Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 323,194 views

Opamox

Posts: 489

#101 • • Opamox
Olipa hurrjaa.Mulla nyt ei ollu kovin erikoista, ei nyt huonot bileet mut ei kyl hyvätkään, ihan jees....lopun HC-pläjäys oli aika lysti! *nauraa* pojat vähän pääs vauhtiin,huh...*poks**iloinen* Glorian pojat ei vaa ollu kovin reiluja ku veti töpselin seinäst ennen aikojaan...prkl.*dissaa* Mut onneks bileet jatku kadulla sateessa. *joo* Starletist takaluukku auki ja roteusta soimaan. *hih* Olin kyl menos jatkoillekki mut ovella päätin kääntyy takasin, liput näet makso sen 10+narikka 1,5....vähän liikaa mun mielesta ku olin vaa menos pyörähtää....*igor*
TanyaK

Posts: 745

#102 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mulle jäi kanssa hieman laiska fiilis noista bileistä. Johtuu kai siitä että edellisenä yönä tuli nukuttua liian vähän ja jalka ei tuntunut nousevan hyvään tahtiin. Ilta Gloriassa kului hieman koomaa muistuttavassa tilassa. Loppu kyllä sai karisemaan viimeisetkin unihiekan jyvät silmistä ja tunnin dösän odottelu kylmässä. Sinäänsä jäi paha maku suuhun kun odotti niin paljon tältä wendiltä ja pe meni sairastellessa ja la sitten laiskuuden ynnä muun merkeissä. No katsotaan jos ens viikon loppuna raahautuis Inkvisition bibbaloihin..
Avatar
#103 • • hyperventilaatio Guest
njoo. bileet oli kyl aivan jees. mut jäi kyl kaivaan ne glorian "reilunkerhon" tyypit. mut loppu oli kyy aika jees. ja ne sadejatkot starletilla... Olli ens vloppuna clockwork...*pahis*
illusion

Posts: 1,061

#104 • • illusion team-sauna :D
Kivaa oli, säteen poikien aikana ei lavalta poistuttu! ei ollu liian ahdasta eikä kuuma, tuttuja naamoja oli taas liikkeellä
paljonkohan siinä lopussa oli bpm?
*nauraa**slurps**plur*
FraGile X

Posts: 117

#106 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Oli joo ihan jees pippalot. Ja se lopun iron Raver osuus...voi taivas mikä taivas...bpm varmaan jotain miljoona...Lisää näitä....*pahis*

--
No more Rock`n Roll !!!

Avatar
#107 • • Pirpeli Guest
OLIPAHAN SETTI LOPUSSA!*slurps**joo**plur**ding*Muutenkin oli kivaa kun oli tilaa liikkua....tarvitsenhan vähintään 3x3 metriä*nauraa*
Avatar
#108 • • Guest
cterror:

kevyesti offffff-topic mutta onko kellään myydä RMBn levyjä. siis aitoja ja alkuperäisiä????

pliiss... *naur*



Cd:nä löytyy muutamia tuplana.. olisikohan ollut love is an ocean vieläpä triplana.. ;)

This world is yours albumia en kyllä myy ikinä.
Sen saaminen on aikamoisen tuurin & vaivan takana.. Parhaimmillaan tarjosin siitä yli 200mk eikä silti napannut.
Loppujen lopuksi sain sen kuitenkin sitten lähes ilmaiseksi
hyvän ystävän avustuksella :)(:

Elämä yllättää!

