Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,603 views

Josssu

#261 • • Josssu
-Luulin päiväkoti-ikäisenä, että minulla on erityisen hyvä näkökyky. Mulla oli niin tarkka näkö, että näin bakteereja paljain silmin. ( katsoin kieroon ja aurinkoa kohti) *nauru*
- että ennenvanhaan oli mustavalkoista
- uffin vaatekeräyslaatikot viedään suoraan kehitysmaihin- kannoimme sinne omenoita yms ruokaa, sekä kymmenpennisiä
-naminami- korsut ovat karkkia. Nolasin äidin monesti kaupan kassalla. Äiitiii miks mä en saaa noita karkkeejaa!?
-Joku sanoi joskus mulle, että kaikki ruoka pitää syödä loppuun etteivät pahat ihmiset niitä saisi kaatopaikalta. Niinpä siis valistin kavereitani kertomolla ihmeellisiä juttuja mustalaisista, jotka syövät ruuantähteitä kaatopaikalla. (kamalaa*eiei*)
nibes

#262 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
että meidän rakas äiti Oli ainOa jOka Oikeasti ajOi autOa. eli missään muissa autOissa ei Ollut kuskia. *hihu*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

Verano

#263 • • Verano Merituuli

::nibes::, 21.6.2006 17:17:
että meidän rakas äiti Oli ainOa jOka Oikeasti ajOi autOa. eli missään muissa autOissa ei Ollut kuskia. *hihu*

Tässähän menee silmät aikuisilla ihmisillä ihan kieroon kun tollasta yrittää lukea.
#264 • • Viivi Guest
Pikkukakkosessa oli iltasatu vesihiidestä ja pelkäsin sen jälkeen mennä pöntölle kun luulin että se hiisi tulee ja puree peppuun *tirsk*
POSER

#265 • • POSER Wimp and Poser
Pienenä äiti kertoi mulle että jos kaurapuuroon laittaa sokeria niin kaikki vitamiinit häviää siitä. Tämän asian virheellisyys selvisi minulle vasta viime vuonna...

--
Keppiä Jehoville!

Amuck

#266 • • Amuck dub-i-dub
Kun juoma menee "väärään kurkkuun", se menee siihen mahaan joka on tarkoitettu ruualle.

Vuoret ovat joka maassa pohjoisessa, etelään mentäessä on alavampaa. Jokaisella maalla on myös meriraja.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ninscu

#267 • • ninscu candydelic
Näitä on ollu hauska lukee :D

Pienenä luulin että Sultan -paketti on suklaalevy ja kerran äiti puhui lapsilisästä ni kysyin et ai tuleeko meille lisää lapsia...

Meidän mummulan lähellä menee joki ja eno sano et älkää menkö joelle ku sielä on näkki ja se vie, ja sit kuvittelin et sielä joessa on sellanen iso paha näkkileipä *nauru*

Kun leikin barbeilla niin Diana ja Daijaana oli kaks eri nimee. Vaikka isosysteri yrittikin selittää jotain lausumisesta..

Nii ja sit tää yleinen et ei saa väännellä naamaa ku se voi jäädä sellaseks :D

--
.. grooving with the eternal now ..

dncr

#268 • • dncr aika notkee

Esa, 21.6.2006 16:34:
..."kehäkolmonen" tarkoittaa Helsinki - Tampere - Turku -"kolmiota".

Mul oli vähän samanlainen maailmankäsitys... asuttiin Helsingin Pukinmäessä kehän ykkösen lähistöllä ja luulin että puksun Esson takaa alkaa Ruotsi... *blush*

Olin myös aika herkkäuskoinen ja sitähän kolme vuotta vanhempi kaverini osasi käyttää hyväksi... Ilmoitustaululla olleessa nastassa oli jotain tahmeaa ja kaverini väitti sen olevan ampiaisen pissaa. Kun koskin siihen, alkoi uskollinen ystäväni kiljua ja huutaa, että ampiaisen pissa on hengenvaarallista ja siihen voi kuolla!! Pikku-Lotalle iski pieni paniikki ja hankasin käsiä puhtaaksi vessassa puoli tuntia itku kurkussa *hmph*

--
The love we give away is the only love we keep.

juiceQ

#269 • • juiceQ Fuck The Melody
...että kun esim. kaksi henkilöä puhuu vaikka englantia toisilleen niin he kuitenkin päässään kuulevat kaiken puheen suomeksi, ja tämän pystyi soveltamaan kaikkii kieliin *nauru*
Takyon

