Entropy presents: TRESOR - IT'S NOT OVER 18.2.2006 @ Helsinki

382 posts, 20 pages, 85,392 views

kamu-

#261 • • kamu- Skojare
Oli vaan kyllä ihan parasta!! *jiihaa* Näitä bileitä en tule unohtamaan.
Iso kiitos Entropylle! *aplodit*

--
Minä itse! *nauru*

milla

#262 • • milla
voi jeesus, et oli sitten niin mukavaa! long time no see-frendei paikka täynnä, ihanat puitteet telakat<3 ja MUSICA!

welmu moi! ja kristo hähää.
ville, taasko sä seuraat!

thänx ellyportne.
Nitta

#263 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä
Tääl oli kivaa!

Mä huomasin et me <3 techno *pihkassa*

...ja paita hiestä märkänä *hih*

Oli kivaa ihanien ystävien kanssa! Kiitos!

Älkää nyt sitten ihmetelkö jos mä en vastaa puhelimeen, mä en vaan kuule sitä kun unohtui korvatulpat kotiin *nauru*
jell-o

#264 • • jell-o the ultimate boytoy
rokkas kyl eniten!!!
SURGEON*sydän*
ENTROPY*sydän*

oli kyllä aikamoista hyväntekeväisyyttä nää bileet...
eli parasta teknoo ja omat juomat ja kaikkee.
kotimatkallaki tuli parhaat läpät autossa, ehkä...

eli yhteenvetona voi sanoa vaan että KIITOS

--
god is alive and well in a sugar cube

hawkki

#265 • • hawkki

miikkah, 19.2.2006 07:58:
niistä kemuista, missä on tullut käytyä, nämä oli kyllä parhaat ikinä tässä kaupungissa.

täysi kymppi. teoreettinen 10+ olisi vaatinut muutama sata ihmistä enemmän ja saksa/ruotsi -pesukoneteknoa - nyt lopussa kahdessa huoneessa soi junkka.

ihme hommaa olla bileissä, missä ei mene rahaa mihinkään. samoin kuin se, ettei kertaakaan ollut kiire lattialle, lattialta pois, toiseen huoneeseen/seuraan tms., koska tuolla oli vaan niin hyvä fiilis joka paikassa ja koko ajan.

harvemmin kiittelen. kiitos.

Yllä oleva voisi olla minun tekstiäni. Yhdyn näihin ajatuksiin täysin!
#266 • • cjet Guest

sapeli, 19.2.2006 15:45:
---
Cjet, 19.2.2006 12:49:
Saatiin kutsut paikalle, missä lukee "Entry with this invitation or advance ticket only." ja etupuolella "Avec invitation". Kevyttä viestinnän vääristelyä ruveta veloittamaan 20 tällaisen viestin jälkeen ovella?

---

Jos totta puhutaan niin itsekin hiukan ihmettelin tuota - ehkä se on vaan tuo lauseen sanamuoto mikä rinnastaa kutsun ja ennakkolipun mikä hämäsi, mutta onhan se kyllä niin että kaikissa UG-tapahtumissa missä olen ollut niin ei sillä kutsulla ilmaiseksi sisään pääse (jollei sitten itse kutsusta ole maksanut järjestelyteknisistä syistä).

No, mun mielestä kutsu on kutsu, nimet listassa nimet listassa, ja ennakkolippu ennakkoon ostettu lippu. Mun mielestä siinä vaan ois pitäny olla, että liput vain tällä flyerilla tms. Ehkä se hämäs vähän kun siinä oli sit viel teksti "invitation"..

No mitä väliä sil enää on. *hymy* Kunhan vaan närästytti sillä hetkellä.
UzU

#268 • • Edited UzU [33100]

Cjet, 19.2.2006 19:59:
Mun mielestä siinä vaan ois pitäny olla, että liput vain tällä flyerilla tms

Jos yhtään tunnet UG-tapahtuman toimitapaa niin tietäisit että siinä ei vaan voi niin lukea. Eihän tänne maksanut mitään, ei mitään lippuja ollut olemassakaan, eikä oikeastaan koko tapahtumaa.. eihän.

UG = ilman asianmukaisia (huvi)lupia järjestetty tapahtuma. Silloin ei parane missään puhua mistään lipuista. Kaikki paikallaolijat ovat kutsuttuja, eivätkä he mitään ole maksaneet.
ezzy

#269 • • ezzy Droid-pappa

Cjet, 19.2.2006 12:49:
Täytyy dissata kyllä tapahtuman järjestäjää isolla kädellä.

Saatiin kutsut paikalle, missä lukee "Entry with this invitation or advance ticket only." ja etupuolella "Avec invitation". Kevyttä viestinnän vääristelyä ruveta veloittamaan 20 tällaisen viestin jälkeen ovella?
Lisäksi hyvän ystäväni nimi, joka oli listassa, oli vielä käytetty. Ja järjestäjän puolelta tulee vain olan kohautuksia?? No can do.. Hah.
No, ei se mitään. Vietiin sitten rahamme muualle. Todella pettynyt vain tällaiseen harhauttamiseen. Kyl mä ihan mielelläni oisin maksanu, jos ois oikeesti ollut tiedossa asia. Mutta jos kutsun antajakin on sanonut sitä kutsuksi, niin kyllä vitussa ihmetyttää mitä tää on?

Hyvät bileet ois varmaan kyl ollu muuten.. Harmin paikka että en sinne enää viitsinyt sit kuitenkaa panostaa. Ennakkotiedotus asianmukaiseksi kiitos!
*piis*

Entropy, 10.2.2006 17:38:
Ystävät!

Muistattehan, että kutsuflaijeri ei ole vapaalippu. Vapaalippuja tapahtumaan ei ole olemassa :)

<3

Entropy

köh köh
Keskiyon Keisari

#270 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Tää tykkäs ja paljon, tosin ennen bileitä ei olis pitänyt vetää duunin bileissä niin örvelö känniä mikä oli päällänsä, mut ilmanen viina teettää sen *nauru* Ja ah mitä pumppuu tuli välillä *iloinen* *jiihaa*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

#271 • • ville olen oikeasti ujo

Cjet, 19.2.2006 19:59:
No, mun mielestä kutsu on kutsu, nimet listassa nimet listassa, ja ennakkolippu ennakkoon ostettu lippu. Mun mielestä siinä vaan ois pitäny olla, että liput vain tällä flyerilla tms. Ehkä se hämäs vähän kun siinä oli sit viel teksti "invitation"..

No mitä väliä sil enää on. *hymy* Kunhan vaan närästytti sillä hetkellä.

Tässä on tullut väärinymmärrys.

Eiliset bileet oli ns ug eli yksityistilaisuus. Yksityistilaisuuten ihmiset pitää kutsua, jotta tilaisuus olisi yksityistilaisuus. Näin on tapahtunut kautta aikojen tai ainakin niin pitkään kun tällaisia "ug-reivejä" on järjestetty. Tällä käytännöllä voidaan varmistua siitä, että paikan päälle saadaan oikeanlainen jengi ja vastaavasti ovelta voidaan käännyttää joku, jolla ei kutsua ole.

Tällaisissa ug-bileissä tuo "invitation" on lukenut aina ja näin tulee olemaan myös jatkossa. Kyseessä yksinkertaisesti on _kutsu_ tulla bileisiin, ja jos kutsua ei ole, bileisiin ei ole asiaa.

Tätä "ug-kutsua" ei pidä missään nimessä sekoittaa siihen, että klubille on "nimi listassa" tai "invitation" lappu. Klubilla tämä lähes aina tarkoittaa ilmaista sisäänpääsyä, kun taas ug-bileissä tämä tarkoittaa vain ja ainoastaan oikeutta sisäänpääsyyn.

Entropyn tehtävä ei imo tällaisessa tapauksessa ole "valistaa" jengiä siitä, mitä tämä kutsu oikeasti tarkoittaa. Nyt kuitenkin niin tehtiin ja kaikesta päätellen tälle oli tarvetta.

Ikävää tietysti, että teidän ilta meni tästä asiasta pilalle, mutta ensi kerralla varmaan paremmin :)
Keskiyon Keisari

#272 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
hei hukkasin kokomustan lyhythihaisen paidan jossa on napit, jonnekin päin telakkaa, onkohan kukaan nähnyt, tai ovatko järkkärit löytäneet bileiden jälkeen? Tai keltä voisin kysellä asiaa järkkäreistä? Ei mitään hajua miten se on sinne hukkunut/minne sinne :D

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

rakettilehmus

#273 • • rakettilehmus villi lapsi
Mahtavat bileet *sydän* ja tuli tanssittua jalat kipeeksi. Suuret kiitokset Entropylle *aplodit*
Kriss G

#274 • • Kriss G Wir brauchen bass

jell-o, 19.2.2006 19:35:

kotimatkallaki tuli parhaat läpät autossa, ehkä...

AARO TURPA KIINNI!

--
DESTROY ALL HIPPIES

thebbo

#275 • • Edited thebbo free spirit

Bileilehänminä, 19.2.2006 20:30:
hei hukkasin kokomustan lyhythihaisen paidan jossa on napit, jonnekin päin telakkaa, onkohan kukaan nähnyt, tai ovatko järkkärit löytäneet bileiden jälkeen? Tai keltä voisin kysellä asiaa järkkäreistä? Ei mitään hajua miten se on sinne hukkunut/minne sinne :D

Löytötavaroita saa kysellä vaikka sähköpostilla (osoite firman kotisivuilta) tai irkistä tai jostain.

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

~DreamtimE~

#276 • • Edited ~DreamtimE~
11vuotiaasta asti tapahtumia järjestäneenä ja tilaisuuden jälkeen noin pari tuntia paikalla olleenna ja noin 50 piuhaa käärineenä yms laatikoita käännellessä voin sanoa paikalla olleille entropyn vastaaville et haistakaa vitun pitkä paska. itse järjestän bileitä samanteeman myötä jota ihmiset käyttivät rituaalisissa shamaanijameis 5 miljoonaa vuotta sitten.....jolloin bileet kesti 4 viikkoo putkeen ja kaikki söi sieniä(syntymästään asti)! TEILLÄ PELLEILLÄ EI OLE MITÄÄN KÄSITYSTÄ MITÄ TARKOITTAA LAUMAN YHTENÄISESTI KOKEMAA RITUALISENSHAMANISTISTA TUNNETTA JONKA SAA AIKAAN VAIN AJATTOMUUS JA OIKEAT APUVÄLINEET: JATKAKAA VAIN BODAUSTA INSINÖÖRIT::::::ette te tajua mikä on transsi ja ette tule koskaan sitä tajuamaankaan: ois ollu kiwa saada etsiä hupparini rauhassa ja olla paikalla rauhassa haistelemassa jälkilöylyjä!

bileis oli kiwaa:::::pari urpoo vaaan pilas koko hyvän paketin: terveisii ranteeni vääntäneele pokelle
et ei se bodaus sun pientä munaa ja päätä kasvata!!!!!!!!!!!

ps::::saamme olla onnellisia että olemme suomalaisia sillä suomisienet on vaan niiiiiiiiin hyviä: että voi vaan sanoa et se on se!

nim: 5meo-dmt
#277 • • ikj Guest
aivan mieletöntä! ihanaa <3 ehdottomasti parhaimpia bileitä ellei parhaimmat missä olen ollut suomessa.
bodine & surgeon *sydän*

kiitos entropy :))
Valovoima

#278 • • Valovoima teknohippi
Loistavaa: Surgeon, Laker, Tres & HC, ystävällinen palvelu, edulliset hinnat, alkoholiton baari. Hienoa kun teknobileisiin saadaan noin paljon porukkaa. Parhaat bileet sitten Inkvisition Rantakäännytyksen '05 ;)
~DreamtimE~

#280 • • ~DreamtimE~
ainii.....tres riuhtas selkeesti kemujen parhaan setin...leo hyvänä kakkosena!!!

onneks olkoon viel 100 wuotiaalle hofmanille!

ps: se kerto et ne vastaavat entropyn urpot jotka siel kemujen jälkeen leikki diplomi-insinöörejä eivät ole ikinä tervetulleita transsirituaaleihin jois mä oon heimopappina!!!!!!