Mut joku sinkku multa vielä uupui..olisikohan ollut
Repemption.. eli jos joltain löytyy niin voisin poistaa
hyvään hintaan. Sillä sinkulla on se biisi Fearless, joka
_täytyy_ saada ;)

-l
LauriA

Posts: 109

#109 • • LauriA Creative
Äskönen siis minulta ;)

-l

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

Viltsu

Posts: 2,010

#110 • • Viltsu noname
jup, samoilla linjoilla Patiksen kanssa...kivaa fiilistelysettiä sashalta mutta täyteen pakattu tanssilattia ja aivan liian kovalla ollut PA vei kyllä fiiliksiä tanssia..
ei 17egen bileet ei...

ja Puupi lukee kameran käyttöohjeet ennenkuin tulee seuraavan kerran häröileen :DD

[muokattu 17.9.2002 13:48]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#111 • • Dorka Guest
Aika tyhjän päälle paitsi viimeinen tunti. Liian kallis tiketti siihen verrattuna mitä se anto. Tuli itseasiassa mieleen Pussyn ekat tän vuoden bileet... samantapasta musaa ja yhtä laiha meininki.

Samoin en ymmärrä miksi ne antaa samana mimmin aina speakata vaikka se latistaa tunnelmaa joka kerta, kun se mikkiin jotain typerää menee sanomaan.


...just my .02
FraGile X

Posts: 117

#112 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Mahtaako kellään olla kuvia LOISTAVASTA Iron Raver tapahtumasta joka oli gloriassa muistaakseni 14.9.02. Jos vaikka itsensä bongaisi sieltä hytkymästä....heh*ökkö*





*ökkö**ökkö**purr**ökkö**nauraa**joo*

--
No more Rock`n Roll !!!

_atmos

Posts: 230

#113 • • _atmos
hmm kivat bileet.. lössiä oli sopivasti; ei liikaa, yllättävän kova setti ja itse dj'lläkin näytti olevan hauskaa. ehkä hieman lisää volumea olisi kaivannut.. *plur*
Avatar
#114 • • ikj Guest
Andy farley rocks*super**ökkö**ökkö*
hyvin onnistuneet bileet oli*piis*ja muutenkin oli tosi kivaa!
Mun mielest toi äänenvoimakkuus olis just sopiva*joo*ei tarvinnut tunkee mitää tulppia korvii...ja tilaa oli just sopivasti tanssii,jalkoja sattuu*purr*

[muokattu 5.10.2002 11:45]
tez

Posts: 188

#115 • • tez hottie
aluks näytti että ei bileistä tuu mitään...
mutta kun andy aloitti niin kyllä ihmisten ilmeet muuttu....ainoot miinukset tuli oikeestaan pa:sta mut vanha nyt on tilanakin mitä on....
mutta suur kiitos andylle...*sydän*....tulipahan taas tanssittua...*hymy*

--
...do you fuck as well as you dance?

Susu

Posts: 1,077

#116 • • Susu The Nasu
Jep jep, tuli kyllä polkattua ihan riittävästi tuon illan aikana. gary b oli tosi hyvä ja oli kiva kun siihen pieneen "tanssisaliin" oli laitettu se sermi eteen ettei tarvinnu polkata kaikkien pällistelemänä. Ihmeelliselta vaan tuntui kun proteus ja neon soitti ekana mutta saipahan bileet räväkän alun.....*hymy*

[muokattu 6.10.2002 13:55]

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

illusion

Posts: 1,061

#117 • • illusion team-sauna :D
kivaa oli, tulihan sitä nähtyy muutama klubituslainenkin!*vink*
18.10 uudestaan*ökkö**ökkö*
Avatar
#118 • • hyperventilaatio Guest
Hitto, jäi nää väliin, kun olin IO-päivillä. ( ne IO-päivien loppupileet oli syvältä ) *eiei*
Inferno

Posts: 369

#119 • • Inferno [Terrorcraft]
Niin mahtavat bileet,että huhhuh*iloinen*

Porukkaa oli paljon ja kaikilla hyvä meininki,hyvät Dj:t ja muutenkin kaikki klikkasi yhteen*joo*

Uusia kamujakin sai,terveiset vaan Annalle ja Katjalle*plur*

Mutta mitäs muut mieltä?

*piis*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Avatar
#120 • • yana Guest
oli hyvät bileet. ja kiitti harri ja tapsa hyvist seteist