Entropy presents: TRESOR - IT'S NOT OVER 18.2.2006 @ Helsinki

382 posts, 20 pages, 85,296 views

vehtis

#122 • • vehtis
mikäköhän tonne mahtaa olla ikäraja? :)
Sepistö

#123 • • Sepistö eläin saalistaja

kuilu saa ehdot,
Toi Tresorin vikan illan jono oli kyllä veret pysäyttävin, jonka olen kuunaan nähnyt klubin ovella. Ja toi siis jatku Potsdamer platzille asti tollasena...

Pääsitkö koskaan sisälle asti? :)

#126 • • ville olen oikeasti ujo

kuilu saa ehdot, 10.2.2006 11:30:
Tietty.., ku oli siis nimi listas! ;P *cashzing* "kuilu's scene-account has just been added w ziljard points"

Tresorin päättäjäisbileet lienee sitä luokkaa, että niistä ei enää saa skenepisteitä vaan pikemmin skenemitaleita. Jos soittamassa olisit ollut niin varmaan kultainen mitali olisi jees, mut mä voin myöntää hopeisen, koska kuitenkin pääsit jonon ohi ja edustit suomea sellaisella asenteella jota vain suomalaiselta voi odottaa/toivoa :D

Näistä bileistä sen sijaan saa skenepisteitä ja aika paljon vielä ... kuitenkin tresor ja ug ug ug jollaista ei nykyisin paljoa ole ja tämä vielä spessuspessu-ug-ug kun ajattelee lineuppia ja mestaa.

Täällä toki ja se joka ei ole missaa kenties jopa kovimman ug-tapahtuman joka suomessa on koskaan järjestetty?
Hyzenthlay

#127 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

thebbo, 7.2.2006 07:06:
Oli pakko käyttää hyväksi tilaisuutta iskee muutamat linkit tänne setteihin mestoilta, olkaapa hyvä.

uijui... *slurps* tekis mieli hakee mut miten noi linkit toimii? *blush*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Miksan

#128 • • Miksan

Hyzenthlay, 10.2.2006 11:58:
uijui... *slurps* tekis mieli hakee mut miten noi linkit toimii? *blush*

Oikeessa yläkulmassa on kohta jossa lkee "pleae wait xx seconds" sit ku se on kelannu nollaan ni klikkaat siitä ja se lähtee lataamaan.
Hyzenthlay

#129 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jaahas, se olikin joku saatanan mainos joka heilu siinä edessä ja hämäsi *grr* no nyt voi niellä kiukun, setti latautuu *hihu*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

tvf

#132 • • tvf
öööö..mistä saa lippuja?*täh*

-Tietämätön
Entropy

#133 • • Entropy tekno kuuluu kaikille
Ystävät!

Muistattehan, että kutsuflaijeri ei ole vapaalippu. Vapaalippuja tapahtumaan ei ole olemassa :)

<3

Entropy

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

#134 • • ikj Guest
aaaah ois jo <33
Mongolia

#135 • • Mongolia truenörth

ville, 10.2.2006 11:40:
Täällä toki ja se joka ei ole missaa kenties jopa kovimman ug-tapahtuman joka suomessa on koskaan järjestetty?

Oliko tämä jotain kieroa sarkasmia vai mitä ug:ta nuissa nyt sitte on? :)

Ei se pelkkä nimi bileitä tee. Surgeon on kyllä kiva nähdä joo.
Mongolia

#136 • • Edited Mongolia truenörth

DagO, 10.2.2006 17:59:

No joojoo mutta ku näitä ny hehkutellaan kuukausikaupalla etukäteen nii on se ehkä vähän ironista. :)) Mutta onhan se tresor kova bändi <3

#137 • • ville olen oikeasti ujo

t-e, 10.2.2006 18:08:
No joojoo mutta ku näitä ny hehkutellaan kuukausikaupalla etukäteen nii on se ehkä vähän ironista. :)) Mutta onhan se tresor kova bändi <3

Onks tää nyt sellanen juttu että se vetää pointisit kotiin joka tietää mikä on tosi ug:a:

"hei kuulkas nyt teinit, mä olin 92 reiveissä jonne jaettiin vaan kaks kutsua. Mulle ja dj:lle. Mä sain kutsun 1h ennen tapahtumaa. Mestoilla oli pelkkä strobo. Mesta oli maan alla, taisi olla entinen neuvostoliiton salainen ydinsiilo. Mä sain säteilyä aika annoksen. Sen jälkeen tuli kaupallisuus ja netti. Eihän nykyisin mitään ug bileitä ole kun jengi kutsutaan netin välityksellä ja niistä tiedetään kaks kuukautta etukäteen"

(äläotasitävakavasti)

Mut siis jos ihan totta puhutaan, niin onhan nämä nyt oikeesti niin ug:a että ei taideta enemmän ug:a juuri järjestää. Mesta, organisaatio, tuotantotapa on ugugugugug ja kun tähän yhdistää lineupin, niin ihan oikeesti sanoisin, että tässä on ug tapahtuma jollaista ei suomessa ole aiemmin ollut. Perustellut vastamielipiteet toki otetaan vastaan :)
Individual

#138 • • Individual HYPNO!

ville, 10.2.2006 18:28:
Onks tää nyt sellanen juttu että se vetää pointisit kotiin joka tietää mikä on tosi ug:a:

"hei kuulkas nyt teinit, mä olin 92 reiveissä jonne jaettiin vaan kaks kutsua. Mulle ja dj:lle. Mä sain kutsun 1h ennen tapahtumaa. Mestoilla oli pelkkä strobo. Mesta oli maan alla, taisi olla entinen neuvostoliiton salainen ydinsiilo. Mä sain säteilyä aika annoksen. Sen jälkeen tuli kaupallisuus ja netti. Eihän nykyisin mitään ug bileitä ole kun jengi kutsutaan netin välityksellä ja niistä tiedetään kaks kuukautta etukäteen"

*lmao*
Mongolia

#139 • • Mongolia truenörth

ville, 10.2.2006 18:28:
Mut siis jos ihan totta puhutaan, niin onhan nämä nyt oikeesti niin ug:a että ei taideta enemmän ug:a juuri järjestää.

Ei järjestetä koska sinä et ole niistä kuullut? :) Tuo oli ehkä vähän hassu lausahdus.

Mesta, organisaatio, tuotantotapa on ugugugugug ja kun tähän yhdistää lineupin, niin ihan oikeesti sanoisin, että tässä on ug tapahtuma jollaista ei suomessa ole aiemmin ollut. Perustellut vastamielipiteet toki otetaan vastaan :)

No ei varmasti samanlaista tapahtumaa ole ollut. En nyt vain esim ymmärrä sitä että mikä tuosta lineupista tekee niin erityisen ug:n varrattuna moneen muuhun tapahtumaan. Varmasti hienot bileet ja mahtavaa että tällaisia järjestetään, mutta jotenkin tuo bileiden ug-statuksen hehkuttaminen (joka jo itsessään on aika paradoksaalista) on vähän karannun joidenkin lapasesta (enkä nyt tarkoita järjestelyporukkaa).