2,945 posts, 148 pages, 350,424 views
(Säälittävät baarikledjut)????? hmmm,et vaan kai tarkoittanut, että kiksukarvat jäi himaan... *kivatsulle*iblib:
ylimääräistä avautumista heti tähän alkuun ettei jää paskamaku ja negatiivinen asenne loppuvaiheeseen:
mun alipukeutuminen.
elohuvin valot
elohuvi
nojoo.siis alunperin aattelin lähteä vaan tsekkaamaan meiningin mut sit syttyikin tamppaamaan.joten säälittävät baarikledut oli mul.
ja ei oikeesti.elohuvi.tämä ei siis ole kritiikkiä järjestäjien suuntaan.elohuvi vaan on sellanen lihatiski että huh.oli kuin akvaariossa olisi tampannut.valaistus liian kirkas,flooril perus-movingheadeja,liian vähän savua ja valoja käytettiin vain aika ajoinoikein...
mutta IGNITION.upeaa!!!
Lilla (mahtavia liikkeitä...)
screeni (nauroin itseni kipeäksi...)
deejiitten 0200-0330 aikoihin tarjoama tiukempi mättö (alkuiltakin oli mukavaa mutta mun makuun kevyttä)
oli sikakivaa.mahtavat bileet.
kiitos järjestäjille.
...tulipahan tampattua 3 tuntia..kevyt välipala...*kiitoskiitos*
Scoopie:
Henkilkunta EI hinnoittele juomien hintaa. Joten tästäkään ei kannata vierittää henkilökunnan syyksi sitä.
@@@@:
(Säälittävät baarikledjut)????? hmmm,et vaan kai tarkoittanut, että kiksukarvat jäi himaan... *kivatsulle*
mielestäni elohuvi sopisi bileiden järjestämiseen erittäin hyvin, jos siellä kävisi vain bileistä kiinnostunutta bileporukkaa.
iblib:
mut mistäs elohuvi täyteen bilettäjiä...harvemmin eteläst pohjoseenpäi bilebussei järkätään...
Hotblood:
Hyvät jatkot, kiitos Dennis että työn raskaan raatajakin sai vaihtaa aamuyöstä vapaalle Tila oli mun mielestä erittäin toimiva aamuihin, hyvä tanssilattia johon mahtui ja sitten sivummalla löhöily/juttelu tilaa, johon musiikki ei tullut liian kovalla.
Löhöilyä/juttelua tulikin itse harjoitettua aika lailla kun duunit painoi jaloissa, musiikki oli kyllä hyvää myös ja välillä sit jaksoikin jopa lattialle asti. Saiko tuolta ruokaa? Ei ainakaan mainostettu suuresti moista mahdollisuutta, se olis ollut aika pop jos nyt jotain parannusehdotuksia tarvitaan... Loppuaamusta oli vessat myös aika karmeessa kunnossa ja paperi loppu kaikista, siitä voisi henkilökunnalle mainita. Eipä ole tainnut toi baari olla koskaan noin täynnä, toivottavasti myös ravintola oli tyytyväinen myyntiin.
Tänne kyllä uudelleen ja toivottavasti vähemmän väsyneenä ens kerralla