449 posts, 23 pages, 189,043 views
Coleman, 7.11.2006 15:43:
---
kriba,
Hieno homma:) Oot saanu duuniakö? Tradenomien työllistyminen kun on vähä niin ja näin, kun ne pukkaa niitä markkinoille turhanki paljon.
---
Opiskelen parhaillaan viimeistä vuotta. Työllistymisestä en osaa sanoa mitään. Välillä tuntuu että töitä on ja välillä ei. IT-alalla nuo tilanteet tuntuu muuttuvan liiankin usein. Toive olisikin päästä edes oman alan töihin ja mahdollisesti odotella sitä yllennystä. Kuitenkin että pitää jalat tiukasti maanpinnalla.
Eräs toinen vaihtoehto on kovasti kutitellut korvan takana. Oman yrityksen perustaminen mutta sekin vaatii jo uhrauksia. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan!
Miazu, 6.9.2006 13:46:
Mä olen hoito alallla ja haaveena perustaa oma pulju jossa on erilaisia hoitoterapioita :)
SpeedHawk, 8.11.2006 10:16:
---
Miazu, 6.9.2006 13:46:
Mä olen hoito alallla ja haaveena perustaa oma pulju jossa on erilaisia hoitoterapioita :)
---
hihi tuossapa vasta yhdyssana härö :).
Ettei ihan pelkäksi päänaukomiseksi mene niin IT-alaa opiskelen yliopistossa, vaan rekkakuskiksi ajattelin ruveta valmistuttuani.
lostgone, 14.11.2005 18:12:
---
--
..Ensi syksyllä alkais kulttuurin tuottajan opinnot Humakissa..
Mut varmaankin katson nyt keväällä, että hakisko jotakin muuta esim. yliopiston puolelta.
Mikä musta siis tulee isona.. kattellaan..
Jimmyfi, 8.11.2006 09:21:
Olen ammatiltani ravintolajuontaja(3-vuotinen kokeellinen ammatillinentutkinto Outokummussa)
ja nyt opiskelen Datanomiksi.. aka työttömäksi :)
sitten varmaan meen opiskeleen hmm vaikka yrttitarhuriksi :D
astaroth, 29.8.2006 17:54:
menin sitten täydentämään räjäyttäjän tutkintoani vuoden kestävälle maksulliselle kurssille. ensi kuussa alkaa koulun penkillä istuminen, jota kestänee ensin 2½ kuukautta. teoreettisten osuuksien jälkeen pitäisi siirtyä käytännön työhön, joten abt. 4 kk kuluttua toivon mukaan voin haistattaa paskat vanhalle duunilleni
astaroth, 29.12.2006 15:58:
oma quote:
tulevaisuudessa panostajan luvat saatuani lähden kouluttautumaan ylipanostajakursseille...
astaroth, 29.12.2006 15:58:
oma quote:
olen rakastanut uutta duuniani joka päivä sydämeni pohjasta, saan juosta mutakuopassa kaulaa myöten paskassa! ^_^