449 posts, 23 pages, 187,714 views
Coleman, 7.11.2006 15:43:
---
kriba,
Hieno homma:) Oot saanu duuniakö? Tradenomien työllistyminen kun on vähä niin ja näin, kun ne pukkaa niitä markkinoille turhanki paljon.
---
Opiskelen parhaillaan viimeistä vuotta. Työllistymisestä en osaa sanoa mitään. Välillä tuntuu että töitä on ja välillä ei. IT-alalla nuo tilanteet tuntuu muuttuvan liiankin usein. Toive olisikin päästä edes oman alan töihin ja mahdollisesti odotella sitä yllennystä . Kuitenkin että pitää jalat tiukasti maanpinnalla.
Eräs toinen vaihtoehto on kovasti kutitellut korvan takana. Oman yrityksen perustaminen mutta sekin vaatii jo uhrauksia. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan!
Miazu, 6.9.2006 13:46:
Mä olen hoito alallla ja haaveena perustaa oma pulju jossa on erilaisia hoitoterapioita :)
SpeedHawk, 8.11.2006 10:16:
---
Miazu, 6.9.2006 13:46:
Mä olen hoito alallla ja haaveena perustaa oma pulju jossa on erilaisia hoitoterapioita :)
---
hihi tuossapa vasta yhdyssana härö :).
Ettei ihan pelkäksi päänaukomiseksi mene niin IT-alaa opiskelen yliopistossa, vaan rekkakuskiksi ajattelin ruveta valmistuttuani.
lostgone, 14.11.2005 18:12:
---
--
..Ensi syksyllä alkais kulttuurin tuottajan opinnot Humakissa..
Mut varmaankin katson nyt keväällä, että hakisko jotakin muuta esim. yliopiston puolelta.
Mikä musta siis tulee isona.. kattellaan..
Jimmyfi, 8.11.2006 09:21:
Olen ammatiltani ravintolajuontaja(3-vuotinen kokeellinen ammatillinentutkinto Outokummussa)
ja nyt opiskelen Datanomiksi.. aka työttömäksi :)
sitten varmaan meen opiskeleen hmm vaikka yrttitarhuriksi :D
astaroth, 29.8.2006 17:54:
menin sitten täydentämään räjäyttäjän tutkintoani vuoden kestävälle maksulliselle kurssille. ensi kuussa alkaa koulun penkillä istuminen, jota kestänee ensin 2½ kuukautta. teoreettisten osuuksien jälkeen pitäisi siirtyä käytännön työhön, joten abt. 4 kk kuluttua toivon mukaan voin haistattaa paskat vanhalle duunilleni
astaroth, 29.12.2006 15:58:
oma quote:
tulevaisuudessa panostajan luvat saatuani lähden kouluttautumaan ylipanostajakursseille...
astaroth, 29.12.2006 15:58:
oma quote:
olen rakastanut uutta duuniani joka päivä sydämeni pohjasta, saan juosta mutakuopassa kaulaa myöten paskassa! ^_^