Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,015,227 views

Lime_

Posts: 401

#1701 • • Edited Lime_
Kertokaapas Black opsin hommanneet, että onko siinä healtkit systeemi vaiko se "ole suojassa hetki ja saat hp:t takaisin" systeemi?

Itse nimittäin lopetin mohaan ja codin pelisarjojen seuraamisen, kun healthkitit vaihtui palautuvaan systeemiin. Meni täysin maku siitä hommasta, kun ei tarvinut jännätä pääseekö seuraavan kulman takana hengestään, vaan pystyi odottelemaan aina energiat täyteen ja juoksentelemaan, kuin päätön kana.

Fallout new vegasi tahkottu jo kolme kertaa läpi ja yli 60h peliä takana. Nyt HC hahmo menossa, jonka jälkeen joutuu varmaan jo päästämään tuon pelin vaipumaan tauolle, kun kaikki on jo melkeempä nähty.
tomii

Posts: 3,594

#1702 • • Edited tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Kertokaapas Black opsin hommanneet, että onko siinä healtkit systeemi vaiko se "ole suojassa hetki ja saat hp:t takaisin" systeemi?



"In Black Ops, health packs are not a concern. Instead, the game employs the use of a regenerating health bar to keep the action moving.

Instead of worrying about locating first aid, the game’s focus is on having you expertly use its three combat positions. These include standing, crouching and lying in the prone position. Not only vital for maintaining stealth on the battlefield, the use of crouching and proning dramatically affect your speed and accuracy when taking aim at an enemy."

Itse vanhana fps-pelaajana kaipaan noita health packeja takaisin, tai jotakin muuta kuin regeneroivaa helaa. Duke Nukem Foreverissa on _ymmärtääkseni_ sellainen systeemi, että healthia saa takasin tappamalla vihulaisia. Kuulostaa hitosti paremmalta kuin pelkkä "Normaali" regeneraatio-systeemi.

--
reivaan kunnes kuolen

UkeUke

Posts: 394

#1703 • • UkeUke

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---
Kertokaapas Black opsin hommanneet, että onko siinä healtkit systeemi vaiko se "ole suojassa hetki ja saat hp:t takaisin" systeemi?

---


"In Black Ops, health packs are not a concern. Instead, the game employs the use of a regenerating health bar to keep the action moving.

Instead of worrying about locating first aid, the game’s focus is on having you expertly use its three combat positions. These include standing, crouching and lying in the prone position. Not only vital for maintaining stealth on the battlefield, the use of crouching and proning dramatically affect your speed and accuracy when taking aim at an enemy."

Itse vanhana fps-pelaajana kaipaan noita health packeja takaisin, tai jotakin muuta kuin regeneroivaa helaa. Duke Nukem Foreverissa on _ymmärtääkseni_ sellainen systeemi, että healthia saa takasin tappamalla vihulaisia. Kuulostaa hitosti paremmalta kuin pelkkä "Normaali" regeneraatio-systeemi.



haha..duke nuken forever, sitä odotellaan ja innolla*pepsodent*
Lime_

Posts: 401

#1705 • • Lime_

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


Itse vanhana fps-pelaajana kaipaan noita health packeja takaisin, tai jotakin muuta kuin regeneroivaa helaa. Duke Nukem Foreverissa on _ymmärtääkseni_ sellainen systeemi, että healthia saa takasin tappamalla vihulaisia. Kuulostaa hitosti paremmalta kuin pelkkä "Normaali" regeneraatio-systeemi.


Taitaa jäädä tuo sitten kaupan hyllylle. Olisi kyllä hienoa nähdä joku vanhan koulukunnan räiskintä health packeineen, voisi olla vaikka rumempikin nyky standardien mukaan, kunhan se olisi sitä mistä kaikki lähti liikkeelle. Onhan tuo Dukekin jäänyt jonnekkin vuosien taakse grafiikan ja muun visuaalisuuden suhteen ainakin noiden gameplay videoiden perusteella, mutta olisihan se nyt ollutkin mahdotonta elää vuosia kasvaneen legendan tasoon. Jos vaan siinä on edes hitunen alkuperäisestä tunnelmasta, niin voi olla hankittavien listalla..

