t-e, 10.2.2006 18:08:
No joojoo mutta ku näitä ny hehkutellaan kuukausikaupalla etukäteen nii on se ehkä vähän ironista. :)) Mutta onhan se tresor kova bändi <3
Onks tää nyt sellanen juttu että se vetää pointisit kotiin joka tietää mikä on tosi ug:a:
"hei kuulkas nyt teinit, mä olin 92 reiveissä jonne jaettiin vaan kaks kutsua. Mulle ja dj:lle. Mä sain kutsun 1h ennen tapahtumaa. Mestoilla oli pelkkä strobo. Mesta oli maan alla, taisi olla entinen neuvostoliiton salainen ydinsiilo. Mä sain säteilyä aika annoksen. Sen jälkeen tuli kaupallisuus ja netti. Eihän nykyisin mitään ug bileitä ole kun jengi kutsutaan netin välityksellä ja niistä tiedetään kaks kuukautta etukäteen"
(äläotasitävakavasti)
Mut siis jos ihan totta puhutaan, niin onhan nämä nyt oikeesti niin ug:a että ei taideta enemmän ug:a juuri järjestää. Mesta, organisaatio, tuotantotapa on ugugugugug ja kun tähän yhdistää lineupin, niin ihan oikeesti sanoisin, että tässä on ug tapahtuma jollaista ei suomessa ole aiemmin ollut. Perustellut vastamielipiteet toki otetaan vastaan :)