Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

449 posts, 23 pages, 187,687 views

Chimera

#301 • • Chimera mua ei vaivaa moraali
Fysioterapeutti (AMK) ja nyt tokaa vuotta lääkiksessä...jejee!

--
We both know the power of pain - we get back up and start it again

NiMo

#302 • • NiMo PolkkaPuppe
tietotekniikkaa tässä yrittää opiskella ammattikorkeassa... *hih*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

kamomilla

#303 • • kamomilla
Nuorisopsykiatrisella osastolla sairaanhoitajana.
kriba

#304 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Coleman, 7.11.2006 15:43:
---
kriba,
Hieno homma:) Oot saanu duuniakö? Tradenomien työllistyminen kun on vähä niin ja näin, kun ne pukkaa niitä markkinoille turhanki paljon.

---

Opiskelen parhaillaan viimeistä vuotta. Työllistymisestä en osaa sanoa mitään. Välillä tuntuu että töitä on ja välillä ei. IT-alalla nuo tilanteet tuntuu muuttuvan liiankin usein. Toive olisikin päästä edes oman alan töihin ja mahdollisesti odotella sitä yllennystä *joo*. Kuitenkin että pitää jalat tiukasti maanpinnalla.

Eräs toinen vaihtoehto on kovasti kutitellut korvan takana. Oman yrityksen perustaminen mutta sekin vaatii jo uhrauksia. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan! *hymy*

Joo tilanteet muuttuu melkosta tahtii. En saanu heti valmistumisen jälkee duunia ja pohdin myös tota oman puljun laittamista, mut ei sit onneks tarvinnu kun sain työtarjouksen :)
Jimmyfi

#305 • • Jimmyfi
Olen ammatiltani ravintolajuontaja(3-vuotinen kokeellinen ammatillinentutkinto Outokummussa)
ja nyt opiskelen Datanomiksi.. aka työttömäksi :)

sitten varmaan meen opiskeleen hmm vaikka yrttitarhuriksi :D

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

SpeedHawk

#307 • • SpeedHawk

Miazu, 6.9.2006 13:46:
Mä olen hoito alallla ja haaveena perustaa oma pulju jossa on erilaisia hoitoterapioita :)

hihi tuossapa vasta yhdyssana härö :).

Ettei ihan pelkäksi päänaukomiseksi mene niin IT-alaa opiskelen yliopistossa, vaan rekkakuskiksi ajattelin ruveta valmistuttuani.
Miazu

#308 • • Miazu Päivänsäde

SpeedHawk, 8.11.2006 10:16:
---
Miazu, 6.9.2006 13:46:
Mä olen hoito alallla ja haaveena perustaa oma pulju jossa on erilaisia hoitoterapioita :)

---

hihi tuossapa vasta yhdyssana härö :).

Ettei ihan pelkäksi päänaukomiseksi mene niin IT-alaa opiskelen yliopistossa, vaan rekkakuskiksi ajattelin ruveta valmistuttuani.

Älä ole tollanen :D mulle suotakoon kaiken maailman typot ja YHDYSANAT on ihan turhia ja niiitten kaa on kiva pelata :) Haukka tule sitten mulle töihin kun valmistut :D
Aurinkoneiti

#309 • • Aurinkoneiti
Koulutettu hieroja, mutta kohta lähihoitaja mielenterveys ja päihdepuolelle. Haluaisin oppia intialaisen päähieronnan.
lostgone

#310 • • Edited lostgone

lostgone, 14.11.2005 18:12:
---
--
..Ensi syksyllä alkais kulttuurin tuottajan opinnot Humakissa..*justjoo*
Mut varmaankin katson nyt keväällä, että hakisko jotakin muuta esim. yliopiston puolelta.*ding*

Mikä musta siis tulee isona.. kattellaan..*justjoo*

Päivitelläänpäs, en nimittäin koskaan jaksanut Korpilahdelle asti..

