Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,013,735 views

ezzy

Posts: 8,060

#1621 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---

---

Tosta olis kohta tulossa jatko-osakin. Itse en jaksanu vanhalla raudalla pelata orkkista kovinkaan pitkälle vaikka kyseessä olikin nautittava peli. Karmivat spellit ja inventorysäätö oli kyllä perseestä. Mut hieno ilmapiiri
---


Kuulema tässä Enhanced Editionissa on parannettu inventoryä, lukeepi takakannessa. Saas nähdä sit, kun rupeaa pelaamaan.



Jep, siinä oli parannettu palautteen pohjalta about kaikkea, varsinkin latausaikoja. Tosin pelin julkistuksesta on jo niin paljon aikaa että tuskin se nykykoneilla ongelma on. Vois itsekin poimia kyl ton jostaki :P
André

Posts: 457

#1623 • • André Madwave, Force

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:



Kuulema tässä Enhanced Editionissa on parannettu inventoryä, lukeepi takakannessa. Saas nähdä sit, kun rupeaa pelaamaan.
--- tomii


Jep, siinä oli parannettu palautteen pohjalta about kaikkea, varsinkin latausaikoja. Tosin pelin julkistuksesta on jo niin paljon aikaa että tuskin se nykykoneilla ongelma on. Vois itsekin poimia kyl ton jostaki :P



Itselleni samainen edition tippui postilaatikosta viime viikolla. Jonkin verran tullut pelattua ja se inventory on kyllä paska, vaikka ei pelaamista pahasti haittaa. Itse kun olen roolipelejä pelannut pienestä pitäen, niin tottunut siihen suureen tavaran ja rahan määrään peleissä. Toki se on mukavaa vaihtelua, että pelissä on noinkin pieni ja mitätön "selkäreppu", mutta ottaa päähän siinä vaiheessa kun tarvitsisi useampaan koloon rahaa ja paljon.

Minulle tämä on ensimmäinen kerta Witcherin parissa, joten en tiedä paljonko ovat muutokset vaikuttaneet pelattavuuteen, mutta nyt ainakin pyörii hyvin ja pelaaminen on nautittavaa. (Ainoa mikä piti lähes heti hakea oli no-dvd patchi, kun sitä ei näyttänyt levyllä olevan maininnasta huolimatta > loppui ne vähäiset, lähinnä dvd-aseman kunnosta johtuvat, kaatuilut saman tien.)

ps. Ezzy: play.com *vink*
Mar6

Posts: 2,178

#1624 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Kyllä se new vegasia odotellessa halo reach tossa kutittelee. Ja toki toisella kädellä World waria android puhelimella :D :D

--
-Where there is house there is a home-

Bio

Posts: 4,429

#1625 • • Bio The Bullies / Pinky
Kuukauden päästä myyntiin tuleva Star Wars: Force Unleashed II


Eka oli jo niin päräyttävä ja kakkososaan luvataan kaikenlaista uutta. Collector's edition jo ennakkotilattu ^_^
Wolverine

Posts: 1,860

#1627 • • Wolverine

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Kuukauden päästä myyntiin tuleva Star Wars: Force Unleashed II



Eka oli jo niin päräyttävä ja kakkososaan luvataan kaikenlaista uutta. Collector's edition jo ennakkotilattu ^_^



aah toi on tosiaan yks niistä huippupeleistä mitkä tulee kuukauden sisällä toisistaan, vittu. mistä muuten tilasit ton? ite tilaan kaikki verkkokaupan ahvenanmaakaupasta mut välillä siellä kestää hävyttömän kauan että saa ennakkotilaa noita, esim. tota ei voi vielä tilata ollenkaan.
Bio

Posts: 4,429

#1628 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---
Kuukauden päästä myyntiin tuleva Star Wars: Force Unleashed II



Eka oli jo niin päräyttävä ja kakkososaan luvataan kaikenlaista uutta. Collector's edition jo ennakkotilattu ^_^
---


aah toi on tosiaan yks niistä huippupeleistä mitkä tulee kuukauden sisällä toisistaan, vittu. mistä muuten tilasit ton? ite tilaan kaikki verkkokaupan ahvenanmaakaupasta mut välillä siellä kestää hävyttömän kauan että saa ennakkotilaa noita, esim. tota ei voi vielä tilata ollenkaan.




Verkkokauppaa mäkin käytän, mut en löytänyt tätä sieltä. Nyt tilasin cdon.fi, sieltä ainakin on aina tullut ajoissa.. hiukan aikaa sit tilasin Assassin Creed II Lineage Edition, joka tuli parissa päivässä..
tomii

Posts: 3,594

#1629 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Ostan viikonloppuna 360, voitteko ehdottaa sille pelejä mistä itse olette nauttineet?



