Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,622 views

MesMeRise

#201 • • MesMeRise Spinnamon
Serkun paskiainen sano mulle joskus ku olin 7 vanha, että oliivit on lampaan silmiä.
Uskoin sen monta vuotta, enkä syöny niitä.

*grr*
kakku111

#202 • • kakku111 pikku pioneeri
niin joo ja sit luulin et taivaassa on iso vihreä sohva jolla ihmiset istuu ja enkelit työntää pahat ihmiset alas *iloinen*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Oleanterinkukka

#203 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Eno huijasi että rusinat on kissankakkaa, että se on töissä banaanitehtaassa ja että olin syntyessäni niin pieni, että mahduin tulitkkuaskiin.

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Dana

#205 • • Dana

djavol, 23.2.2006 19:33:
mä luulin ihan tosissaan että jos nukun sängyn reunalla, nii joku mörkö nappaa mut sielt... *ding* siksi en kai tykkää vieläkään nukkua siellä *tirsk*

mulla sama *nauru* otin aina vauhtia ja hyppäsin sängylle jottei mörkö saanut jaloista kiinni ja vetänyt mua sängyn alle.. oivoi, mielikuvitus laukkasi nuorempana..
Dementation

#206 • • Dementation wednesday?
# Että näyttelijät leffoissa kuolee oikeasti, en voinut ymmärtää miksi kukaan haluaa näyttelijäksi.
# Että kuulostin fiksulta tapellessani kolme vuotta vanhemman siskon kanssa ja sanoessani, että "ennen kuin sä edes olit syntynyt, niin mä sitä ja tätä..:" *blush*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Sallakat

#207 • • Sallakat jungle, baby !
pienenä luulin, että kotikaupunkini on sama asia kuin Suomi. Esim jos oltiin kyläilemässä toisessa kaupungissa, kysyin äidiltä: koska lähdetään takaisin Suomeen?
sapeli

#208 • • sapeli jokukukamikä?

Dementation, 24.2.2006 13:56:
# Että kuulostin fiksulta tapellessani kolme vuotta vanhemman siskon kanssa ja sanoessani, että "ennen kuin sä edes olit syntynyt, niin mä sitä ja tätä..:" *blush*

Joo, mul oli kans yheksän vuotta vanhemman veljen kanssa aina kränää ja mä sit kovana poikana uhosin et "sit ku mä oon sua isompi" - siis ikää tarkoittaen - "ni kyl mä sit sulle näytän!" *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dementation

#209 • • Dementation wednesday?

sapeli, 24.2.2006 14:09:
Joo, mul oli kans yheksän vuotta vanhemman veljen kanssa aina kränää ja mä sit kovana poikana uhosin et "sit ku mä oon sua isompi" - siis ikää tarkoittaen - "ni kyl mä sit sulle näytän!" *nauru*

Mut sä sentään puhuit tulevaisuudesta, tsäänssejä siis on... Mä puhuin menneestä...
Mutta joo, taidettiin molemmat olla vähän hölmöjä lapsia *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

mikey

#210 • • Edited mikey mielenterveys horjuva
ku melkeen joka liikennemerkis luki että EI MOPOILLE luulin
että se on joku mesta...

olin kyl aika pieni mutta kuitenki

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

#211 • • valona Guest
Armon vuonna 2000 mulle selvisi, ettei Tapsuli olekaan Dj Orkidea.
enkeliina

#212 • • enkeliina kiksurinsessa
Pienenä kutsuin persiljaa kirkkain silmin perselihaksi. Vanhemmilla oli hauskaa.
Lisäksi mua on pienenä huijattu aika rankasti. Kysyin kävellessäni viemärikaivon kannen ohi isältäni, että mikä kyseinen kapistus on. Isäni sanoi sen olevan Kukku-luukku. Tietysti kyselyikäisenä pikkutyttönä kysyin että miksi se semmoinen on. Isä vastasi, että kun sinne huutaa "kukkuu", niin se vastaa. Minä sitten huutelemaan. *lmao*
Ja ruusunmarja on aina ollut mörtti. En tiedä miksi, mutta lienee lapsen kielellä tullut jostain. Nykyäänkin jos perheen kesken mainitaan kyseinen marja, tai esim. ruusunmarjaviili, on se edelleen mörttiviili *iloinen*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

or_neon

#213 • • Edited or_neon mr2090

unitarina, 13.2.2006 20:26:
Niin ja että valkosista lehmistä tulee maitoa, ruskeista kaakaota, sekavärisistä jogurttia jne.

Mäki luulin joskus et lehmät on äitejä ja hevoset isiä *nauru*

Ja sit jos joku joutuu linnaan, ni se vaan pääsee johonki isoon linnaan!*lmao* Ja sit viel luulin et tietokone on näytön sisällä*toktok* Ja kaikkee muuta hauskaa*hih*

Luulin kans et proteus on täyspäivänen dj, ennenku kuulin et harriki käy töissä*nauru*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Lyylikki

#214 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Meidänpä keltaisessa VW kupla 1300:ssa oli tuijbobuustervi (turbobuusteri), kun sitä painoi, niin auto hyppäsi ilmaan.

Nykyisin on sitten selvinnyt, että ei siinä mitään turbobuusteria ollut. Olikin vaan pissapojan nappi, joka ei toiminut ja tie, jossa oli jo silloin kultaisella 80-luvulla korotetut suojatiet. Mutta hauskaa se oli, eipä siinä.
Zet4

#215 • • Zet4 n00b

valonaali, 26.2.2006 23:40:
Armon vuonna 2000 mulle selvisi, ettei Tapsuli olekaan Dj Orkidea.

Lol lol :D

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Juhgu

#216 • • Juhgu Virnistelijä

Lyylikki, 2.3.2006 10:53:
Meidänpä keltaisessa VW kupla 1300:ssa oli tuijbobuustervi (turbobuusteri), kun sitä painoi, niin auto hyppäsi ilmaan.

Nykyisin on sitten selvinnyt, että ei siinä mitään turbobuusteria ollut. Olikin vaan pissapojan nappi, joka ei toiminut ja tie, jossa oli jo silloin kultaisella 80-luvulla korotetut suojatiet. Mutta hauskaa se oli, eipä siinä.

Meidän autossa oli kanssa turbonappi, jota painamalla auto meni hetkellisesti kovempaa (tilanteen salliessa). Se oli kyllä aika ilmiselvästi sidoksissa isin kaasujalkaan, mutta hauska vekotin silti.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ö

#217 • • ö
Luulin että sähkölaitosten piiput ovat jättiläisen tupakkaa ja että kehä 1 oli Helsingin raja *hihu*
Humppabeibi

#218 • • Humppabeibi Söpöilijä
Luulin että koillinen kirjoitetaan yhdellä ällällä. Asian oikea laita selkisi minulle vuonna 2005 *blush*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

Saara

#219 • • Saara #2970
luulin pienenä, että venäjän osaamiseksi pitää vain osata venäjän omat aakkoset, ja kaikki äännetään suomeksi. eli kaikki vain kirjotetaan niillä aakkosilla, muuten puhutaan suomea :DD.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

kml

#220 • • kml Keyhole Markup Language
Luulin että autojen perässä olevat numerot "1.8" "2.0" yms. tarkoittivat versionumeroita, niinkun ohjelmissa ja peleissäkin oli *blush*.

Muistaakseni vielä ainakin kuudennella luokalla näin.. Varmaan yläasteellakin *nauru*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa