sts, 20.2.2006 01:16:
---
~DreamtimE~, 19.2.2006 20:50:
11vuotiaasta asti tapahtumia järjestäneenä ja tilaisuuden jälkeen noin pari tuntia paikalla olleenna ja noin 50 piuhaa käärineenä yms laatikoita käännellessä voin sanoa paikalla olleille entropyn vastaaville et haistakaa vitun pitkä paska. itse järjestän bileitä samanteeman myötä jota ihmiset käyttivät rituaalisissa shamaanijameis 5 miljoonaa vuotta sitten.....jolloin bileet kesti 4 viikkoo putkeen ja kaikki söi sieniä(syntymästään asti)! TEILLÄ PELLEILLÄ EI OLE MITÄÄN KÄSITYSTÄ MITÄ TARKOITTAA LAUMAN YHTENÄISESTI KOKEMAA RITUALISENSHAMANISTISTA TUNNETTA JONKA SAA AIKAAN VAIN AJATTOMUUS JA OIKEAT APUVÄLINEET: JATKAKAA VAIN BODAUSTA INSINÖÖRIT::::::ette te tajua mikä on transsi ja ette tule koskaan sitä tajuamaankaan: ois ollu kiwa saada etsiä hupparini rauhassa ja olla paikalla rauhassa haistelemassa jälkilöylyjä!
bileis oli kiwaa:::::pari urpoo vaaan pilas koko hyvän paketin: terveisii ranteeni vääntäneele pokelle
et ei se bodaus sun pientä munaa ja päätä kasvata!!!!!!!!!!!
ps::::saamme olla onnellisia että olemme suomalaisia sillä suomisienet on vaan niiiiiiiiin hyviä: että voi vaan sanoa et se on se!
nim: 5meo-dmt
---
Luulis että 11v kokemuksella tajuaa että kannattaa bilejärkkääjänä miettiä vähä sitä julkista ulosantiaan foorumeilla.
"Päivän Eddy Satan"-palkinto kyllä napsahti tästä postauksesta sulle.
olin vain rehellinen enkä mikää vitun teko yhä......jos tranmusa, silokki & 5meo-dmt o mun mielest parast ja kertoo totuuden, nii en ujoile kertoo siit muille pätkääkään. sorry....en oo 22w vaan 28.....karkeet sanoo tähän väliin näin mut poju oohan suu supus!!!!!
ps: tää ei oo mitää ikä prassii, vaa saman läpän voi tajuu jo 8 vuotiaana, jos vaan herra on suonu sen sun tajuavan!!!!!
psss: sts--->>> paa parastas replyyn!!!!!!!!!