Vuoden 2007 KlubituSESSIONS2-kalenteri | Malliehdokkaiden asettaminen

257 posts, 13 pages, 136,063 views

peepe

Posts: 904

#41 • • peepe
Mää äänestäisin pojista Tampereen uroita, eli
Poliisia
&
Tumpsia
-Santtu-

Posts: 1,965

#42 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Infiana, 12.1.2006 12:19:Eli kaikki kaverukset äänestelee toisiaan, niin sitten koko possse pääsee mukaan ja siitä tulee teidän kaverikalenteri*nauru*



Meni kyl vähän ohi sun pointti, saathan sä itsekin ehdottaa sun kavereita ja ne pääsee samaan äänestykseen kun muutkin ja äänestyksellä mallit valitaan. En usko että mitenkään pystyy tulemaan kenenkään "kaverikalenteria" paitsi tietysti sen joka on kaikkien kaveri *nauru* *piis*
Avatar
#43 • • Edited infiana Guest
Älkääs tytsyt ärtykö, en mä koittanu teitä dissailla millään tavalla. Ei tarvi asettua puolustuskannalle. Karin hoiti selittelyn jo vallan mainiosti. *piis* Jatkakaa. Ja kuten sanottu, en voi yhtäkään teidän ehdottamista henkilöistä väittää huonoksi valinnaksi. Kunhan taas puin ajatukset sanoiksi tavalliseen tapaan, koittamatta tuoda esille mitään erityistä pointtia.

Ja lisäksenä vielä etten mä kyllä luulekkaan että kaikki äänestetyt pääsee kalenteriin, kunhan taas soitin suutani, ehkä enemmän kun ois tarvinnut. Ei siis ollu tarkotettu henkilökohtaisesti ketään kohtaan. Ei karinia, eikä ketään muitakaan kohtaan.


vittu ku on paljon typoja. Pitäsköhän lukee ennen varsinaista postausta?
-Santtu-

Posts: 1,965

#44 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mä oon niin hidas kirjottaa että muut ehtii tietty vastaa ensin *blush*
Joo ei ollu tarkotus ärtsytä, Iina kans mukaan kalenteriin. joohan? *vink*
DJ Rx

Posts: 2,527

#45 • • DJ Rx FINRG Recordings

Infiana, 12.1.2006 12:05:
---
Rx, 11.1.2006 15:56:
joo meiksi vaik alottelee tiukkis kissapartiolla infiana, zherry, haltija & miryah

kaikki aika kissoja *sydän*

---


Ite oot... Ja olitko0s kysynyt lupaa?*wink*



mähän en mitään lupia kysele *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Don Japa

Posts: 290

#46 • • Don Japa The Setämies

Rx, 12.1.2006 12:40:
---
Infiana, 12.1.2006 12:05:
---
Rx, 11.1.2006 15:56:
joo meiksi vaik alottelee tiukkis kissapartiolla infiana, zherry, haltija & miryah

kaikki aika kissoja *sydän*

---


Ite oot... Ja olitko0s kysynyt lupaa?*wink*

---


mähän en mitään lupia kysele *nauru*


Kostoksi Infiana kalenteriin, luvalla tai ilman *vink* Kannatetaan *piis*
Avatar
#47 • • infiana Guest
eiks oo kulta vähän NOLOO äänestää tyttöystävää? Et kai nyt loukkaannu kun mä en äänestäny sua?
Avatar
#48 • • infiana Guest
oisko tänne mahdollista saada listaa tän vuoden kalenterissa olleista, ja joh mahdollista jopa äänestykseen viimeksi päässeistä. Kiinnostais nimittäin.
Elmiira

Posts: 1,446

#49 • • Elmiira

Infiana, 12.1.2006 13:01:
oisko tänne mahdollista saada listaa tän vuoden kalenterissa olleista



Ekasta postauksesta löytyy:


PS. Seuraavia käyttäjänimiä ei kannata ehdottaa, koska he esiintyvät jo vuoden 2006 kalenterissa: Neutri, _RixU_, Salaisinko, Kissi, Ville, Aaaaallu, Jammailija, Janne, Pulu-chan, SA-Tomtom, Cata, Hannah, Rx, Martina, JazuPupu, ALIEN, Anne, OlliS, Milla Lehto, HardS, Essick, Anime, KittysDead, Shira, Jean Mic, Pusu, Karski, Meow, Boy-cut, D, Caro2 ja Jopo.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

josbe

Posts: 1,982

#50 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku
Tää on kyl sellanen topic, että odottelen innolla, josko tästä saatais pikku selkkauksia aikaseksi... *juonittel* Harmi, jos kaikki juoruaa _vaan selän takana_, eikä tuo täällä mehukkaita mielipiteitään julki *nauru*
Antakaas nyt ihmiset kaikkien kukkien kukkia! *hymy*

Edit: Eikä tarvi quotata, viittasin ainoastaan tuleviin kommentteihin, joista mielestäni kaikki ovat ihan yhtä hyviä.

