Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,660 views

Miinapiina

#381 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 18.4.2007 11:52:
et jos vääntelet naamaa ja tuuli kääntyy niin se jää niin....

*toktok* hahahaha

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

#382 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 18.4.2007 12:07:
.. ne ovien takana (ainakin kerrostaloasuntojen ulko-ovien) olevat töppyrät, jotka estävät ovea paukahtamasta suoraan seinään ovat

sulakkeita. *toktok*

oon sit ollut yhtä tyhmä ku sä... sama harhaluulo... *eiei*

--
pinkki on pop!!!

#384 • • Norb Guest

Miinapiina, 19.1.2007 23:12:
..en voinut nukkua sillee et jalka ois roikkunut reunan yli koska luulin että "joku" ottaa siitä kiinni , samasta syystä jalat piti pitää visusti peiton alla.

*nauru* Mul jatkuu toi edelleenkin.
Marjo

#385 • • Marjo pupuTupuna
Luulin aika pitkäänkin, että moottoritietä tarkoittava liikennemerkki tarkoittaa, että sille tielle saattaa laskeutua lentokoneet hätätapauksessa... *nauru*
hallucinogen

#386 • • Edited hallucinogen Edain

Morrowe, 19.4.2007 11:41:
eli sotaa täälläkin pelätty :)

Mä enemmäkin innoissani mietin miten me linnoitetaan meidän ala-aste ryssiä vastaan :D. Mä Miettisin myös, että itse otan meidän ilmakiväärin ja mun kaveri Tommi saa ilmapistoolin ja sit ammutaan ryssiä :D. Paljonkohan ikää mahtoi olla, joku 7v :D.

--
pikku-*possu*

remotion

#388 • • remotion nostatus guru

Kaiski, 19.4.2007 11:03:
Sisko uskotteli että vessan hanasta tuleva vesi tulee suoraan pöntöstä. Olin varmaan joku 4-vuotias, ja noin 12-vuotiaana sain tietää että systeri valehteli ;< En vieläkään pysty juomaan vessan hanasta tulevaa vettä..*justjoo*

mä juon ihan sairaan usein suoraan hanasta. todella terapeuttista, suosittelen
WiljamiDzay

#389 • • WiljamiDzay Nyypiö

hallucinogen, 19.4.2007 14:07:
---
Morrowe, 19.4.2007 11:41:
eli sotaa täälläkin pelätty :)

---

Mä enemmäkin innoissani mietin miten me linnoitetaan meidän ala-aste ryssiä vastaan :D. Mä Miettisin myös, että itse otan meidän ilmakiväärin ja mun kaveri Tommi saa ilmapistoolin ja sit ammutaan ryssiä :D. Paljonkohan ikää mahtoi olla, joku 7v :D.

Joo meil oli kans vuotta nuoremman kaverin kanssa hurjat sotasuunnitelmat aina valmiina jos ryssä hyökkää... Pykäiltiin kaikkia risumajoja pitkin mettiä jne...*nauru* (taidettiin olla jtn 7-10v kun näitä harrastettiin)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

asdf

#390 • • asdf

Kaiski, 19.4.2007 11:03:
Sisko uskotteli että vessan hanasta tuleva vesi tulee suoraan pöntöstä. Olin varmaan joku 4-vuotias, ja noin 12-vuotiaana sain tietää että systeri valehteli ;< En vieläkään pysty juomaan vessan hanasta tulevaa vettä..*justjoo*

Mä uskoin taas, että suihkusta tuleva vesi on sitä samaa tavaraa mikä menee viemäriin, eli se vesi kierrätettäis jotenkin putkissa takaisin ja suihkisin sit paskasessa vedessä. Onneks äippä korjas tän väärinkäsityksen ku en suostunu muutamaan päivään menemään suihkuun :D
Miinapiina

#391 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Norb, 19.4.2007 11:50:
---
..en voinut nukkua sillee et jalka ois roikkunut reunan yli koska luulin että "joku" ottaa siitä kiinni , samasta syystä jalat piti pitää visusti peiton alla.

---

*tirsk* joo sama täällä, ei ihan samalla tavalla ku penskana mut kuitenkin, kaikki raajat peiton alla, muuten tuntuu oudolta *tirsk* ja kaappien ovet pitää olla kiinni, vessan ovi kiinni, mikään ei saa olla rakosellaan... hämärää... ja sit ku hiippailen illalla sänkyyn ni siin ihan sängyn vieres ku on ni tulee sellai hämärä fiilis, oottaa et joku nappaa jalasta kii...
oon vissiin aika häiriintynyt *joo* *lmao*

--
pinkki on pop!!!

hallucinogen

#392 • • hallucinogen Edain

Zenni, 19.4.2007 14:33:
Mä uskoin taas, että suihkusta tuleva vesi on sitä samaa tavaraa mikä menee viemäriin, eli se vesi kierrätettäis jotenkin putkissa takaisin ja suihkisin sit paskasessa vedessä. Onneks äippä korjas tän väärinkäsityksen ku en suostunu muutamaan päivään menemään suihkuun :D

