Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,577 views

ä

#241 • • ä
...että Kuu oli Neuvostoliitto *nauru*
Timce

#242 • • Timce
Pienenä oli parikin sanamuunnosta, joista mutsi aina muistuttaa. *igor*

Umprakka=Omenamehu
Vesikirkko=Vesitorni

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

xandra

#244 • • xandra bambi
Ihmettelin (niin kuin kai aika moni muukin), että miten kaikki kampaajat voivat olla kotoisin Salosta *ding*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Mii La

#245 • • Mii La Chupa
Kuvittelin pienenä, että jokaisessa liikennevalossa on sisällä räsyinen orpolapsi töissä *nauru*
Uskoin myös mielikuvitus ystävääni, Pepsikkaan*blush*

Eipä ole tarvinnut koskaan kärsiä mielikuvituksen puutteesta.

--
"Muistan menneisyyden, jos en saa unta"

Crazybattery

#246 • • Crazybattery Fruor ergo sum
että maailma vois parantaa*uuh*
vinsku

#247 • • vinsku huba huba
Luulin että tulee raskaaksi jos vain ajattelee haluavansa lapsen. Pienenä pelkäsin oksentamista, ja huomasin, että äiti oksenteli aamuisin kun odotti pikkuveljeäni, joten hoin "en halua lasta, en halua lasta"-mantraa joka päivä. *hihu*
Toinen juttu mitä luulin, oli se, että AIDS tulee viinistä. :( Sit aina kun isi joi viiniä, niin kielsin ja sanoin että "viiniä ei saa juoda koska siitä tulee aids!" *jiihaa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Woox

#248 • • Woox
Yritin kasvattaa tommosta hauskaa puuta sukulaisten pihaan .. hautasin nimittäin useampia pullia mullan alle, ja kastelin ne .. tiedä sitten, että onko tähänkään päivään mennessä kasvaneet, mutta silloin siihen uskoi *iloinen*
blade

#249 • • blade Otus.
Uskoin, että kaikki minkä laittaa maan alle kasvaa. Ei kasvanut appelsiini puu.. eikä kasvanut markan kolikko sitä vertaa... *nauru*

--
Energy.

Woox

#250 • • Woox

blade, 1.4.2006 22:20:
Uskoin, että kaikki minkä laittaa maan alle kasvaa. Ei kasvanut appelsiini puu.. eikä kasvanut markan kolikko sitä vertaa... *nauru*

Meissä on ilmiselvästi samaa vikaa *ding*
mummoankka

#251 • • mummoankka
Luulin, vakuuttelin myös pikkuveljelle, että kaikki pomot on leego ukkoja (*ding*)
myös että "ennen vanhaa" (kun mummo kertoi jotain tarinoita..) on ollut musta-valkoista...niinku suomileffoissa.Luulin myös osaavani puhua englantia,eli jotain siansaksaa..
Ja myöskin että nalleni oppisi puhumaan kun sille vaan tarpeeksi juttelis. Ainii ja oli mulla mielikuvitus ystävä Oula. Äiti aina ihmetelly mistä sen nimen keksin *nauru*
twistedsushi

#253 • • twistedsushi Nihil declaro
ihan ihan pienenä pelkäsin että uimahallin pohjalla uiskentelee hai kala

ja sit et jos uiskentelee poikien kans samaa aikaan vedessä voi tulla raskaaksi

*ding*

--
Itse valitset puolesi.

twistedsushi

#254 • • twistedsushi Nihil declaro
nii siis altaan pohjalla ei uimahallin *nauru*

--
Itse valitset puolesi.

Zandy

#255 • • Zandy
Päiväkoti-ikäisenä olin ihan varma, että avioliitto päättyy virallisesti heti jos vihkisormuksen ottaa sormesta pois. Aina jos äitini esim. leipoi jotain tai oli muusta syystä ottanut hetkeksi kaikki sormuksensa pois kädestä, menin aina paniikkiin ja pyysin äitiäni laittamaan sormuksen heti takaisin
ettei faijani tulisi surulliseksi.

*nauru*
kAiStA

#256 • • kAiStA
...raha haisee tosi pahalle.

Vanhempani sanoivat aina pahanhajuisten Kuusaan ja Voikkaan tehtaiden ohi ajettaessa "raha se siellä vaan haisee"

Minähän uskoin.

--
Let the music be your only God..

^T^

#257 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
Minusta tulisi joskus iso/aikuinen ja että se joulupukki silloin joskus siellä mummolassa olisi oikeesti muka ollut pappani.

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Esa

#258 • • Esa
..."kehäkolmonen" tarkoittaa Helsinki - Tampere - Turku -"kolmiota".
frz3n

#259 • • frz3n
... luulin et ajokoirat osaa ajaa autoo*whaat*

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

Greed

#260 • • Greed Esp`03

Humppabeibi, 20.3.2006 19:05:
Luulin että koillinen kirjoitetaan yhdellä ällällä. Asian oikea laita selkisi minulle vuonna 2005 *blush*

Minulle taisi selvitä vasta nyt 2006 *nauru**blush*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!