KyAmkista tradenomi (markkinointi), sit opiskelin radiotoimittamista HKRO:ssa ja nyt opiskelen Stadiassa radio- ja televisioilmaisun suuntautumisvaihtoehdossa medianomiksi. Koulutuksen puolelta toteutan missien unelmaa:..maailmanrauhan aikaansaamisen lisäksi, mä voisin tulevaisuudessa tehdä PR-tehtäviä ja juontokeikkoja.. *justjoo*

Nyt työn alla on selvittää, että kumpaa lukis tässä samalla avoimessa yliopistossa, psykologiaa vai lisää viestintää. Siis ensin. Aion kyllä opiskella molempia.*hihu*.. mut on kyllä toi TaiKkikin alkanut kiinnostamaan..*justjoo*

Sairaseläkkeelle pääsyä odotellessa pitää kehittää virikkeitä.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Tiinuliinu81

#311 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Nyt teen toimistosihteerin hommia ja opiskelen oppisopimuksella Rahoitus- ja Vakuutusmerkonomiksi.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

gobbe

#312 • • gobbe skenekuva
olen töissä internetissä!

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

Lerna

#313 • • Lerna
sotilaaks alkaen 8.1.07
patis

#314 • • patis 10

Jimmyfi, 8.11.2006 09:21:
Olen ammatiltani ravintolajuontaja(3-vuotinen kokeellinen ammatillinentutkinto Outokummussa)
ja nyt opiskelen Datanomiksi.. aka työttömäksi :)

sitten varmaan meen opiskeleen hmm vaikka yrttitarhuriksi :D

2005 kesällä valmistuin datanomiks ja päivääkään en ole ollut työttömänä :P
Jimmyfi

#315 • • Jimmyfi

2005 kesällä valmistuin datanomiks ja päivääkään en ole ollut työttömänä :P

luki paftard :D taino hmm pitäsköhän ehkä etsiä jotain duunia ;D

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

#316 • • astaroth Guest
oma quote:

astaroth, 29.8.2006 17:54:
menin sitten täydentämään räjäyttäjän tutkintoani vuoden kestävälle maksulliselle kurssille. ensi kuussa alkaa koulun penkillä istuminen, jota kestänee ensin 2½ kuukautta. teoreettisten osuuksien jälkeen pitäisi siirtyä käytännön työhön, joten abt. 4 kk kuluttua toivon mukaan voin haistattaa paskat vanhalle duunilleni

elikäs valmistun panostajaksi maarakennusalalle. teoriaopinnot menivät läpi kuulusteluineen ja nyt painetaan alan duunissa hommia keräten työkokemusta panostajan apulaisena, että pystyn hankkimaan viralliset luvat

kahden viikon päästä voin lähettää hakemuksen räjäyttäjän lupakirjasta (panostajaa alempi tutkinto), kun tarvittavat puoli vuotta työkokemusta tulee täyteen. sitten saankin ostella dynsää sun muuta kivaa ihan laillisesti *iloinen*

tulevaisuudessa panostajan luvat saatuani lähden kouluttautumaan ylipanostajakursseille ja sitten katsotaan uudestaan, mitä elämä tuo eteensä. olen rakastanut uutta duuniani joka päivä sydämeni pohjasta, saan juosta mutakuopassa kaulaa myöten paskassa! ^_^
Nemes

#317 • • Nemes Balearium

astaroth, 29.12.2006 15:58:
oma quote:
tulevaisuudessa panostajan luvat saatuani lähden kouluttautumaan ylipanostajakursseille...

sit saatkin ostaa ytömipommeja *nauru*
Cloud

#318 • • Cloud Game Freak

astaroth, 29.12.2006 15:58:
oma quote:

olen rakastanut uutta duuniani joka päivä sydämeni pohjasta, saan juosta mutakuopassa kaulaa myöten paskassa! ^_^

Palkkakaan käsitykseni mukaan ei ole hullumpi =P.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

André

#319 • • André Madwave, Force
Kokiksi valmistunut keväällä -05... Tällä hetkellä töissä mäkissä, ei ihan ollut suunnitelmissa kun olin koulussa mutta palkka on ihan hyvä ja mikä parasta työkaverit on suht saman ikäisiä ja mukavia...
Laura

#320 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
Ihmisläheistä, eli lähihoitajaksi ja lastenhoitajaksi*sydän*Oon niin happy et oon löytäny oikeen alan*plur*