Entropy presents: TRESOR - IT'S NOT OVER 18.2.2006 @ Helsinki

382 posts, 20 pages, 85,239 views

littlebig

#141 • • littlebig aaat-chi kung

t-e, 10.2.2006 19:05:

No ei varmasti samanlaista tapahtumaa ole ollut. En nyt vain esim ymmärrä sitä että mikä tuosta lineupista tekee niin erityisen ug:n varrattuna moneen muuhun tapahtumaan. Varmasti hienot bileet ja mahtavaa että tällaisia järjestetään, mutta jotenkin tuo bileiden ug-statuksen hehkuttaminen (joka jo itsessään on aika paradoksaalista) on vähän karannun joidenkin lapasesta (enkä nyt tarkoita järjestelyporukkaa).

*aplodit*

--
straight ______

gay ^______^

#142 • • ikj Guest

hellu, 10.2.2006 19:23:
---
idi, 8.12.2005 17:31:
uiuiui<3
juuri sopivasti pääse tänne juhlii syndejä.

---

joku muukin juhlii syndei tääl *hih**aplodit**jiihaa*

eli siis mestoilla.

huomasin juuri että seuraava vkloppu onki lähempänä mun syntymäpäivää mut kai niit vois täälki juhlii ;)
UzU

#144 • • UzU [33100]
hähä, mä ajattelin myös tulla vaikka mul ei ookaan synttäreitä vielä ja tiedoks kaikille: mun UG on suurin kaikista UG:sta!

#145 • • Edited ville olen oikeasti ujo

t-e, 10.2.2006 19:05:

Ei järjestetä koska sinä et ole niistä kuullut? :) Tuo oli ehkä vähän hassu lausahdus.

No kyllä mä itseasiassa väittäisin, että nykyisin (ug)yöbileitä järjestetään helvetin paljon vähemmän kuin vaikkapa ennen vuotta 2000. Vai väitätkö sinä, että nykyisin (laittomia) bileitä järjestetään samoissa määrin kuin vaikkapa 4v sitten? (tai no okei, mä en tiedä mikä tilanne on esim turussa, puhun vaan pääkaupunkiseudusta)

HUOM: puhun siis ylipäätään tässä ug bileistä, en tästä yksittäisestä tapahtumasta

En nyt vain esim ymmärrä sitä että mikä tuosta lineupista tekee niin erityisen ug:n varrattuna moneen muuhun tapahtumaan. Varmasti hienot bileet ja mahtavaa että tällaisia järjestetään, mutta jotenkin tuo bileiden ug-statuksen hehkuttaminen (joka jo itsessään on aika paradoksaalista) on vähän karannun joidenkin lapasesta (enkä nyt tarkoita järjestelyporukkaa).

Niin, jos olisit lukenut mun postin sen sijaan että päätät kirjoittaa ihan mitä sattuu, olisit huomannut, että en puhunut lineupista mitään. IMO näiden (ug)bileiden vahvuus on nimenomaan siinä että puitteet, tuotantotapa ja mesta on enemmän tai vähemmän oppaasta "miten ug eroaa klubista" (jos sellainen opas olisi olemassa). Kun sitten taas lineup on sellaista tasoa, että sitä hehkutettasiin minkä tahansa klubin yhteydessä huomattavasti rankemmalla kädellä kuin mitä tässä tapauksessa järjestejä tekee.

En tiedä miten sinä suhtaudut ug bileisiin ylipäätään, teksteistäsi päätellen rinnastat ne suoraan ravintolaan ja klubiin. Itse olisin kuitenkin taipuvainen näkemään, että yhtymäkohdat tällä bileellä vaikkapa samana iltana järjestettävään hallmarkkiin ovat aina pienet. Siinä missä toinen edustaa mahdollisimman täydellisesti tuotettua klubibrändiä, toinen perustuu vapaaehtoistoimintaan ja onoff konseptiin, josta löytyy suuria yhtymäkohtia sanaan ug. Näitä tekijöitä omasta mielestäni ovat paikka (ravintola vs tehdashalli), kutsupolitiikka (kaikille vs valituille), myynti (oikea baaritiski vs entrooppari toastkoneen kanssa), tapahtuman kesto, dekoraatiot (klubin logot made by "ammattilainen" vs onoff dekot made by entropy) ja yleinen tunnelma.

