Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,613 views

liikkuva muna

#81 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
- Mun sillon 16-vuotias serkku oli vanha ja aikuinen (ihmettelin miks se joutu totteleen vanhempiaan)

- Aasia ja Afrikka on maita.

- Raiskaaminen ja nussiminen tarkottaa samaa asiaa, eli yhdistettyä tanssimista ja pussailua.

- Kondomit on tehty pahvista. (vasta sen jälkeen kun keksin mitä nussimisella tarkotetaan=
embie

#82 • • embie Shwoopsie poo

Daverian, 25.10.2005 21:58:
---
embie, 25.10.2005 21:18:
---
Daverian, 25.10.2005 21:08:

Mä en ole nähnyt kuin niitä valkoisia. Ne on varmaan ihan hienoja ne mintun vihreät

---

Hei, eiks ne olekaan traktorin munia??!! *ding* *maailma romahtaa...*

---

Voi ei mitä me olemmekaan saaneet aikaan. *lohduttel**hali*

Ehkä tää tästä...muutaman vuoden terapialla *hmph* (*nauru*)
Daverian

#83 • • Daverian

embie, 25.10.2005 23:34:
Ehkä tää tästä...muutaman vuoden terapialla *hmph* (*nauru*)

Sori. Ei ollut tarkoitus murskata sun maailmaa. Toivottavasti ei ole kallis terapia. *nauru*

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

TrixAreForKids

#84 • • TrixAreForKids
Luulin lähiostarin kaupassa olevia NamNam-kortonki pakkauksia purkkapaketeiksi ja kun mummini kanssa satuin liikkeellä olemaan, niin piti tietenkin kovaan ääneen vaatia "noita NamNam-purkkia, haluun,haluun!!"...
gosh, voi mummi-parkaa..

--
maybe yes, maybe no. Questions?no questions

John

#85 • • John Lauma
...että kun vanhana menen taivaaseen, saan ottaa raidallisen pyjamani mukaan. Uskoin siis myös Jumalaan.

--
Fancy some cheese, Gromit?

tweety

#86 • • tweety tsirptsirp
luulin pienenä kun laku mainoksessa laulettiin että "halvan maukasta lakritsaa" et se on halpaa ja maukasta...en tienny et se on se merkki *justjoo*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

Hansu

#87 • • Hansu
Ihan pikkuisena luulin tosiaan kuun olevan juustosta tehty (isäni ansiosta...). Sittemmin ihmettelin, miten kummassa se ei voi näkyä maahan asti kun raketti laskeutuu kuuhun, koska tuossahan se kuu on ihan käden ulottuvilla.
#88 • • Kirsikka Guest

Tyeicha, 25.10.2005 00:43:

--
..sammakot asuu vedessä. (*uuh* sinne hukkuivat ämpäriin raukat). - 4v.

--

Meidän sammakko asuu vedessä, eikä se ole vielä hukkunut :D Tosin melko matalassa vedessä, ja on sillä kiviä ja juurakko siellä, mut kuitenkin... Se on aika lajikohtaista.

Ja niitä rehupaaleja kutsutaan aika yleisesti dinosauruksen muniksi, olen huomannut... (tai traktorin muniksi)

Tollaset nimitykset on aika hämääviä, mulle selvis vasta tänä vuonna, et ne pyöreet ja pörröset on kimalaisia eikä mehiläisiä. Ja mehiläiset onkin sellasia pitkulaisia! Aluksi en meinannut uskoa tätä todeksi... (syytän maija mehiläistä)

Muita luuloja ei tule heti mieleen, ehkä vanhemmat muistaisi jotain. Pitänee tiedustella :)
sune

#89 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

tweety, 26.10.2005 16:41:
luulin pienenä kun laku mainoksessa laulettiin että "halvan maukasta lakritsaa" et se on halpaa ja maukasta...en tienny et se on se merkki *justjoo*

hah, mä luulin kans et se on halpaa *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Karvinen

