Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,629 views

Sirppu

#163 • • Sirppu
niinku luulin että kofeiini on sama asia ko kokaiini*vink*
Tiinuliinu81

#164 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä
Kun katsoin mustavalko-valokuvia, luulin että maailmassa ei ole ollut värejä aikoinaan.

Onneks mietin yksikseni, enkä kysynyt äitiltä mitään*pepsodent*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

perhosnei

#165 • • perhosnei siivellinen
Tony Halmeen nimi on Mika Waltari
PAINAJAINEN

#166 • • PAINAJAINEN

T-mu, 7.11.2005 09:05:
ihan pienenä luulin että raskaaksi tullaan ihan randomisti ilman mitään sen kummempaa syytä. ja tähän liittyen että pikkusikon/pikkuveljen voi viedä pois jos se on ärsyttävä.

epäilin myös onko ruotsinkielisillä pääkalloa.

luulin että perämoottori toimii nallemehulla.

jos irvistelee niin naama jää irvistykseen (tässä on pelottelu toiminut).

tässä nyt muutama mitä muistan.

"Mä oon kumitarzan ja laukussani on käärme....." hihhiihhh*tirsk*
Dacey

#167 • • Edited Dacey Hän joka saa sinut ..

patient, 25.10.2005 16:35:

Veljeni onnistuneen huijauksen ansiosta luulin monta vuotta, että kondomipakkauksissa myydään karkkia. Nöyryytin vanhempiani useaan otteeseen kiukuttelemalla kovaäänisesti kassalla: "Mä haluuuuuun noita!"

ei helkkari *tirsk*

muttapa joo, ajatteli tosian että 15vuotias on jo tosi vanha.. ja 20vuotiaasta ajatteli että pitäis olla koti, ja vakituinen duuni ja perhetulossa..

Tarhaikäsenä katoin kaverin kanssa kauhuleffoja joista sit o jääny traumat. Pelkäsin pehmoleluja ja vieläkään en pysty kattomaan niitä pelkäämättä *uuh*
(joskus 14vuotiaana kauhuleffat tuntunu missään,mut nyt sit istun paskat housussa ja puren kynsiä oli leffa mikä tahansa kyseessä *ding*)

Luokanvalvoja käytti fyysistä väkivaltaa.. Luulin että se oli oikein. En puhunut siitä kotona (ei kyllä moni muukaan). Kärsittiin sitte väkivallasta ala-asteella *dissaa*

50mk on sama ku 5mk.. sain joskus synttärilahjaks 2*50mk ja kipitin ja ostin irtokarkkeja 100:lla markalla.. mahto myyjää vituttaa "ja sit 50pennil kakskymppisii ja sit markalla viittätoista" ja noin kävi usein.. en ymmärtäny rahan suuruutta ollenkaan.

Oon aina ollu hirmusen eläinrakas mut silti jotkut asiat ei iha heti oo ollu tiedossa.. kuten esim se että kissaa ei tarvitse pestä sadevesiämpärissä *blush*

eiköhän tässä alkuunsa
Mio

#170 • • Mio
"...Isäni on käynyt Kyöpelinvuoren taikakoulun ja sillä on musta vyö karatessa: D"

..kuiteski aika pienenä..ala-astella viimeistään varmaan karisi noi luulot :
MaSari

#171 • • MaSari space jammer
.... Varmaan monellekin käynyt niin (kuten siis myös mulle), että luullut NamNam-kortsua karkiks. Montahan kertaa sitä pyydettii äitiltä.. :D

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

keisha

#172 • • keisha bullet with butterfly wings
...18-vuotiaana menisin naimisiin ja hankkisin lapsen.

Nyt 23v, lapsia ei ole eikä toivottavasti tule, eikä naimisiinkaan ole erityistä hinkua.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Jennam0n

#173 • • Edited Jennam0n
Olin aika pirun romanttinen ja epärealistinen *blush* muksu kyllä...

- luulin että lapset tulee navasta ja niitä tulee sillon vaa ku tyttö ja poika rakastuu
- luulin että sinisilmäset ei kuole ja ruskeasilmäset kuolee
- luulin että mummun nimi on Mummu ja taatan Taata.
UnityF

#174 • • UnityF joo just se

T-mu, 7.11.2005 09:05:
ihan pienenä luulin että raskaaksi tullaan ihan randomisti ilman mitään sen kummempaa syytä. ja tähän liittyen että pikkusikon/pikkuveljen voi viedä pois jos se on ärsyttävä.

Mä olin sairaalassa lahjoittamassa kimonaa pois koska se oli poika.. En tajunnu että se nyt ei ihan niin mee.. *tirsk*

Ja vauvat tulee kun tyttö ja poika pussaa niin pojan pipulista menee siemen tytön mahaa mut sen tytön ja pojan pitää olla naimisissa. *tirsk*
Nitta

#175 • • Nitta Sateenkaaren päässä

perhosnei, 6.11.2005 23:04:
-kaupantäti on kaupantäti eikä sillä ole muuta elämää

Näin uskoo moni vieläkin *nauru*

-pehmoleluilla on tunteet ja niitä ei voi hylätä

Mitäh *whaat* Eiks tää ookaan totta? Mut mun pupu...
wiwi

#176 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Että jos otsatukkaa kasvattaa tarpeeksi pitkään se tippuu pois. Juontaa juurensa siitä kun mulla oli pienenä aina lyhyt otsis niin äiti ehdotti että "kasvattaisin sen pois" eli siis antaisin kasvaa pitkäksi. Mikä pettymys kun sitä jännittävää hetkeä ei sitten koskaan tullutkaan*vink*

Luulin myös että mun vanhemmat tuntee kaikki maailman ihmiset.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

clupipeipe

#177 • • clupipeipe

-Santtu-, 3.11.2005 13:39:
Luulin että..

..kun radiossa soi joku laulu, se esittäjä laulaa siellä oikeasti *lmao*

Hei tää kuulostaa tutulta *nauru* Näin oikein sieluni silmin miten jossain studiontapaisessa Jonna laulaa Minttu sekä Villeä mikkiin *tirsk*
Mimir

#178 • • Mimir Rouva Yninä

clupipeipe, 2.1.2006 21:23:
---
-Santtu-, 3.11.2005 13:39:
Luulin että..
..kun radiossa soi joku laulu, se esittäjä laulaa siellä oikeasti *lmao*
---

Hei tää kuulostaa tutulta *nauru* Näin oikein sieluni silmin miten jossain studiontapaisessa Jonna laulaa Minttu sekä Villeä mikkiin *tirsk*

Tähän aika samaan menee se, että mä luulin, että metrossa aina oikeasti se nainen kuuluttaa asemat. Toisinaan ihmettelin, että miten se ehtii jokaiseen metroon, mutta eipä tuo lopulta vaivannut paljoakaan, aattelin vaan, et se on ehtiväinen täti *nauru*

--
[Wings are growing on her.]