllä tökkii välillä aika pahasti, toivotaan että tulee version 1.01 kohta ja saadaan nämä nykimiset paranemaan.
Bugejakaan ei kummemmin ole tullut vastaan, vaikka niistä on puhuttu mediassa tosi paljon
Perkeleesti mulla ainaki bugan toi new vegas (ps3). Yli 20h pelailtu ja yhtäkkii mun robo kumppani katos ku pieru saharaan. Maailma luulee et se on vielä mukana ja ainut vaihtoehto täs ekal läpipeluul on sit näköjää pistää koko legioona jengi matalaks et pääsen eteenpäin. Lisäks toi jumittanu ite konsolia reilu 10 kertaa et pitää laittaa virrat pois ja uudestaa päälle. Vois pelaa läpi ja sit ootella uusia päivityksii et kehtaa koittaa toiste :C
---
Parilla kaverilla on korruptoitunu jo savegamet :/ pc/ps3-versiot kyseessä ilmeisesti
---
Perkeleesti mulla ainaki bugan toi new vegas (ps3). Yli 20h pelailtu ja yhtäkkii mun robo kumppani katos ku pieru saharaan. Maailma luulee et se on vielä mukana ja ainut vaihtoehto täs ekal läpipeluul on sit näköjää pistää koko legioona jengi matalaks et pääsen eteenpäin. Lisäks toi jumittanu ite konsolia reilu 10 kertaa et pitää laittaa virrat pois ja uudestaa päälle. Vois pelaa läpi ja sit ootella uusia päivityksii et kehtaa koittaa toiste :C
---
mulla kävi kans sama juttu ton robotin kanssa :) vähän vituttaa ku kaikki on että onpas sulla hieno robotti eikä sitä paskaa näy missään. kuitenkaan quest ED-E IN LOVE ei oo failannu mikä viittais että peli luulee sen vielä olevan mukana, oliskohan se vaan jääny jonneki taloon jumiin tms :P mut joo huhhuh mitä bugii, on kyllä kuitenkin hyvä peli.
hehe ED-E löytyi lopulta vault 22:n sisältä. ei mitään vitun hajua mistä syystä peli päätti että tässä vaiheessa se sit tulee taas mukaan. ja mukavasti kaatuillut taas pari kertaa. jos tää olis mikä tahansa muu peli ku fallout niin olisin vitutuksissani lopettanut pelaamisen aikoja sit.
---
hehe ED-E löytyi lopulta vault 22:n sisältä. ei mitään vitun hajua mistä syystä peli päätti että tässä vaiheessa se sit tulee taas mukaan. ja mukavasti kaatuillut taas pari kertaa. jos tää olis mikä tahansa muu peli ku fallout niin olisin vitutuksissani lopettanut pelaamisen aikoja sit.
---
Meitellä löyty löyty ed-e seuraavan kerran loppukuvista :D. Ennäyin tehä sen questinki enneku robo muuttu näkymättömäks ja kerkesin pelata sen toiset 20h, ehkä ylikin viel päälle, eikä se urpo tullu enää kertaaka kuvioihin. Noh, osa questeista oottelee toista läpipeluu kertaa ja sitte kyl meikä on Caesarin miehiä
Call of Duty: Black Ops
Trailer:
On ollut kyllä Fallout new vegas kovassa tykityksessä, ensimmäisellä hahmolla maltoin pelata noin 14h kun painoin jo ensimmäistä kertaa läpi speechi hahmolla, nyt toinen hahmo menossa kunnon melee tankki ja yli 14h silläkin takana. Hienoa että ovat tuoneet vanhoista fallout peleistä musiikkeja ja aseita ym asioita mitkä teki sen pelin niin hienoksi. Vaikeustaso on selvästi kolmosta korkeampi, varsinkin jos aseilla haluaa räiskiä, kun panoksia tuppaa saamaan vähän huonosti ja aseita saa olla kokoajan korjailemassa. Melee hahmolla peluu on vielä helpompaa kuin kolmosessa, kiitos ihan övereiden aseiden jota on tarjolla..
tuli valittua tälle melee hahmolle tuo kaikki paikat näyttävä perkki lvl20 kohdalla ja nyt kun ne on kaikki saatu käytyä tarkastamassa, voi aloittaa taas erilaisen hahmon.