382 posts, 20 pages, 85,277 views
miikkah, 19.2.2006 07:58:
niistä kemuista, missä on tullut käytyä, nämä oli kyllä parhaat ikinä tässä kaupungissa.
täysi kymppi. teoreettinen 10+ olisi vaatinut muutama sata ihmistä enemmän ja saksa/ruotsi -pesukoneteknoa - nyt lopussa kahdessa huoneessa soi junkka.
ihme hommaa olla bileissä, missä ei mene rahaa mihinkään. samoin kuin se, ettei kertaakaan ollut kiire lattialle, lattialta pois, toiseen huoneeseen/seuraan tms., koska tuolla oli vaan niin hyvä fiilis joka paikassa ja koko ajan.
harvemmin kiittelen. kiitos.
sapeli, 19.2.2006 15:45:
---
Cjet, 19.2.2006 12:49:
Saatiin kutsut paikalle, missä lukee "Entry with this invitation or advance ticket only." ja etupuolella "Avec invitation". Kevyttä viestinnän vääristelyä ruveta veloittamaan 20 tällaisen viestin jälkeen ovella?
---
Jos totta puhutaan niin itsekin hiukan ihmettelin tuota - ehkä se on vaan tuo lauseen sanamuoto mikä rinnastaa kutsun ja ennakkolipun mikä hämäsi, mutta onhan se kyllä niin että kaikissa UG-tapahtumissa missä olen ollut niin ei sillä kutsulla ilmaiseksi sisään pääse (jollei sitten itse kutsusta ole maksanut järjestelyteknisistä syistä).
Cjet, 19.2.2006 19:59:
Mun mielestä siinä vaan ois pitäny olla, että liput vain tällä flyerilla tms
Cjet, 19.2.2006 12:49:
Täytyy dissata kyllä tapahtuman järjestäjää isolla kädellä.
Saatiin kutsut paikalle, missä lukee "Entry with this invitation or advance ticket only." ja etupuolella "Avec invitation". Kevyttä viestinnän vääristelyä ruveta veloittamaan 20 tällaisen viestin jälkeen ovella?
Lisäksi hyvän ystäväni nimi, joka oli listassa, oli vielä käytetty. Ja järjestäjän puolelta tulee vain olan kohautuksia?? No can do.. Hah.
No, ei se mitään. Vietiin sitten rahamme muualle. Todella pettynyt vain tällaiseen harhauttamiseen. Kyl mä ihan mielelläni oisin maksanu, jos ois oikeesti ollut tiedossa asia. Mutta jos kutsun antajakin on sanonut sitä kutsuksi, niin kyllä vitussa ihmetyttää mitä tää on?
Hyvät bileet ois varmaan kyl ollu muuten.. Harmin paikka että en sinne enää viitsinyt sit kuitenkaa panostaa. Ennakkotiedotus asianmukaiseksi kiitos!
Entropy, 10.2.2006 17:38:
Ystävät!
Muistattehan, että kutsuflaijeri ei ole vapaalippu. Vapaalippuja tapahtumaan ei ole olemassa :)
<3
Entropy
Cjet, 19.2.2006 19:59:
No, mun mielestä kutsu on kutsu, nimet listassa nimet listassa, ja ennakkolippu ennakkoon ostettu lippu. Mun mielestä siinä vaan ois pitäny olla, että liput vain tällä flyerilla tms. Ehkä se hämäs vähän kun siinä oli sit viel teksti "invitation"..
No mitä väliä sil enää on. Kunhan vaan närästytti sillä hetkellä.
Bileilehänminä, 19.2.2006 20:30:
hei hukkasin kokomustan lyhythihaisen paidan jossa on napit, jonnekin päin telakkaa, onkohan kukaan nähnyt, tai ovatko järkkärit löytäneet bileiden jälkeen? Tai keltä voisin kysellä asiaa järkkäreistä? Ei mitään hajua miten se on sinne hukkunut/minne sinne :D
~DreamtimE~, 19.2.2006 20:50:
-klip-