-snip-
ezzy>
Kuvaa taas sitä miten pinnallista touhua bilettämisestä on tullut, kun bilettäjien "edustaminen" on sitä, että ollaan muotikuteissa joka bileissä ja joka bilekuvissa. "moi, oon skene".
-snip-
---
onko bilettäminen jonkun mielestä "syvällistä" as opposed to "pinnallinen?
Ihan sama oikeestaan, mun mielestä ei. -offtopic -loppu-
Juu, siellä bileissä on sellanenkin juttu kuin musiikki, did ya know :) Ei vain penkkiä kinkkuja, esiintymistä ja skeneä.
-snip-
ezzy>
Kuvaa taas sitä miten pinnallista touhua bilettämisestä on tullut, kun bilettäjien "edustaminen" on sitä, että ollaan muotikuteissa joka bileissä ja joka bilekuvissa. "moi, oon skene".
-snip-
---
onko bilettäminen jonkun mielestä "syvällistä" as opposed to "pinnallinen?
Ihan sama oikeestaan, mun mielestä ei. -offtopic -loppu-
---
Juu, siellä bileissä on sellanenkin juttu kuin musiikki, did ya know :) Ei vain penkkiä kinkkuja, esiintymistä ja skeneä.
älä ihmeessä, mä luulin et siel soitetaan vaan bachin 9 sinfoniaa...
yritin tosiaan vaan sanoa että tuskin kukaan kelaa kovin vakavasti ja otsa rypyssä biletystä -kai sitä musaa vois kuunnella himassakin, mut jostain syystä se toimii paremmin kun siihen yhdistetään valoa ja savua ja ihmisiä ja kaikkea sitä "pahaa" pinnallista "skenepaskaa"
mut kuten sanoin -ihan sama, en jaksa tuosta olla kumpaakaan mieltä pinnallista tai nou, kivaa se on.
ezzy, 15.1.2006 15:00:
Menee vähän OT, mutta mistä tiedät, että ne jotka panostaa ulkonäköönsä + näkyy useissa kuvissa, eivät ole paikan päällä loppujen lopuksi musiikin takia?
Menee vähän OT, mutta mistä tiedät, että ne jotka panostaa ulkonäköönsä + näkyy useissa kuvissa, eivät ole paikan päällä loppujen lopuksi musiikin takia?
Minä en ollut se, joka ehdottaa kalenteriin jengiä vain ulkonäkösyistä. En myöskään viitannut, että hyvännäköiset ovat pinnallisia, vaan ulkonäköasioista huutelevat ja niitä painottavat ihmiset.
Ehkä mä pidän vaan pääni kiinni, hieno siitä kalenterista kuitenkin tulee.