Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,013,442 views

Yanda

Posts: 125

#1941 • • Yanda Windwalker
en tiedä kuuluuko tänne mutta:

onko kellään muulla skyrim:ä pelatessa(xbox360) veikauksia lukea tekstejä?(liian pientä tuheroa kaikki)? ja mitä tälle voi tehdä?

--
MindDrive

G-Doggy

Posts: 6

#1943 • • Edited G-Doggy
Battlefield 3 pleikkaril <3 Jos kukaa muu pelailee samaa peliä ni pyytäkää kaveriks, nicki on Dogzterr :)

Ja Midnight Club LA on yks parhait pelejä mitä oon pelannu.

Ja toho Skyrim asiaa voisin neuvoa et ehkä telkkarin kuvasuhdetta tai muit asetuksii venkslaamal vois onnistuu, taikka sitte ongelma voi olla telkkaris tai piuhas, ainkaa pleikkari kolmose pelei ei oikee nää pelailla kuvaputkitelkkaril, pitäs olla hd-telssi+hdmi-piuha
a

Posts: 1,480

#1946 • • a

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

onko ostamisen arvone peli? Oon miettiny pelin ostoa mut NFS Most Wantedin takia harkitsin, ja mikäs se toiseks uusin NFS oli, seki oli huono



NFS Hot Pursuit oli ihan ok etenkin rosvoa ja poliisia pelatessa, siinä vaan on vähän idioottimainen ajomekaniikka. Sun täytyy kontrolloida autoa koko ajan käsijarrua pumppaamalla, koska oikeaoppinen jarrunkäyttö hidastaa sua järjettömästi. Joten miksi siinä sit edes on jarrunappi ja miksi jarrunappi on kartotettu siihen liipasimeen, jota sä ensisijaisesti haluat jarruttaessa käyttää?

The Runin autot ohjautuu vielä jäyheämmin kuin Hot Pursuitissa, vastaantulevat autot noudattaa ennakoitavia kaavoja ja quicktime-eventit alkaa alusta kunnes menee pelaajalle kaaliin, että mitä polkua piti millintarkasti seurata. Ei toi ole mikään kilpa-ajo vaan putkijuoksu, jossa ansa napsahtaa heti jos et tee täsmälleen mitä pelisuunnittelija sattuu milloinkin haluamaan.

Jos arcade-henkistä kaahausta ja kolareita haluaa, niin oikeastaan ainoot viihdyttävät vaihtoehdot on Burnout Paradise ja Split/Second. Molempia saa jo pilkkahinnalla.
Ergilion

Posts: 751

#1947 • • Ergilion
kaverien kaa tullut nyt illanistujaisissa hakattua aika ahkerasti amiga-emulaattorilla vanhaa kunnon -92 Pinball Fantasies

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Aztee

Posts: 686

#1948 • • Aztee
Skyrim ja Legend of Zelda: Skyward Sword vie suurimman osan ajasta..
mange

Posts: 1,913

#1949 • • mange Terrorcraft

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---
Need for Speed: The Run [Xbox 360]
---
onko ostamisen arvone peli? Oon miettiny pelin ostoa mut NFS Most Wantedin takia harkitsin, ja mikäs se toiseks uusin NFS oli, seki oli huono


Pelistä samoilla linjoilla a:n kanssa että on tämä tällänen ns. putkijuoksu. Itse taas pidän just tämän tyyppisistä autopeleistä missä on hieman tarinaa. NFS Most Wanted on itseasiassa viimeisin mitä itsekin olen pelannut tästä NFS-sarjasta. Kun siihen vertaa niin onhan The Run huikee parannus kaikinpuolin.
Ergilion

Posts: 751

#1950 • • Edited Ergilion
Law & Order :D

&feature=channel_video_title

Ja vähän överi MGS miekkaleikkelyäksöniä

&feature=channel_video_title

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Odros

Posts: 12

#1951 • • Odros
Nyt on tullut hakattua L.A. Noirea. Harvinaisen hyvä tarina pelissä ja muutenki pelin ilmapiiri on huikea

Myös Solar 2 -pikkupeli on kokeilemisen arvonen jos sattuu löytymään aikaa olla tylsistynyt
Funktion

Posts: 1,720

#1952 • • Funktion over 9000

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


Ja vähän överi MGS miekkaleikkelyäksöniä

&feature=channel_video_title



No huhuh.. Mitäs MG sarjalle on tapahtunu? Siis kai toi on vitsi?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

UkeUke

Posts: 394

#1953 • • UkeUke
Skyrim on koukuttanu tehokkaasti viimesen reilu kuukaude ajan. Enpä ois uskonu et näin koukuttavii pelei löytyykää viel HUH!
epicuros

Posts: 7,734

#1954 • • epicuros
elderscrolls.jpg

--
Valid criticism does you a favor.

Avatar
#1955 • • gnomex Guest
Modern Warfare 3 @ PS3, k/d ratio vähintään 3, yleensä ^_ ^
ravec

Posts: 1,102

#1956 • • ravec
Battlefield 3 arki-iltoina ja Skyriiiiim <3

Guild Wars 2:sta odotellessa.
Sephiroth

Posts: 42

#1957 • • Sephiroth One Winged Angel
Laitoin vihdoin PSP:hen custom firmwaren ja nyt pelittää Legend of Zelda: Link to the past!
Cloud

Posts: 2,162

#1958 • • Cloud Game Freak
Too soon TM:mää odotellessa. Himottelee vähän tuo 17.1 alkava free to play mahdollisuus startrek onlineen. Jos se on ihan kauheeta shaibaa ni kaipa se pitää swtori alotella.

Toki x-comit edelleen kuumottaa. Varsinkin tuo selkeä reworkkaus enemy unknowsta jopa enemmän kuin tämä uusi pelkkä x-com.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

epicuros

Posts: 7,734

#1959 • • epicuros

--
Valid criticism does you a favor.