Vuoden 2007 KlubituSESSIONS2-kalenteri | Malliehdokkaiden asettaminen

257 posts, 13 pages, 135,968 views

KittyCleo

Posts: 205

#161 • • KittyCleo PiweHiwe
Minä?

Siis malliksi JA kuvausassariks. Etenkin jos saa ottaa mukaan omia näkemyksiä *iloinen*

Sit mite ois pikku teiniprinsessat Nectarine ja Spirit_Of_Love *plur*

Ja pojista ihan ihkuplureja ois MaaKoz ja Loopy!

--
Rouva Korpela*hymy*

Mellu-

Posts: 4,006

#162 • • Edited Mellu-

KittyCleo, 18.1.2006 19:38:
Spirit_Of_Love



KYLLÄ! tää tyttö ehdottomasti kalenteriin jos vaan suostuu *joo* ja kuvasi kävin kattoos ni kyllä sinutkin mielellään kalenterissa näkis *hymy* nätteyksiä molemmat :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Henna

Posts: 4,965

#163 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Super-kerttu the kuuma kinkku, puputupuna + pikku-markus & Yuuricaz kans kehiin!!! Kiitos*joo**joo*
lohikarme

Posts: 1,730

#165 • • lohikarme RitariVittupää
Foxmagon
ReaperBunny

--
Qualis artifex pereo

Lafo

Posts: 42

#166 • • Lafo hc kovaataloo
Hah! Minä! XD

--
Jos olisin fiksu, olisin viisas

Tyeicha

Posts: 5,807

#168 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
tytyistä..

Miss Piggy
KritikaL
Super-Kerttu
marbella

ja poikia edustamaan..

Hali-Nalle
Dorka
deni

--
-Tyeicha-

Lashez

Posts: 13

#169 • • Lashez ihq bihqu
minäkin voin tietysti myös asettua ehdolle... kun on noissa vanne katalogeissakin tullu oltua.... *lmao* uusi oma kuva vaan pitäis tonne profiiliin saada.... *igor*

--
it's a new generation...

Crazybattery

Posts: 782

#171 • • Crazybattery Fruor ergo sum
pojat:

MAr6
RoboMikko
Steven Hoaks
Tomato
Kirtar


Tytöt:
Minä*pepsodent*
noena
BuBu
yaya
mariq
tuisku

Posts: 256

#172 • • tuisku tomboy girleygirl
Tytöt:

PupuTupuna
Miss Piggy
Charlotte
* pupu *
fallen angel
-Santtu-
Nexus__69
yaya
ice-angel
tiura


Pojat:

Grizzley
Dj Jaques
Alurdex
Pumis
Heikki
poop!!
pelimies
[Nuclear]

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

stina

Posts: 102

#173 • • stina

Ghost, 18.1.2006 09:17:
5thSaint *aplodit*



Minä nostan käteni tälle ehdotukselle!! *joo* ja nostanpa vielä toisenkin kätöseni!! *aplodit*
unitarina

Posts: 61

#174 • • unitarina
Uskaltaisin ehdottaa itseäni. *blush*
Taidan kyllä olla aika vihreä näissä piireissä vaikka pari vuotta oonkin tanssahdellu tapahtumissa.

Niin ja kannattaisin ehottomasti ns. ei lavastettuja kuvaussessioita eli kauniita ja ennen kaikkea persoonallisia ihmisiä tanssimassa hienossa valaistuksessa. *jiihaa*

Ja kannatan Bubua kalenteriin vaikkei lupia olekkaan *hih*

--
*jiihaa*

bubbelgum

Posts: 2,477

#175 • • bubbelgum ~sylikissa~
Ehdottomasti,

- pinjuzska


*joo*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jone

Posts: 8,258

#176 • • Jone Archibald Haddock

unitarina, 23.1.2006 08:11:
Niin ja kannattaisin ehottomasti ns. ei lavastettuja kuvaussessioita eli kauniita ja ennen kaikkea persoonallisia ihmisiä tanssimassa hienossa valaistuksessa. *jiihaa*



