Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 322,081 views

_atmos

Posts: 230

#81 • • _atmos
juu proteus oli lievä pettymys.. musiikki soi hieman liian kovaa ja savut puuttu.
Mnj

Posts: 174

#82 • • Mnj Mönjä
joo oli hyvät bileet, tosin oli myös kuumakin, etenkin sielä yläkerran parvella *ökkö*. proteus osottautui illan huonnoimmaksi. valot oli turhan yksinkertaiset ja savu puuttuu sekä onnistuin vilustuttamaan itteni *nuha*, hauskaa *iloinen* silti oli *ökkö*



*nukkuu**purr**nukkuu*

--
Dead to the world. Alive for the journey.

cosmikki

Posts: 1,261

#83 • • cosmikki
..itse jätin koneiston suosiolla väliin - en ole oikein koskaan kaapelin bielsitä välittänyt- eikä harmita kyllä ollenkaan.*heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

illusion

Posts: 1,061

#84 • • illusion team-sauna :D
Kivaa oli, vaikka olihan siellä aika saunamainen olo*plur*
ääntäkin tuntui lähtevän reippaasti

loppu illasta joutui bilettää siin käytävän korokkeella
siinä oli tilaa ja viileempi*hymy**hymy*

tulihan siellä nähtyä klubilaisiakin, ette vaan tunnistanu mua.

*ökkö*
Avatar
#85 • • Deux Guest
Löytyykö jostain kuvia noista pippaloista?
Gastione

Posts: 114

#87 • • Gastione
Aivan uskomattomat bileet....... infinityn setti oli loistava.....kuten myö lab 4:in setti......
scobl

Posts: 755

#88 • • scobl
illusion:

Deux:Löytyykö jostain kuvia noista pippaloista?

http://koti.mbnet.fi/joutsenl/lab4.html



Muuten saako ne kuvat suurennettua?

Joku oli sanonut että ovella saa yllätyslahjan... minä en saanut hmm *ding*

[muokattu 19.8.2002 10:25]

--
bred na net

Avatar
#89 • • Pirpeli Guest
HHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUh.Nam.*slurps*

...hiki...kivaa...lisää...*joo**joo**joo*
cterror

Posts: 138

#93 • • cterror
kevyesti offffff-topic mutta onko kellään myydä RMBn levyjä. siis aitoja ja alkuperäisiä????

pliiss... *naur*

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

_atmos

Posts: 230

#94 • • _atmos
Huh.
Puolet vähemmän ihmisiä niin bileet olisivat olleet täydelliset *vink*. Sasha rokkas ja täytti mun odotukset.
Avatar
#95 • • -Loyal- Guest
Mun mielestä porukkaa oli just sopivasti, ei mitään hirveetä tungosta ja pysty kävelee drinkin kanssaki.
Musiikki oli helvetin hyvää ja muutenkin onnistuneet kekkerit.
Jalat nyt tosin kipeet, tuli tanssittuu koko ajan *hih*

[muokattu 13.9.2002 13:59]
patis

Posts: 1,158

#96 • • patis 10
Aika laimeet fiilarit, nothing special.
ilarip

Posts: 731

#97 • • ilarip
patis:

Aika laimeet fiilarit, nothing special.



Patis loistavaa! Pelastit tolla kommentillas noi muut hehkutukset.

sasha = paskat bileet
patis

Posts: 1,158

#98 • • patis 10
ei ne nyt paskat bileet ollu... liian tavalliset, ja aika kalliit tavallisiks...
Janne

Posts: 1,330

#99 • • Janne kipee ukkeli
Joo no ehkä vähän enemmän odotti tohon hintaan, mutta ei mulle huono maku jäänyt suuhun missään mielessä. Sashallakin näytti olevan ihan kivaa loppujen lopuksi, vaikka suurimman osan ajasta äijä ei paljon yleisöön päin vilkuillut. Meinasihan se ekan tunnin aikana vetää pari kertaa laukoillekin, mutta lasketaan se inhimillisyyden piikkiin. Ei laukat muuten mua yleisesti harmita, mutta jos maksaa melkein kaksi kybää jostain tyypistä niin odottaakin tietty täydellisyyttä. *joo*

Ääntä oli vähän turhankin paljon, pää humisi koko perjantain, mutta parempi noin päin. Decoja ei tainnut olla oikein minkäänlaisia, ellei niitä PR-tyttöjä lasketa jotka jakoi sitä kaameeta tequila-sotkua... *hmpf*

Kokonaisuutena kuitenkin kiva ilta - hyvää musaa, paljon kavereita ja pari ihan kivaa kuvaakin. *nauru* Laittelen fotoja Anqalle tänään tai huomenna, kattoo miten ehtii.
anco

Posts: 201

#100 • • anco
Mielestäni lipun hinta oli ihan kohtuullinen Hesperiassa järjestettyyn tapahtumaan. Jos muistellaan menneitä, esim. Hallmark:it, joissa on ollut ulkomaalaisia vieraita, ovat olleet samanhintaisia..

Torstai karsi varmaankin suurimman osan Hesperian vakioasiakkaista pois --> paikalla oli paljon tuttuja kasvoja..

Ilta kuluu --> n. 02.00 suht tylsästi, jos nyt ei lasketa mukaan muutaman helmibiisin aiheuttama polvennosto kohausta. Mutta, se mitä tapahtui tuon jälkeen... Tässä vaiheessa vasta ilta mielestäni alkoi. Kaikki se tylsistyminen, mitä tuli alkuillasta kaikkosi. Ja pitkästä aikaa muutama kappale saivat selkärankaa pitkin juoksemaan kylmiä väreitä..

vaikka omasta illastani 85% oli paskaa/tylsää/turhauttavaa, niin silti se 15% jätti illasta hyvän maun suuhun. Se 15% takaa sen, että ottaisin milloin vain uusiksi..*plur*

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.