Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

449 posts, 23 pages, 187,420 views

nyyti

#121 • • nyyti
Kokki/kylmäkkö (kuulostaa tosi viehättävältä*tirsk*) ja vielä jonain päivänä musta tulee liikunnanohjaaja.

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

typ0

#122 • • typ0 syntax error
meitä on moneksi...voidaan pian perustaa monikansallinen yritys..
itsestänihän valmistuu joskus liiketalouden ja matkailun kautta tietojenkäsittelyn tradenomi digitaaliset yrityspalvelut suuntaavana eli pääaineena *ding* sen jälkee jos tv-elokuva-radio tuontantoa lähtis opiskeleen...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Pano

#123 • • Pano Non est ad astra mollis e Terris
*känni*Syödä tarvii aina! valmistuin pri w si ravintola kokiks*känni*
Riku

#124 • • Riku The Little Prince
Postissahan sitä raadetaan tällä hetkellä. Mutta kunhan tästä kerkeää vähän opiskelemaan, niin kai sitä pitää politiikkaan pyrkiä ,)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

hip

#125 • • hip kimalaiskissa

Athene, 14.11.2005 11:05:
Itse opiskelen luokanopettajaksi ja tajusin, etten tunne ketään (no okei yhden) opettajaa, joka ois bileihmisiä. Onks opet keskimääräistä vakavamielisempiä vai onks teitä täällä? *ding* Ehkäpä en muutenkaan ole kaikkein tyypillisin vekkihameluokanopettajapersoona.. *vink*

opettajaksipa täälläkin opiskellaan.
tosin lastentarhanopettajaksi *plur**tirsk*

--
saniaispuita ja sammakoita,
peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Wirhe

#126 • • Wirhe
Tuleva KTM ja teollisuusekonomi. Tietotekniikkaa, viestintää, ja johtamista. Toivon mukaan paikka irtoaa jostakin pankista joku kaunis päivä.
evvk

#127 • • evvk
Datanomi
jjkobsson

#129 • • jjkobsson
Tuleva rakennuspuolen DI TKK:lta.

--
||jjkobsson||

Bellezaaa

#131 • • Bellezaaa Afrodite*

Jna, 16.11.2005 09:51:
Olen yo-merkonomi ja lääketeknikko. Opiskelen farmaseutiksi. Loppuis jo tää rehkiminen...

Sanos muuta....
enää vaan melkein puolet jälellä
#132 • • Edited + Guest

jjkobsson, 13.12.2005 18:06:
Tuleva rakennuspuolen DI

Samoin. Alotin TKK:lla mut vaihdoin TTY:lle, mistä aion valmistua.
#133 • • simoh Guest
Opiskelen hallintotieteitä, pääaineena hallintotiede, sivuaineina valtio-oppia, filosofiaa ja naistutkimusta. Perjantaina strategian ja henkilöstöjohtamisen tentit, vois aloittaa kohta lukemaan :o
wiwi

#134 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Huokaus. Mä oon lukiossa välttelemässä ajatusta että kohta täytyis oikeesti alkaa opiskelemaan jotain. Kai johki yliopistoon ajaudun hengaamaan..

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Hyzenthlay

#135 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

wiwi, 15.12.2005 12:12:
. Kai johki yliopistoon ajaudun hengaamaan..

Mee mieluummin rehellisesti töihin kun jonnekkin vaan kulissiopiskelemaan. Mikään ei vituta sen enempää, kuin turhat opintolainat ja käytetyt tuet + tuhlattu aika.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anthocyan

#136 • • anthocyan Kohti valoa...
Opiskelen laboratorioanalyytikoksi, tutkimuspainotteinen suuntautuminen. Ajattelin erikoistua bioanalytiikkaan, koska molekyylibilsa ja mikrobilsa kiinnostaa enemmän kuin kemia. Tai sanotaan niin, että niissä mä oon parempi *hihu*

Valmistumisen jälkeen meen kai töihin vähäks aikaa ja sitten varmaan ulkomaille, työskentelemään myös. Tai vaihtoehtona on, että jatkan lukemista yliopistossa kolmisen vuotta kemistiksi. Tai sitten pyrin uudelleen lääkikseen, mikä tosin ei ole niin varma vaihtoehto, koska lääkärinä oleminen vaatii niin paljon omistautumista ammatilleen ja mä haluun tehä muutakin kuin duunia kuitenkin. *hymy*

Tällä hetkellä hajoilen välillä näihin vähäisiin perusopintoihin, mitä vielä jäljellä ja odotan kovasti erikoistumisvuotta.

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Kanifarmari

#137 • • Kanifarmari
Opiskelen luokanopettajaksi*plur*
Luultavasti erikoistun kasvatustieteiden maisteriksi valmistuttuani vielä erityisluokanopettajaksi*joo*
Riittää hommaa kuudeksi vuodeksi*nauru*
ninni

#138 • • Edited ninni sydän
artesaani puuseppä nykyää baarimikko *whaat*

haavet olis poliisikouluun pääsystä.

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

hrdkvr

#140 • • hrdkvr KURGO
kannan valtiolle veroja :(

--