382 posts, 20 pages, 85,262 views
~DreamtimE~, 19.2.2006 21:16:
ainii.....tres riuhtas selkeesti kemujen parhaan setin...leo hyvänä kakkosena!!!
onneks olkoon viel 100 wuotiaalle hofmanille!
ps: se kerto et ne vastaavat entropyn urpot jotka siel kemujen jälkeen leikki diplomi-insinöörejä eivät ole ikinä tervetulleita transsirituaaleihin jois mä oon heimopappina!!!!!!
ville, 19.2.2006 20:24:
---
Cjet, 19.2.2006 19:59:
No, mun mielestä kutsu on kutsu, nimet listassa nimet listassa, ja ennakkolippu ennakkoon ostettu lippu. Mun mielestä siinä vaan ois pitäny olla, että liput vain tällä flyerilla tms. Ehkä se hämäs vähän kun siinä oli sit viel teksti "invitation"..
No mitä väliä sil enää on. Kunhan vaan närästytti sillä hetkellä.
---
Tässä on tullut väärinymmärrys.
Eiliset bileet oli ns ug eli yksityistilaisuus. Yksityistilaisuuten ihmiset pitää kutsua, jotta tilaisuus olisi yksityistilaisuus. Näin on tapahtunut kautta aikojen tai ainakin niin pitkään kun tällaisia "ug-reivejä" on järjestetty. Tällä käytännöllä voidaan varmistua siitä, että paikan päälle saadaan oikeanlainen jengi ja vastaavasti ovelta voidaan käännyttää joku, jolla ei kutsua ole.
Tällaisissa ug-bileissä tuo "invitation" on lukenut aina ja näin tulee olemaan myös jatkossa. Kyseessä yksinkertaisesti on _kutsu_ tulla bileisiin, ja jos kutsua ei ole, bileisiin ei ole asiaa.
Tätä "ug-kutsua" ei pidä missään nimessä sekoittaa siihen, että klubille on "nimi listassa" tai "invitation" lappu. Klubilla tämä lähes aina tarkoittaa ilmaista sisäänpääsyä, kun taas ug-bileissä tämä tarkoittaa vain ja ainoastaan oikeutta sisäänpääsyyn.
Entropyn tehtävä ei imo tällaisessa tapauksessa ole "valistaa" jengiä siitä, mitä tämä kutsu oikeasti tarkoittaa. Nyt kuitenkin niin tehtiin ja kaikesta päätellen tälle oli tarvetta.
Ikävää tietysti, että teidän ilta meni tästä asiasta pilalle, mutta ensi kerralla varmaan paremmin :)
Individual, 19.2.2006 21:19:
---
~DreamtimE~, 19.2.2006 21:16:
ainii.....tres riuhtas selkeesti kemujen parhaan setin...leo hyvänä kakkosena!!!
onneks olkoon viel 100 wuotiaalle hofmanille!
ps: se kerto et ne vastaavat entropyn urpot jotka siel kemujen jälkeen leikki diplomi-insinöörejä eivät ole ikinä tervetulleita transsirituaaleihin jois mä oon heimopappina!!!!!!
---
No niin...kahdessa postauksessa olet haukkunut entrooppareita urpoiksi ja käskenyt painumaan vittuun, niin olisi kiva kuulla tähän väliin mikä on sulla se loistava johtoajatus tän vuodatuksen taustalla. Huumorii mä en kyllä näe tässä missään, mutta mä oonkin tosikko.
UzU, 19.2.2006 16:59:
Semmoisenkin unohdin tuossa vielä mainita että oli ehkä parasta VJ työskentelyä ikuna.
Osaisko joku kertoa ketkä siellä VJ:n hommia hoitelivat? Etenkin Globuksen screeni oli upea ja jatkuvasti tunnelmaan sopiva.