#270 • • Takyon Möwkö

juiceQ, 27.6.2006 23:26:
...että kun esim. kaksi henkilöä puhuu vaikka englantia toisilleen niin he kuitenkin päässään kuulevat kaiken puheen suomeksi, ja tämän pystyi soveltamaan kaikkii kieliin *nauru*

Sama :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

oooo

#271 • • oooo

Josssu, 21.6.2006 17:06:
-Luulin päiväkoti-ikäisenä, että minulla on erityisen hyvä näkökyky. Mulla oli niin tarkka näkö, että näin bakteereja paljain silmin. ( katsoin kieroon ja aurinkoa kohti) *nauru*
- että ennenvanhaan oli mustavalkoista
- uffin vaatekeräyslaatikot viedään suoraan kehitysmaihin- kannoimme sinne omenoita yms ruokaa, sekä kymmenpennisiä
-naminami- korsut ovat karkkia. Nolasin äidin monesti kaupan kassalla. Äiitiii miks mä en saaa noita karkkeejaa!?
-Joku sanoi joskus mulle, että kaikki ruoka pitää syödä loppuun etteivät pahat ihmiset niitä saisi kaatopaikalta. Niinpä siis valistin kavereitani kertomolla ihmeellisiä juttuja mustalaisista, jotka syövät ruuantähteitä kaatopaikalla. (kamalaa*eiei*)

Mulla oli myös toi bakteerien näkemis juttu *nauru*.
madis

#272 • • madis Don.
Luulin pienenä, että en osaa liikuttaa silmiä. Siinä meni sit peilin edessä aikaa, mutta en saanut silloin siihen minkäänlaista vastausta :D Ja ja että isosiskoja pitää aina totella ja ne saa passuuttaa*dissaa**grr*
wammi

#273 • • wammi
Luulin, et kissat on tyttöi ja koirat on poikia..ommmitä!?
sukha

#274 • • sukha
Lapsena luulin mm. että:
-hiukset tummuu kun juo kahvia (Koska kahvi on tummaa ja imeytyy sinne hiuksiin, luonnollisesti).
-koirat on poikia ja kissat on tyttöjä
-maailma oli ennen mustavalkoinen
-tuuli syntyy siitä kun puut vispaavat ilmaa ympäriinsä

Kaksi viimeistä oli mun enon propagandaa, vanhemmat onneks kerto mulle et se on juristi eikä semmosiin kannata luottaa näissä asioissa..

Listalta löytyy ihan helmikamaa :)
Rubicon

#275 • • Rubicon

wammi, 6.7.2006 00:03:

Vähäks oot ihana*sydän**nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Zandy

#276 • • Zandy

wammi, 6.7.2006 00:03:

jesh! en ole ainoa! mä taas luulin että tiikerit on tyttöjä ja leijonat poikia..! *iloinen*
enkeliina

#277 • • enkeliina kiksurinsessa

Takyon, 27.6.2006 23:33:
---
juiceQ, 27.6.2006 23:26:

---

Sama :D

Täällä kans samanlainen harhaluuloinen lapsi _o/ *hih*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Burncycle

#278 • • Burncycle Konttorirotta
Ja lehmät on tyttöjä ja hevoset on poikia.

Sitten vielä että kesämökki ei oikeesti ollut niin kaukana kun se ajomatka kesti, vaan se neljän viiden tunnin autossa istuminen oli vaan joku sairas juttu että saataisi lapset rauhottuu! Vinkkiä siitä antoi että se ajomatka ei aina tuntunut yhtä pitkältä (välillä rauhoituttiin paremmin, jolloin "rangaistusta" pystyttiin lyhentämään) ja että se tie mutkitteli niin paljon että voi olla että se silloin kiersi kehää ilman että sitä voisi huomata.
Vulpini

#279 • • Vulpini Soviet recordings
uskoimpa että ihmiset asuivat syntyperänsä mukaan jokainen omassa maassaan, eikä saanut ylittää rajaa..en tajunut että joku voisi matkustellakkin :D
ANONYM

#280 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!

JereBBA, 13.7.2006 15:23:
uskoimpa että ihmiset asuivat syntyperänsä mukaan jokainen omassa maassaan, eikä saanut ylittää rajaa..en tajunut että joku voisi matkustellakkin :D

ellei satu asumaan Pohjois-Koreassa...