Nooh.. uutta hitmania odotellessa, ne on aina ollut loistavia.
Mark

Posts: 7,311

#1706 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


hehe toi zombiehomma on kyl levoton. toki olen paska mutta tuntuu että 8 roundin jälkeen se meininki menee niin älyttömäksi ettei siitä voi jäädä henkiin. ammukset jatkuvasti lopussa eikä fyrkkaa ostaa lisää ja joka suunnasta juoksee 1000 zombieta. mut helvetin hauskaa on kyllä, alussa jo round 4 tuotti vaikeuksia meille amatööreille :P



Ootko keksinyt miten niitä muita leveleitä saa auki? Me ei olla päästy pelaamaan kun sitä teatteria, ja ajatus siitä mitä pitäis tehdä katoaa niiden teleporttikikkailujen kans *ding* Kait siin on useempi leveli kuitenkin ku toi yks vaan? *täh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Wolverine

Posts: 1,860

#1707 • • Wolverine

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---

hehe toi zombiehomma on kyl levoton. toki olen paska mutta tuntuu että 8 roundin jälkeen se meininki menee niin älyttömäksi ettei siitä voi jäädä henkiin. ammukset jatkuvasti lopussa eikä fyrkkaa ostaa lisää ja joka suunnasta juoksee 1000 zombieta. mut helvetin hauskaa on kyllä, alussa jo round 4 tuotti vaikeuksia meille amatööreille :P
---


Ootko keksinyt miten niitä muita leveleitä saa auki? Me ei olla päästy pelaamaan kun sitä teatteria, ja ajatus siitä mitä pitäis tehdä katoaa niiden teleporttikikkailujen kans *ding* Kait siin on useempi leveli kuitenkin ku toi yks vaan? *täh*

-M



kai niitä on enemmänki mutta en ainakaan ite pääse pelaamaan kuin tota yhtä mappia. mun mielestä tosta touhusta katoaa vähän järki kun siinä ei näköjään ole mitään päämäärää vaan mitä netistä luin niin "endless waves of zombies" eli toisin sanoen tossa ei vissiin oo mitään muuta päämäärää kuin vaan zombien lahtaaminen kunnes itse kuolee.. ainaki itse olisin kaivannu tohon jotain selkeetä päämäärää ja sitä että voit oikeasti päästä noiden kenttien läpi. kai noi muut kentät avautuu sit kun on pelannut campaignin läpi tms.
FinnRaver

Posts: 240

#1708 • • FinnRaver
Star Wars: The Force Unleashed II (Wii)

Hyvä jatko-osa hyvälle pelille. Pari iltaa eli se joku 6h kampanjassa meni, mut onneks toi on uudelleen pelattava. Muista alustoista en tiedä, mutta Wii:lle kannattaa ostaa jos pitää 3rd person peleistä ja Star Wars hengestä.

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

Ita

Posts: 153

#1709 • • Ita pikkune

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---

---

hehe toi zombiehomma on kyl levoton. toki olen paska mutta tuntuu että 8 roundin jälkeen se meininki menee niin älyttömäksi ettei siitä voi jäädä henkiin. ammukset jatkuvasti lopussa eikä fyrkkaa ostaa lisää ja joka suunnasta juoksee 1000 zombieta. mut helvetin hauskaa on kyllä, alussa jo round 4 tuotti vaikeuksia meille amatööreille :P
---


Ootko keksinyt miten niitä muita leveleitä saa auki? Me ei olla päästy pelaamaan kun sitä teatteria, ja ajatus siitä mitä pitäis tehdä katoaa niiden teleporttikikkailujen kans *ding* Kait siin on useempi leveli kuitenkin ku toi yks vaan? *täh*

-M
---


kai niitä on enemmänki mutta en ainakaan ite pääse pelaamaan kuin tota yhtä mappia. mun mielestä tosta touhusta katoaa vähän järki kun siinä ei näköjään ole mitään päämäärää vaan mitä netistä luin niin "endless waves of zombies" eli toisin sanoen tossa ei vissiin oo mitään muuta päämäärää kuin vaan zombien lahtaaminen kunnes itse kuolee.. ainaki itse olisin kaivannu tohon jotain selkeetä päämäärää ja sitä että voit oikeasti päästä noiden kenttien läpi. kai noi muut kentät avautuu sit kun on pelannut campaignin läpi tms.