Väittäisin että sinäkin löydät suuria eroja esim hallun ja tämän bileen välillä ja tuskin menisi sanomaan hallua ug:ksi ja tätä tapahtumaan klubiksi :)

Sinänsä en myöskään koe, että ug status tuo bileille mitään lisäarvoa. Sen lisäarvon yksinkertaisesti tuovat erilaiset puitteet, joita nyt sattuunesta syystä kutsutaan näissä piireissä sanalla ug. Voihan tuon ug:n korvata vaikka lauseilla "tapahtuma, jonka järjestää vapaaehtoisvoimin ryhmä nuoria, joita yhdistää rakkaus konemuusiikkiin. Tapahtumakesto ei aina ole sidottu anniskelulakiin, sillä paikan päällä ei välttämättä ole viinamyyntiä. Paikkana yleensä karu tehdashalli jonne tuodaan kaikki musiikkitapahtuman vaatimat äänentoistolaitteet"

Mut imo on helpompi sanoa: ug. Tosin jos et diggaa niin voithan sä sanoa vaikka nonug :)
Sepistö

#146 • • Edited Sepistö eläin saalistaja

idi, 10.2.2006 19:25:
---
hellu, 10.2.2006 19:23:
---
idi, 8.12.2005 17:31:
uiuiui<3
juuri sopivasti pääse tänne juhlii syndejä.

---

joku muukin juhlii syndei tääl *hih**aplodit**jiihaa*

eli siis mestoilla.

---

huomasin juuri että seuraava vkloppu onki lähempänä mun syntymäpäivää mut kai niit vois täälki juhlii ;)

No kai mäki sit juhlin synttäreitäni täällä.
Gilgamint.com

#148 • • Gilgamint.com Making questions
oikeesti UG jätkät ei käy ees bileissä. UGeimmat jätkät ei ees kuuntele teknoo vaa asuu viemärissä ja elää syömällä rotttia.
Mongolia

#149 • • Edited Mongolia truenörth

ville, 11.2.2006 18:20:
---

Tää nyt on tyylikysymys :D Minusta yksittäisen tapahtuman nimeäminen "kovimmaksi ug-tapahtumaksi jota suomessa on koskaan järjestetty" on vaan hieman urpoa ja kapeakatseista, teki sen kuka hyvänsä ja mitä tahansa tapahtumaa tarkoittaen. :) Mulla ei todellakaan ole tässä mitään omaa lehmää ojassa, mutta kyllähän nuita ug-juttuja järjestetään vuosittain pitkin suomea. Alleviivaaminen on tyhmää, tehtiin se sitten Detroitissa tai Espoossa.
peepe

#150 • • peepe
Näitä kemuja odotan kyllä suurella mielenkiinnolla :)
DagO

#151 • • DagO häröö

t-e, 12.2.2006 07:55:
---
ville, 11.2.2006 18:20:
---

---

Tää nyt on tyylikysymys :D Minusta yksittäisen tapahtuman nimeäminen "kovimmaksi ug-tapahtumaksi jota suomessa on koskaan järjestetty" on vaan hieman urpoa ja kapeakatseista, teki sen kuka hyvänsä ja mitä tahansa tapahtumaa tarkoittaen. :) Mulla ei todellakaan ole tässä mitään omaa lehmää ojassa, mutta kyllähän nuita ug-juttuja järjestetään vuosittain pitkin suomea. Alleviivaaminen on tyhmää, tehtiin se sitten Detroitissa tai Espoossa.

Eikö Villen mielestä se saa olla "kovin UG tapahtuma mitä on järjestetty"?
thebbo

#152 • • thebbo free spirit

t-e, 12.2.2006 07:55:
---

Tää nyt on tyylikysymys :D Minusta yksittäisen tapahtuman nimeäminen "kovimmaksi ug-tapahtumaksi jota suomessa on koskaan järjestetty" on vaan hieman urpoa ja kapeakatseista, teki sen kuka hyvänsä ja mitä tahansa tapahtumaa tarkoittaen. :)

Mainonnan 101: opi käyttämään superlatiiveja.