Edit 2: Hitto mä jätän täysin huomioimatta typot silloin, kun yritän muuten olla mahdollisimman diplomaattinen.
provision

Posts: 178

#51 • • Edited provision

miazu :D



Kuvista päätellen hyvinkin kuvauksellinen.

Pojista toinen samanlainen on Alurdex.
ezzy

Posts: 8,060

#52 • • Edited ezzy Droid-pappa
Rumana, läskinä, katkerana ja tietenkin kyynisenä vanhana mulkkuna avaudun taas samasta asiasta kuin 2006 kalenterinkin alkuvaiheilla.

Miksi pitäisi olla kuuma kissa/kolli, jotta pääsisi kalenteriin? 2006 kalenterista ei tullut mauton kixu/polkkapissiskalenteri, vaan maulla ja tyylillä toteutettu kalenteri muillakin tavoin, kuin ulkomuodollaan edustavista ihmisistä. En usko, että 2007 kalenteri poikkeaa tästä kaavasta mitenkään radikaalisti. Kauniita ihmisiä saa olla toki, mutta miksi sitä pitää painottaa vouhottamalla siitä, kun tärkeämpiäkin arvoja on olemassa.

Kuvaa taas sitä miten pinnallista touhua bilettämisestä on tullut, kun bilettäjien "edustaminen" on sitä, että ollaan muotikuteissa joka bileissä ja joka bilekuvissa. "moi, oon skene".

Viime vuoden kalenterin hienosta toteutuksesta kiireessä propsit Jonelle ja Antille & co.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#53 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ezzy, 12.1.2006 13:29:
-clip-



Nimenomaan *joo*

Ps: Jos en sitten pääse kalenteriin niin haastan klubbarin oikeuteen syrjinnästä *iloinen*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Don Japa

Posts: 290

#54 • • Don Japa The Setämies

Infiana, 12.1.2006 12:47:
eiks oo kulta vähän NOLOO äänestää tyttöystävää? Et kai nyt loukkaannu kun mä en äänestäny sua?


Tästä puhutaan kotona *grr*

*vink**nauru*
Amethyst

Posts: 174

#55 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
Kundeista:

AndyE
Ova

Tytöistä:
amarna

--
-Amethyst-

Avatar
#56 • • ALIEN Guest

JAPAX, 12.1.2006 13:54:
---
Infiana, 12.1.2006 12:47:
eiks oo kulta vähän NOLOO äänestää tyttöystävää? Et kai nyt loukkaannu kun mä en äänestäny sua?

---

Tästä puhutaan kotona *grr*



:D
sapeli

Posts: 11,768

#57 • • sapeli jokukukamikä?
Mä voisin kans yhtyä kuoroon ja ehdottaa seuraavaa kahta mahdollisesti yhteiskuvaan:

Pumis
Alurdex

*hihu*

(Heitä oli siis jo ehdotettu mutta mainitsenpa vielä erikseen *hymy*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Bio

Posts: 4,429

#59 • • Bio The Bullies / Pinky
hei nää äijät olis rok.

johnny ^_^
Yallu
Avatar
#60 • • Edited infiana Guest
Mä en jaksa alkaa selitellä muuten kuin että jos mä kalenterin ostan, niin kyllä musta ois kiva jos siinä sit ois hyvän näkösiä ihmisiä, eikä vaan jotain pulliaisia jotka on vitun skenejä ja hyviä tyyppejä. Varmasti ovatkin, mutta en mä roikota kalenteria seinälle jos siinä ei oo ihmisiä joita on mukava katsella. Enkä nyt hauku rumaksi ketään, oon vaan rehellinen. Enkä mä usko et kukaan ehdottaa jotain ihan kusipäätä, tai en mä ainakaan ketään pelkän ulkonäön takia ehdota. Ja kun mä sanon jotain kuumaks kissaks niin puhun koko pakkauksesta. Esim. hattiksessa ja haltijassa mun mielestä makeinta on niiden olemus...

Saa kai sitä toivoa kalenteriin kireetä lihaakin ilman että taas valitetaan.

Enkä nyt sit tarkottanu että pitää äänestää vaan mallinmittasia. Tarkotan että ei siinä pitäis mitään pahaa olla jos niitä kuitenkin äänestää.