Se toinen kenttä (pentagon) aukee ku on pelannu campaignin läpi. Ihan hauskaa toi on, vaik ei siin oikee loppua ole, turpaan tulee väkisinki jossaa vaihees. Se kolmas kenttä on doa, eli se arcade pelimoodi jonka voi unlockkaa tietyllä tavalla :)
Wolverine

Posts: 1,860

#1710 • • Wolverine
Eipä tuo uus cod hirveästi jaksanut innostaa. About 15h tuli pelailtua ja jäin kyllä kaipaamaan mw2:sta, oli se vaan niin paljon parempi. mitä muuten sniperillä edes tekee tuossa, itse en ole löytänyt yhtään mappia missä sillä olisi oikeasti mitään tekoa..

mut aah verkkokaupasta lähti eilen assassins creed: brotherhood, olisi aika ihanaa jos peli tipahtaisi postiluukusta viikonloppua varten.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#1711 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Eipä tuo uus cod hirveästi jaksanut innostaa. About 15h tuli pelailtua ja jäin kyllä kaipaamaan mw2:sta, oli se vaan niin paljon parempi. mitä muuten sniperillä edes tekee tuossa, itse en ole löytänyt yhtään mappia missä sillä olisi oikeasti mitään tekoa..


Sniperille itsekkään en ole löytäny mitään käyttöä.. mut se mikä tässä on mw2:sta parempaa on nuubituubien poissa olo (ainakin vielä).

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Ergilion

Posts: 751

#1712 • • Ergilion
Black Ops

Multiplayer iskee kovemmin kuin MW2sen, osin juurikin kenttäsuunnittelun (hyi snipereitä, hyi) ja aseiden/varusteiden takia.

Single Playeri pitäisi vielä tänään keretä pelaamaan läpi ja vähän zombejakin kokeilemaan.

*diggail* *hymy*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jusuplussa

Posts: 1,292

#1713 • • Jusuplussa UG-///
Black Opsia on tullu hakattuu aika hyvin nyt. Kentät on just hyviä omaan makuun. Snipukenttiä en todellakaan jää kaipaamaan. Pahimmat lagit ja jäätymiset taitaa olla jo takanapäin. Pääsin kokeilee sitä G11 asetta..jumankauta, ku diggasin räiskii sillä sen pari min. Tarkka ja tappava. Mut muuten mennään AK74u, Famas ja AUG -linjalla. Suppressori noihin, niin siinähän se alkaa olee.
longshort

Posts: 180

#1714 • • longshort silmiäni usko en...
blurri kyllä houkuttelis! xbox360pille
tomii

Posts: 3,594

#1715 • • tomii kallion herttua
Pac-Man Championship Edition DX

Tiukka moderni versiointi klassikosta, todella koukuttava. :)

Ja tsekatkaa millasta musiikkia mm. sen soundtrackilla, ihan kipee tamppausralli *jiihaa*

himmeetä japski-spykeä. :) Yksi parhaista tän osaston biiseistä, jota olen kuullut aikoihin.

--
reivaan kunnes kuolen

placiq

Posts: 1,260

#1717 • • placiq Jorkki
Black Opsin verkkopelit kyl maistuu, parasta hetkeen *slurps*
Löytypähän joku toinenkin peli, mitä voi hakata verkossa änärin lisäks.
Oli yllättävän hyvää viihdettä kavereitten kanssa split screen:llä pelattunakin.
Biisi

Posts: 19

#1718 • • Biisi
Ehdottomasti Assassin's Creed: Brotherhood. Ei epäilystäkään
Wolverine

Posts: 1,860

#1719 • • Wolverine

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Ehdottomasti Assassin's Creed: Brotherhood. Ei epäilystäkään



toi multiplayer vituttaa, jostain syystä niitä pelejä ei tunnu löytyvän kunnolla.. aina venailen että "searching for more abstergo agents" eikä koskaan tunnu olevan riittävästi porukkaa, en tiedä mistä johtuu. yksinpelinä toki yks parhaimmista pitkään aikaan.
Biisi

Posts: 19

#1720 • • Biisi
Parempaa tarinaa on vaikea löytää :)