#90 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Nandah, 26.10.2005 18:13:

-silloin ku iskä ja äiti oli pieniä, ei ollut värejä, kaikki oli mustavalkoista

Tota, nyt meni mun uskottavuus. . . Mä oon kelaillu et sillo ei ollu värei ku mummi ja pappa oli snadei *blush* nyt mä tajusin että värit on ollu aina. . . tai siis ainaki jotkut... koska on noi nurmikot sun muut rehut tuol ulkonna. . . en oo oikee kelaillu ikin tota hommaa loppuu asti*ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Tetraveks

#91 • • Tetraveks
Pienenä luulin et pelle hermanni on paha -> mieletöntä itkua kun se alko töllöst.
Lisäks pelkäsin laavaa ihan törkeesti ja huolehdin ettei jäädä täällä pohjolassa laavan alle *iloinen*
anri

#92 • • anri team parempi pitäjä
Ei tuu mieleen mitä itse olisi luullut, mutta muistan et mun rakas pikkuveljeni luuli aina et Vaasa on Saksa. Eli ku me mentiin usein kaupungille Laihialta Vaasaan, niin veli luuli et meitit on Saksassa.

--
don't go halfway - go all the way

-Milian-

#93 • • -Milian- anuslima
Turtleseita on kaivoissa, ei kyl näkyny yhtään mut kuitenki..

Jos joku tietää halinallet ja sen niitten tuijotus homman, niin sitäkin tuli pienenä yritettyä sellaisella pidalla mis oli joku kuva..

Tää ei oikeestaa on mitään luulemista niinku ei toi äskönenkään, mut tyhmäää kuitenki. Joskus 2v teki mieli pizzaa niin päätin sitten piirtää pizzan paperille ja syödä paperia.
Anselmi

#94 • • Anselmi And sell me

-Milian-, 26.10.2005 20:30:

Joskus 2v teki mieli pizzaa niin päätin sitten piirtää pizzan paperille ja syödä paperia.

Ihan huippu! Jätkä on ollu melkoinen visiönääri. Tuota pitää kokeilla heti kun rahat loppuu ja on nälkä.

--
sen pituinen se

Karkki -CZ-

#95 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
Mä uskoin et sateenkaaren päässä on aarre...
Ja sit uskoin et jos vääntelee naamaa ja tuuli käntyy, niin naama jää sillee hullusti *hymy*
dsane

#96 • • dsane -limited edition-
Tarhassa pojat uskottelivat, että nillä on Super Hessun superpähkinöitä. Ja että niitä myydään kaupassa. Siis niitä, joita kun syö saa supervoimat ja oppii lentämään.

Pettymys oli melkoinen, kun mutsi sitten tuli hakemaan. Ja minä tohkasin, että nyt mennään kauppaan hakemaan niitä superpähkinöitä... Mutsi ei oikein ymmärtänyt, että mitä...

Itselläkin sitten suu meni mutrulle, kun kirkkain silmin kerroin superpähkinöistä, ja mude joutui kertomaan, että ei niitä ole olemassakaan... Itku tais tulla *nauru*
trixxy

#97 • • trixxy ëxma ël bambun
Luulin että pelloilla olevat valkoiset mötikät *ding* ovat telttoja joiden sisällä on telttailijoita *plur*

--
sleep all day. party all night.
never grow old. *piis*

aleksisi

#98 • • aleksisi
..tuuli syntyy siitä kun puut heiluvat.

--
siellä missä jatkot..

sune

#99 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

aleksisi, 26.10.2005 20:49:
..tuuli syntyy siitä kun puut heiluvat.

...toi oli kans yks mun uskomus, mut myös se et tuulet asuu tuulenpesissä. Siis ku puissa on niit ihme risukasoja ni joku sano mulle, et ne on tuulenpesiä ja tietenki luulin vuosikausia et ne tosiaan asuu niissä...*blush*

--
ei kovin ihku eikä plur