Riippuu ihan mistä tykkäät. Mutta ohessa hieman omia suosituksia ja joitaan joista olen kuullut erityisesti kehuja:

Batman Arkham Asylum, Red Dead Redemption, Alan Wake, Gears of War 2, Mass Effect 1, Mass Effect 2, Dragon Age: Origins, Fallout 3, FIFA 11, NHL 11, UFC 2010, Super Street Fighter 4, Forza 3, Skate 1/2/3, Scot Pilgrim vs. The World, Halo: Reach, Trials HD, Limbo, Oblivion, Red Faction Guerrilla... onhan noita vaikka hur mycket. Erityisesti suosittelen kyllä noita Mass Effectejä, Batman Arkhamia, Fallout 3:sta, Dragon Agea sekä Red Dead Redemptionia, ja tietty FIFAa. :)

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#1630 • • tomii kallion herttua
FIFA 11

Potkupallopelien kuningas on entistäkin parempi, vaikka viime vuoden todella kovan version jälkeen vähän mietitytti kuin tota voi vielä parantaa. Mun mielestä aivan sairaan kova peli. Tulee varmaan taas hakattua vuoden ympäri tätä. :)

--
reivaan kunnes kuolen

akir0

Posts: 2,554

#1631 • • akir0 idleRPG champion 2009
StarCraft 2, pitkästä aikaa jääny koukkuun RTS-peliin.

Laneja varten tuli hankittua, mutta tässähän on ihan oiva kamppiskin.
T3k

Posts: 1,221

#1632 • • T3k semmonen
Battlefield bad company 2 :)
xboxilla ja netissä kiitos nam :)

Aiempi bad company on myös edelleen kovassa käytössä netin puolella.

Muutoin en ole konsoleil niin hirveesti räiskinnöist innostunu, mut noi toimii jostai syystä itelle melko hyvin :P

WRC syyhytti ja pitkään, mutta demo lannisti odotukset täysin.
Oi tekispä joku oikeesti _hyvän_ rallipelin boksillekkin...
kaihoisaisti ekoja colin mcrae rallyja ja richard burns rallyy kaivaten....
UkeUke

Posts: 394

#1633 • • UkeUke
Medal Of Honorin uusinta painosta lataillessa tässä syyhyää jo näpit niin että........
UkeUke

Posts: 394

#1634 • • UkeUke
..ja singlemode pelattu läpi, multiplayeriä tahkoessa ->

helvatu hyvä peli ollu mun mielestä, singlessä oli muutama bugi, mut ei haitannu menoa..
Wolverine

Posts: 1,860

#1635 • • Edited Wolverine
fallout: new vegas ensi perjantaina *kuolaa* *sydän*
tomii

Posts: 3,594

#1636 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

fallout: new vegas ensi perjantaina *kuolaa* *sydän*



Joo itse tässä jännäilen jo, että tuleeko mun ennakkotilaamani kappale Verkkiksen Affenanmaan varastolta perjantaiksi (ainakin tähän asti tullut jokainen tilaamani peli sieltä julkaisupäiväksi, toivottavasti trendi jatkuu :). Niin ja: toivottavasti Obsidian on onnistunut ton pelin kanssa.

--
reivaan kunnes kuolen

Wolverine

Posts: 1,860

#1637 • • Wolverine

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---
fallout: new vegas ensi perjantaina *kuolaa* *sydän*
---


Joo itse tässä jännäilen jo, että tuleeko mun ennakkotilaamani kappale Verkkiksen Affenanmaan varastolta perjantaiksi (ainakin tähän asti tullut jokainen tilaamani peli sieltä julkaisupäiväksi, toivottavasti trendi jatkuu :). Niin ja: toivottavasti Obsidian on onnistunut ton pelin kanssa.



samasta paikasta oon tilannu ja tosiaan tähän mennessä toiminut kuin häkä. oon vielä hankkinu duunista pitkän viikonlopun että voi aloittaa pelaamisen heti kun se tipahtaa postilaatikosta. joskus noi on jopa tullut päivää ennen virallista julkaisupäivää mutta mulle toi perjantai riittäis ihan hyvin ;)
Lime_

Posts: 401

#1638 • • Lime_
Fallout New vegas ja Gran turismo 5 kohta ulkona.. niitä odotellessa.
Umbala

Posts: 769

#1639 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
World Of Tanks beta.
Aukee varmaan kohta kaikille, aika koukuttava tankki fps peli. Suosittelen kokeilemaan jos tykää fps tyylisestä taistelusta, hieman hitaammalla temmolla. Lisäksi tykistö sekä tankdestroyrit touvat peliin huomattavasti lisää taktisia vaihtoehtoja.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

tomii

Posts: 3,594

#1640 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Fallout New vegas ja Gran turismo 5 kohta ulkona.. niitä odotellessa.



GT5:shän lykkääntyi taas, joskaan ei kovin paljoa tällä kertaa, eli on näillä näkymin vielä tulossa tämän vuoden puolella (ehkä ;).

--
reivaan kunnes kuolen