Ajatuksen tasolla tämä kuullostaa hirveän kivalta ja otettiinkin esille jo edellisen kalenterin tuotantovaiheessa. Valitettavasti käytännössä hommassa on muutama ongelma joihin se sitten kaatuu ainakin silloin kun minä olen kameran takana. Näistä mainittakoon valojen asetteluun liittyvät tekijät (mallin / mallien valaisu on oikeasti suhteellisen tarkkaa puuhaa varsinkin niillä resursseilla mitä meillä on käytössä), kuvien tarkkuus (liikkuvaa kohdetta on hankalaa seurata kovin tarkasti etsimen läpi ja en haluaisi kalenteriin sellaisia oikeasta kohtaa "about skarppeja" tai koko kuva-alalta mukateräviä otoksia, joita esim. SESSIONS2:een päästä läpi vaan mieluiten prikulleen oikealta alueelta tarkkoja ruutuja) ja ruutujen rajaus (webbiin heittämiäni bilekuvia rajaan tarpeen mukaan uudelleen jälkikäsittelyvaiheessa, mutta kalenterin nykyisessä formaatissa ja nykyisellä kamerallani rajauksen tulisi olla aika prikulleen kohdillaan heti kuvausvaiheessa tai kuvanlaatu kärsii).

Vastaavasti myöskin kalenterin formaatti rajoittaa hitusen sitä millaisia kuvia voimme siihen ottaa (tai no, tietysti voimme ottaa ihan millaisia tahansa, mutta seuraavasti asian itse koen). Kalenteriin tulevat kuvat ovat järjestelmällisesti A4-kokoisia vaakakuvia. Mikäli malli on kuvissa seisovassa tai muussa korkeassa asennossa (---ja kuvataan jotakuinkin suoraa sivulta tai edestä) täyttää hän kuva-alasta enintään neljäsosan. Musta itsestäni on toivottavaa että kuva-ala tulisi hyödynnetyksi mallin hyväksi tarkemmin tällaisessa kalenterissa, jossa mallit kuitenkin ovat se pääasia ja tätä näkemystäni osa 2006-kalenterin kuvista ilmentää ehkä jopa hieman liioitellusti.

Näistä asioista voidaan toki keskustella ja muutan mielelläni näkemystäni asioista mikäli eriävä näkemys osataan tarpeeksi hyvin selittää. Tarvittaessa selitän myöskin yllä kirjoittamiani asioita tarkemmin - on varsin mahdollista etten tullut ilmaiseeksi itseäni kauhean selvästi.

-

Ai niin, itse threadin varsinaiseen asiaan:
Nyt kannattaa heitellä niitä viimeisiä ehdokkaita ilmaan, koska tämä osa prosessista on pian ohi ja lähdemme etenemään äänestystä kohti. *joo*
unitarina

Posts: 61

#177 • • unitarina
Mutta voisihan tilanne olla lavastettu vaikka se ei siltä välttämättä näyttäisikään. Toisin sanoen vuokraisi jonkun klubitilan ja laittaisi kohteen tanssimaan tai vain poseeraamaan. Tärkeintä olisivat ne valot ja tunnelma...
Sen lisäksi, että ne ovat luonnollisemmat olosuhteet klubbarikansalle. *jiihaa*

Hiukan hintava vaihtoehto tosin jos ei päiväsaikaan pääsisi suhteilla jonnekin sopivaan paikkaan.
No idea sekin *hymy*

--
*jiihaa*

Mellu-

Posts: 4,006

#178 • • Mellu-
psykekuva metässä *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jone

Posts: 8,258

#179 • • Edited Jone Archibald Haddock

unitarina, 23.1.2006 11:43:
Mutta voisihan tilanne olla lavastettu vaikka se ei siltä välttämättä näyttäisikään. Toisin sanoen vuokraisi jonkun klubitilan ja laittaisi kohteen tanssimaan tai vain poseeraamaan. Tärkeintä olisivat ne valot ja tunnelma...
Sen lisäksi, että ne ovat luonnollisemmat olosuhteet klubbarikansalle. *jiihaa*

Hiukan hintava vaihtoehto tosin jos ei päiväsaikaan pääsisi suhteilla jonnekin sopivaan paikkaan.
No idea sekin *hymy*



Koitetaan miettiä miten tätä saisi onnistumaan kivasti. Lisäkustannuksia ei oikein viitsisi kauheasti lähteä ottamaan kun ton 2006-kalenterinkin tuottaminen alusta loppuun maksoi n. 5000e yhteensä ja ollaan edelleen pikkasen liemessä sen homman kanssa.

Mellu-, 23.1.2006 11:50:
psykekuva metässä *joo*



Mun mielestäni ei ollenkaan huonompi idea. *joo*
Peppi1

Posts: 38

#180 • • Peppi1 Peppi Pisimmättossut
Dogma EHDOTTOMASTI
Be@trix
ja minä tinxi tietenki =)

--
...juu on se just se hullu :) Ajatelkaa mitä vaan, minähän polkkaan vaikka pää kainalossa ja hautaan saakka!