ROK!
Alussa olin kaikin puolin a i v a n jäässä, mut hetken kiikailtuani löysin itteni yläkerrasta vatkaamasta pyllyä Mr.A:n tahtiin. Hyviä pumppaavia bass-lineja lähes koko setin ajan.
Paras Antilita oli kyllä (mulle ainakin) legendaarinen Missy Elliot-bootleg "She's a bitch! (Jos joku tietää kyseisen biisin nimen ja tekijän, niin feel free to share the info), se biisi on aina ollu törkeen hyvä, eikä se pettänyt taaskaan! AAH!
Orkidea/Tapsa veti poikkeuksellisen hyvän setin (lue: hillitöntä kemutusta ilman paitaa yltä päältä hiessä
). Alku oli hyvää mut loppua kohden senku vaa parani! Siis aivan käsittämätöntä miten kylmät väreet meni pitkin koko laihaa vartaloani huutaessani ilosta! Niin älytöntä settiä! Thanx!!!
Tab..... Tab oi Tab oi jumalauta TAB! Heti eka kipale mikä lähti oli älytön, puhumattakaan siitä hittiparaatista mikä siitä eteenpäin jatkui. Luulen, tai enemmänkin väitän, että TAB:i todellakin pisti parastaan. Siinä vaiheessa kun "en tiedä mikä artisti" - Prophet (?) lähti soimaan niin.... niin... Mulla meinas tulla tippa silmään, se oli itse asiassa hyvin hyvin lähellä. Kyseinen kappale on heit ensikuulemasta ollut hyvin lähellä sydäntäni. Silmät kiinni, naama punasena annoin mennä kuin viimeistä päivää. Se biisi pelasti mun jatkot. *hehkutus x 1000*
Sewtin loppupuolella ei sitten enää oikeen jaksanut.....
Oli hyvä veto jäädä venaaman Sasha F:ää ja Dan "mitensekirjoitetaan" Beasley:tä. Huomasin että HardTrance kolahtaa kyll vieläkin. Helvetin hyvän "peppu-peppua-vasten" setin sällit kyllä heitti!
Kiitos Heli, Pinja, Late, Hasse, Toni, Veera, Whitespot/Waide/Kalu, Pade, Nokua, Mokki & co, Ja KAIKKI muut. Te teitte mun uudestavuodesta unohtumattoman täydellisen. Props ja peace out.
[muokattu 1.1.2003 23:00]
[muokattu 24.4.2003 23:10]