Pieni söpö haisuli *lmao*

--
pikku-*possu*

kap-pu

#393 • • kap-pu the amazing suction cup boy
italialainen vaihtarikaverini luuli hyvin pitkään, että Joulupukin koti, Lapponia (italiaksi Lappi, obviously) on satumaa. :D

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

laeski^

#394 • • laeski^ LaiskaLäski

Miinapiina, 19.4.2007 14:52:
---
Norb, 19.4.2007 11:50:
---

---

---

*tirsk* joo sama täällä, ei ihan samalla tavalla ku penskana mut kuitenkin, kaikki raajat peiton alla, muuten tuntuu oudolta *tirsk* ja kaappien ovet pitää olla kiinni, vessan ovi kiinni, mikään ei saa olla rakosellaan... hämärää... ja sit ku hiippailen illalla sänkyyn ni siin ihan sängyn vieres ku on ni tulee sellai hämärä fiilis, oottaa et joku nappaa jalasta kii...
oon vissiin aika häiriintynyt *joo* *lmao*

*nauru*
et oo ainuu *nauru*
Miinapiina

#395 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

laeski^, 19.4.2007 15:58:

*nauru*
et oo ainuu *nauru*

aih, "meitä" on muitakin, hienoa, häiriintynyttä porukkaa, tykkään... *joo* *tirsk*
paljon hauskempaa ku ei oo ihan penaalin terävin kynä *joo*

--
pinkki on pop!!!

Sparkling

#396 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Luulin pikkusena pellavapäänä, että kahvin juominen värjää hiukset mustiks :D (mummo viel edesautto tätä uskomusta viljelemällä tota) En kyllä edelleenkää juo kahvia - tosin ehkä vähän eri syistä ku pienenä *nauru*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Xer

#397 • • Xer Bassosankaritar

Sparkling, 19.4.2007 18:51:
Luulin pikkusena pellavapäänä, että kahvin juominen värjää hiukset mustiks :D (mummo viel edesautto tätä uskomusta viljelemällä tota) En kyllä edelleenkää juo kahvia - tosin ehkä vähän eri syistä ku pienenä *nauru*

Mun isoäiti teki ihan samaa. Se sanoi et jos juo mustaa kahvia niin alkaa kasvaa mustia hiuksia. Oon tosin samaisen isoäidin kanssa juonu aamukaffet niin pienestä asti kun vaan jaksan muistaa, se laittoi mulle puol kuppia kahvia, loput maitoa ja kolme lusikallista sokeria. Se oli lasten kahvi. *nauru*

Mun isällä on semmonen iso-iso-iso parta. Olin pienenä kysynyt siltä että miksi sillä on parta ja se oli sitten vastannut mulle että, ne on hiusten juuria ja että mullekkin kasvaa sellanen ku kasvan isoks..
Sitä pelkäsin useita vuosia, mut sit mulle valkeni et se ehkä on huijannu .. *grr*
Heli

#398 • • Edited Heli vai kuka se oli
mä luulin pienenä, et maailmassa on joku 1 tai 2 tyyppiä, jotka tietää ihan KAIKEN : mitä kaikkien pääs liikkuu ja mitä tulee tapahtuun seuraavana vaikka 20 vuotena. istutin tän luulon myös isosiskooni ja me keksittiin näille ihmisille nimikin: maailmantietäjät.
pelkäsin maailmantietäjiä yhteen aikaan ihan sairaasti, luulin et ne hengailee pimeessä lukemassa mun ajatuksia, enkä uskaltanut nukahtaa.
koskaan en kuvitellut näille yön ihmisille ulkonäköä.

vielä nytkin mä pidän öisin ainakin kylppärissä valoa, melko noloa. siit vaan jäi joku järjetön pimeän nuijinta päälle. no can do! *nauru*

--
ei se väärin ole.

villelope

#399 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Xer, 19.4.2007 20:01:
---
Oon tosin samaisen isoäidin kanssa juonu aamukaffet niin pienestä asti kun vaan jaksan muistaa, se laittoi mulle puol kuppia kahvia, loput maitoa ja kolme lusikallista sokeria. Se oli lasten kahvi. *nauru*

Meillä taasen isoäiti yritti tyrkyttää kahvia pullamössön muodossa. Äiti veti siinä vaiheessa palkokasvit nasaaliin ja palautti mummon maan pinnalle.

En oo muuten tähänkään päivään menessä juonut kahvia kuin vahingossa.

*nauru*
AdonisHercules

#400 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Jostain ihmeen syystä luulin että me asuttiin käsivarressa (ihan rajan tuntumassa) vaikka olen asunut aina pääkaupunkiseudulla *nauru*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.