~DreamtimE~, 19.2.2006 20:50:
-klip-
11vuotiaasta asti tapahtumia järjestäneenä ja tilaisuuden jälkeen noin pari tuntia paikalla olleenna ja noin 50 piuhaa käärineenä yms laatikoita käännellessä voin sanoa paikalla olleille entropyn vastaaville et haistakaa vitun pitkä paska. itse järjestän bileitä samanteeman myötä jota ihmiset käyttivät rituaalisissa shamaanijameis 5 miljoonaa vuotta sitten.....jolloin bileet kesti 4 viikkoo putkeen ja kaikki söi sieniä(syntymästään asti)! TEILLÄ PELLEILLÄ EI OLE MITÄÄN KÄSITYSTÄ MITÄ TARKOITTAA LAUMAN YHTENÄISESTI KOKEMAA RITUALISENSHAMANISTISTA TUNNETTA JONKA SAA AIKAAN VAIN AJATTOMUUS JA OIKEAT APUVÄLINEET: JATKAKAA VAIN BODAUSTA INSINÖÖRIT::::::ette te tajua mikä on transsi ja ette tule koskaan sitä tajuamaankaan: ois ollu kiwa saada etsiä hupparini rauhassa ja olla paikalla rauhassa haistelemassa jälkilöylyjä!
bileis oli kiwaa:::::pari urpoo vaaan pilas koko hyvän paketin: terveisii ranteeni vääntäneele pokelle
et ei se bodaus sun pientä munaa ja päätä kasvata!!!!!!!!!!!
ps::::saamme olla onnellisia että olemme suomalaisia sillä suomisienet on vaan niiiiiiiiin hyviä: että voi vaan sanoa et se on se!
nim: 5meo-dmt
11vuotiaasta asti tapahtumia järjestäneenä ja tilaisuuden jälkeen noin pari tuntia paikalla olleenna ja noin 50 piuhaa käärineenä yms laatikoita käännellessä voin sanoa paikalla olleille entropyn vastaaville et haistakaa vitun pitkä paska. itse järjestän bileitä samanteeman myötä jota ihmiset
käyttivät rituaalisissa shamaanijameis 5 miljoonaa vuotta sitten.....jolloin bileet kesti 4 viikkoo putkeen ja kaikki söi sieniä(syntymästään asti)! TEILLÄ PELLEILLÄ EI OLE MITÄÄN KÄSITYSTÄ MITÄ TARKOITTAA LAUMAN YHTENÄISESTI KOKEMAA RITUALISENSHAMANISTISTA TUNNETTA JONKA SAA AIKAAN VAIN AJATTOMUUS JA OIKEAT APUVÄLINEET: JATKAKAA VAIN BODAUSTA INSINÖÖRIT::::::ette te tajua mikä on transsi ja ette tule koskaan sitä tajuamaankaan: ois ollu kiwa saada etsiä hupparini rauhassa ja olla paikalla rauhassa haistelemassa jälkilöylyjä!
bileis oli kiwaa:::::pari urpoo vaaan pilas koko hyvän paketin: terveisii ranteeni vääntäneele pokelle
Esa, 19.2.2006 22:27:
---
-klip-
---
Kappas, elixiria.comin jäsentelemätön ajatusvirta on hyökännyt klubitukseen ;)
11vuotiaasta asti tapahtumia järjestäneenä ja tilaisuuden jälkeen noin pari tuntia paikalla olleenna ja noin 50 piuhaa käärineenä yms laatikoita käännellessä voin sanoa paikalla olleille entropyn vastaaville et haistakaa vitun pitkä paska. itse järjestän bileitä samanteeman myötä jota ihmiset käyttivät rituaalisissa shamaanijameis 5 miljoonaa vuotta sitten.....jolloin bileet kesti 4 viikkoo putkeen ja kaikki söi sieniä(syntymästään asti)! TEILLÄ PELLEILLÄ EI OLE MITÄÄN KÄSITYSTÄ MITÄ TARKOITTAA LAUMAN YHTENÄISESTI KOKEMAA RITUALISENSHAMANISTISTA TUNNETTA JONKA SAA AIKAAN VAIN AJATTOMUUS JA OIKEAT APUVÄLINEET: JATKAKAA VAIN BODAUSTA INSINÖÖRIT::::::ette te tajua mikä on transsi ja ette tule koskaan sitä tajuamaankaan: ois ollu kiwa saada etsiä hupparini rauhassa ja olla paikalla rauhassa haistelemassa jälkilöylyjä!
ps::::saamme olla onnellisia että olemme suomalaisia sillä suomisienet on vaan niiiiiiiiin hyviä: että voi vaan sanoa et se on se!
nim: 5meo-dmt
Ana-5000, 20.2.2006 01:19:
Oliksiel jotain bodareita pokeina? En mä vaan nähny :(