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

#153 • • ville olen oikeasti ujo
joo, mulla on kato näitä kovimpia bileitä ainakin viisi kertaa vuodessa. On kovimmat kiksubileet, kovimmat ug bileet, kovimmat kotibileet, kovimmat teknobileet ja kovimmat bileet jotka vaan on kovimmat :D
Gleba

#154 • • Gleba
ettäs kehtaatte.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Mongolia

#155 • • Mongolia truenörth

DagO,

Saa sitten kun se on järjestetty.

#157 • • ville olen oikeasti ujo

t-e, 12.2.2006 16:47:
---
DagO,

---

Saa sitten kun se on järjestetty.

Tää onkin hyvä juttu:

Kenelläkään ei saa olla mistään mitään mielipidettä ennenkuin asia on virallisesti koettu ja julistettu *justjoo*

Voisit muuten myös lukea mitä tuolla takana kirjoitin, siltä varalta että jäi (jäälleen kerran) epäselväksi.
thebbo

#159 • • Edited thebbo free spirit

DJ TESTO, 12.2.2006 18:33:
muistakaa myös kovin erektio

*uros**piis*

Erektio

Erektiossa siittimen paisuvaiskudokset täyttyvät verellä ja siitin jäykistyy. Ilman erektiota sukupuoliyhdyntä olisi vaikeaa. Erektio johtuu yleensä seksuaalisesta kiihottumisesta, mutta voi olla seurausta myös muuten jännittävästä tilanteesta. Yölliset erektiot ovat normaaleja. Yleensä erektiolla viitataan miehen siittimen jäykistymiseen, mutta myös naisilla esiintyy erektiota, jossa klitoriksen paisuvaiskudokset täyttyvät.

Erektion syntyminen

Kun aivoissa on tapahtunut eroottinen virike, alkaa lantion alueen ja siittimen hermopäätteistä vapautua typpioksidia, mikä aiheuttaa verentungoksen siittimeen ja sen jäykistymisen. Yleensä esinahka liukuu pois terskan päältä erektion muodostuessa. Kivespussit saattavat kiristyä.

Terveillä miehillä erektio voi tapahtua useita kertoja yössä vilkeunen aikana, ja aamuerektiot ovat tavallisia herätessä. Aamuerektio on hyvä merkki, mikä kertoo siitä, että veritiehyet toimivat kunnolla. Pitkään jatkunut erektio voi olla kivulias.

Siittimen koko ja muoto erektiossa

Siittimen koko vaihtelee paljon yksilöiden välillä niin lepotilassa kuin erektiossakin. Lepotilassa oleva pieni siitin voi olla erektiossa kookas ja päinvastoin. Siittimen pituus erektiossa on keskimäärin n. 12-15 cm, mutta voi olla paljon yli 20 cm. Osittaisessa erektiossa koko voi olla pienempi. Joillakin siitin on paksumpi kuin toisilla. On normaalia, että siitin on erektiossa vino tai käyrä.

Tunnetusti suurikokoisia siittimiä kadehditaan, mutta yhdynnän suorittamiseksi erektiossa olevan siittimen pituudella ei ole merkitystä.

edit: lähde: wikipedia

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

#160 • • ville olen oikeasti ujo

thebbo, 12.2.2006 22:44:

Tunnetusti suurikokoisia siittimiä kadehditaan, mutta yhdynnän suorittamiseksi erektiossa olevan siittimen pituudella ei ole merkitystä.

edit: lähde: wikipedia

Ei pidä paikkaansa!

Tässä asiassa kamasutra kertoi totuuden jo aikoja sitten. Sekä miehet että naiset jaetaan kolmeen ryhmään varusteiden koon perusteella. Luokat oli jotain tyyliin hevonen, koira ja hiiri. Äärimmäisyydet eivät yksinkertaisesti toimi, mutta yhden luokan voi vielä kompensoida taidolla.

Eli seuraavan kerran kun muija sanoo, että sulla voisi olla suurempi niin siihen voi todeta:

"hei baby, mulla on ihan sopiva, sulla vaan on teollisuushalli jota ei täytetä edes jumbolla" *nauru*