discosisko, 26.1.2006 15:55:
Minä PerhePainainajainen ehdotan omaa kuormaa
ELI
Lionel Tiger
Nyt on liian myöhäistä enää ehdottaa, mutta eipä hätää sillä Lionel Tiger oli kyllä ehdokkaiden joukossa ja hänellekin on viestiä asiasta pistetty.
257 posts, 13 pages, 140,643 views
discosisko, 26.1.2006 15:55:
Minä PerhePainainajainen ehdotan omaa kuormaa
ELI
Lionel Tiger
DiscoDottie, 13.1.2006 18:40:
... ja kai sitä vois itseensäkin ehdottaa.
Nasutin, 30.1.2006 12:32:
Ehdotan itseni+ nickit Mav^ & Kata2
kuilu saa ehdot, 14.2.2006 19:35:
Voi sentään!?
kuilu saa ehdot, 14.2.2006 19:35:
Eli ensin täytyy saada toi 5K kasaa ja sit jos jotain on, ni menee sinne "hyväntekeväisyytee"? Paljos sille mielenterveydelle onkaa menny tähän päivään mennessä näitä 2006-kalenterirahoja?
- tekeehymiöhyvää -
kuilu saa ehdot, 14.2.2006 21:09:
Se sävy tulee sun omasta omantunnon soimauksesta.
Johonkinhan se 5K meni?
Enkä mäkään tod väitä, et teil olis ollu vääryydensaappaat jalassa tai huijaus mielssä, mut ainaki aasinhattu päässä ja itsetehostus kympillä, ja sellaisia on kaikkein helpointa huijata, ahneen jälkeen siis.
Jos halvinkin on liian kallis, se pitää jättää ostamatta. TAI maksattaa sponsseilla.
Vaikka kuinka kiiltelis ja sanois "bling-bling". Nyt eivät ole saaneet kreisit lapset uusia pakkopaitoja, mutta bilettäjäkansa sai kalenterinsa, ehkä ne hullutki ottaa niitä vastaan ja tulee niitä tutkimalla järkiinsä.
Mun on hankala ymmärtää, miksei näitä asioita tuotu esiin kalenterin puuhamiesten toimesta vähintään yhtä kovalla liputuksella, kuin aloituksessa oli? Tällaisista asioista vaikenemisesta tulee just sellanen paskanmaku, et "mitäs täs nyt yritetään vähätellä", ja kuten sulle tuli fiilis, et mä yritän "paisutella" tapausta. Anqan kaa oonki jo jubannu privana, ja tuntuis olevan ongelman ratkaisut nyt paremmin ulottuvilla, jää nähtäväksi. Mut sitäki piti ravistaa! =D
Ei, en ostanut, enkä aio ostaa. En ole ostanu ku yhden kalenterin, Tolkien kalenterin joskus vuonna viis ja kuus. Enkä pitänyt 2006 kalenterin ulkoilmeestä. Ja olihan se aika pliisu! =0 Siis jos esteettisiä syitä tarvitaan. En myöskään nauti tilanteesta, jossa te olette vaikeuksissa sen enempää. Mutta itsekritiikkiä kannattaa harjoittaa, ei kuitenkaan sitä itsesensuuria! =DDD
- hulluthymiöhuvit -
domi, 15.2.2006 15:10:
Mä en tajuu
....tarviikohan?
kuilu saa ehdot, 15.2.2006 15:24:
b) Mikset kysynyt jo aiemmin muilta, ni olis säästytty monelta paskalta.
Et saa
kuka on antanu sulle luvan puhutella mua lempinimeltä?
Mikset kysynyt jo aiemmin muilta, ni olis säästytty monelta paskalta.
Ja siis pitääkö mun tulkita, kun et kykene suoraan puheeseen, et väität yhä, et mä valehtelen tietoisesti tässä asiassa???
Ja vielä yks1 asia, voisit poistaa kaikki mun kuvat Sessionsista. Kyl mäki osaan olla herkkis.
- seivaajahymiökeravalta -
kuilu saa ehdot, 15.2.2006 15:49:
Okei. Tässä siis se postini VIELÄ kerran, josta kaikki alkoi:
---
Voi sentään!?
