joo oli hyvät bileet, tosin oli myös kuumakin, etenkin sielä yläkerran parvella . proteus osottautui illan huonnoimmaksi. valot oli turhan yksinkertaiset ja savu puuttuu sekä onnistuin vilustuttamaan itteni , hauskaa silti oli
Mun mielestä porukkaa oli just sopivasti, ei mitään hirveetä tungosta ja pysty kävelee drinkin kanssaki.
Musiikki oli helvetin hyvää ja muutenkin onnistuneet kekkerit.
Jalat nyt tosin kipeet, tuli tanssittuu koko ajan
Joo no ehkä vähän enemmän odotti tohon hintaan, mutta ei mulle huono maku jäänyt suuhun missään mielessä. Sashallakin näytti olevan ihan kivaa loppujen lopuksi, vaikka suurimman osan ajasta äijä ei paljon yleisöön päin vilkuillut. Meinasihan se ekan tunnin aikana vetää pari kertaa laukoillekin, mutta lasketaan se inhimillisyyden piikkiin. Ei laukat muuten mua yleisesti harmita, mutta jos maksaa melkein kaksi kybää jostain tyypistä niin odottaakin tietty täydellisyyttä.
Ääntä oli vähän turhankin paljon, pää humisi koko perjantain, mutta parempi noin päin. Decoja ei tainnut olla oikein minkäänlaisia, ellei niitä PR-tyttöjä lasketa jotka jakoi sitä kaameeta tequila-sotkua... *hmpf*
Kokonaisuutena kuitenkin kiva ilta - hyvää musaa, paljon kavereita ja pari ihan kivaa kuvaakin. Laittelen fotoja Anqalle tänään tai huomenna, kattoo miten ehtii.
Mielestäni lipun hinta oli ihan kohtuullinen Hesperiassa järjestettyyn tapahtumaan. Jos muistellaan menneitä, esim. Hallmark:it, joissa on ollut ulkomaalaisia vieraita, ovat olleet samanhintaisia..
Torstai karsi varmaankin suurimman osan Hesperian vakioasiakkaista pois --> paikalla oli paljon tuttuja kasvoja..
Ilta kuluu --> n. 02.00 suht tylsästi, jos nyt ei lasketa mukaan muutaman helmibiisin aiheuttama polvennosto kohausta. Mutta, se mitä tapahtui tuon jälkeen... Tässä vaiheessa vasta ilta mielestäni alkoi. Kaikki se tylsistyminen, mitä tuli alkuillasta kaikkosi. Ja pitkästä aikaa muutama kappale saivat selkärankaa pitkin juoksemaan kylmiä väreitä..
vaikka omasta illastani 85% oli paskaa/tylsää/turhauttavaa, niin silti se 15% jätti illasta hyvän maun suuhun. Se 15% takaa sen, että ottaisin milloin vain uusiksi..