Eli ensin täytyy saada toi 5K kasaa ja sit jos jotain on, ni menee sinne "hyväntekeväisyytee"? Paljos sille mielenterveydelle onkaa menny tähän päivään mennessä näitä 2006-kalenterirahoja?
- tekeehymiöhyvää -
---
Jone, 15.2.2006 15:18:
Mä asetan tän nyt ihan muiden ihmisten käsiin:
A) "Saanx mä elää" ja jättää Iwon omaan arvoonsa
vai
B) Onko tässä asiassa jotain niin kysymyksiä herättävää että pitäis vastatakin?
Meen tässä venaillessa vetämään vitun päähäni ja hukuttamaan itseäni paskaojaan.
kuilu saa ehdot, 15.2.2006 15:08:
Omatuntos soimaa siitä, että sun primaarinen motiivi tehdä kalenteri ei ilmeisesti ollu hyväntekeväisyys, en siis tiedä tai ole varma tästä, se oli sekundaarinen, enkä edes sano, että se olisi huono asia, jos seurauksena myös tulee rahaa vähäosaisille. En väitä, enkä ole väittänyt, enkä tule väittämään, että teillä olis ollu joku rahanhuijaaminen mielessä, en.
"Hassasitte menemään" on oikea ilmaisu. Toistan, tun urpo, ku et osaa lukea ja sulla tosiaan on ilmeisesti joku piiloagenda selvittämättä ittes kanssa: en usko, että teille tuli milloinkaan mieleen edes tienata kalenterilla, siis muutoin kuin hyväntekeväisyyteen.
Häh, et siis tiedä, MISSÄ ootte mokanneet??? Huh, huh.
Teitä on huijattu, kun maksoitte niin vitusti siitä kalenterista. Teitä on huijattu, kun huijasitte itsenne moiseen ryhtymään. Ja vieläkin huijaatte itseänne, jos väitätte, ettette ole missään mokanneet.
Mä en puhu siitä, että teillä oli oikeasti puhtoiset päämäärät, en, uskon vakaasti, että niin oli. Vaan siitä, että ette myönnä omaa ja skenen exhibitionismia, ikään kuin sillä ei olisi ollut mitään tekemistä tämän proggiksen kanssa. Tuli hieno kalenteri kyllä, mutta ensisijainen tavoitehan oli kerätä kalenterin avulla rahaa Mielenterveysseuralle, eiköstä vain?
Ensi viikolla? Ööööh, ilmaisin mielipiteeni asiasta anqalle kauan ennen kalenterin varsinaista tekemistä?
Ja vittu, millä oikeudella sä väität, et mä vaa makailen sohvalla? On kuule ihmisillä muutaki tekemistä, ku ottaa bilekuvia, tehä bilekalentereita, ostella bilekameroita tai runkata bileitsetuntoa, tun Lesserwisser.
Ja olen myös kuullut, että ennen kalenterin valmistusta olitte "95% varmoja" siitä, että menee pieleen. Se ei sitten vaikuttanut päätökseenne, että luopuessanne viime metreillä hankkeesta, olisitte vaikuttaneet "luusereilta" ja olisitte varmasti joutuneet pilkkaajien hampaisiin? Ja huom! en olisi ollut siinä joukossa.
En luule. MUTTA koska kyseessä EI ollut täysin yksityinen projekti, eli siis se hyväntekeväisyys aspekti, se tarvitsee myös julkisen dialogin mennessään pieleen. Jos se olisi ollut menestys, niin siitä olisimme varmasti kuulleet capslokkien kirkunan säestämänä.
Esim noista kuluista. Ja motiiveista. Koska et edes itse huomaa mitään virhettä tapahtuneen (ks aiemmin)? Jos ensisijainen syy on kerätä rahaa mielenterveyspotilaille, ja he eivät saa yhtään, se on perseestä. Näinhän tosin ei ole vielä tapahtunut, tehän voitte huolehtia kulungeista ihan itse ja antaa bruttotulot sinne Mielenterveysseuralle?