Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 132,546 views

maiu

Posts: 328

#401 • • maiu ..miau..
Isä uskotteli mulle, että laamoilla on toisen puolen jalat lyhyemmät, jotta ne voi helpommin kiipeillä vuorilla.. Ja mä uskoin.. Vielä vähän aikaa sitten.. BUAHAHAAHAAHAHAHAHA!

--
sitä saa, mitä tilaa

Porsas04

Posts: 792

#402 • • Porsas04 Team Sika

Lindi, 18.4.2007 12:58:
maunulassa kun asusteli pikkusena nii kaikki aina pelotteli "karhu-sedällä" kaikkia , nyt se tulee ja syö sut , kannattaa juosta hevletin kovaa.... sitten ei koskaan uskaltanu mennä hänen kotinsa ohi tai se kaappas koloonsa ja syö sut....*hihu* loppujen lopuksi ihan kiva ukkeli hän oli*pelastukoon hänen sielu*


joo se vitun kundi! tosin sen nimi on ollu karhumies.. on se kyy vähän pelottava isäntä!

--
Team *possu*

Porsas04

Posts: 792

#403 • • Porsas04 Team Sika

Miinapiina, 19.4.2007 14:52:
---
Norb, 19.4.2007 11:50:
---
Miinapiina, 19.1.2007 23:12:
..en voinut nukkua sillee et jalka ois roikkunut reunan yli koska luulin että "joku" ottaa siitä kiinni , samasta syystä jalat piti pitää visusti peiton alla.

---
*nauru* Mul jatkuu toi edelleenkin.

---


*tirsk* joo sama täällä, ei ihan samalla tavalla ku penskana mut kuitenkin, kaikki raajat peiton alla, muuten tuntuu oudolta *tirsk* ja kaappien ovet pitää olla kiinni, vessan ovi kiinni, mikään ei saa olla rakosellaan... hämärää... ja sit ku hiippailen illalla sänkyyn ni siin ihan sängyn vieres ku on ni tulee sellai hämärä fiilis, oottaa et joku nappaa jalasta kii...
oon vissiin aika häiriintynyt *joo* *lmao*


joo siis mulle jäi ihan hirveet kammot uinu uinu lemmikistä ku se pikkuisäntä leikkaa kirurgiveitsellä sen ukin jalkaa kun se istuu sängyn reunalla.. kauhuleffoja en niin kato et jalat roikkuis sängyltä!

--
Team *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#404 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Porsas04, 21.4.2007 17:28:

joo siis mulle jäi ihan hirveet kammot uinu uinu lemmikistä ku se pikkuisäntä leikkaa kirurgiveitsellä sen ukin jalkaa kun se istuu sängyn reunalla.. kauhuleffoja en niin kato et jalat roikkuis sängyltä!



mä en uskalla kattoo kauhuleffoi yksin... *tirsk* oon niin säikky *joo*

--
pinkki on pop!!!

nomic

Posts: 4,120

#405 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
...että kun puhuttiin siitä, että kuinka pyörä on ihmisen nerokas keksintö, luulin että puhuttiin polkupyörästä. ("Onhan siinä vaihteet, jarrut ja kaikki!")
Avatar
#406 • • Edited ALIEN Guest

Firmian, 2.5.2007 21:53:
Pienenä tosiaan kuvittelin että seksi on aina samanlaista kuin elokuvissa, enkä malttanut odottaa kunnes pääsisin kokeilemaan. Ja loppu onkin sitten--tömps! maan pinnalle.



olettaisin, että sä puhut ensimmäisestä kerrastasi? Vai onks sul tosiaan ollut noin huono flaksi?

Imho seksihän on parempaa, kuin elokuvissa :)

Katos pääasia, et molemmat nauttivat.. MIÄS JA MUNA ahahaha!! xDDDD
asdf

Posts: 3,155

#407 • • asdf

nomic, 29.4.2007 18:40:
...että kun puhuttiin siitä, että kuinka pyörä on ihmisen nerokas keksintö, luulin että puhuttiin polkupyörästä. ("Onhan siinä vaihteet, jarrut ja kaikki!")



Jahaa, no mä luulin niin tähän asti kunnes luin ton. Nyt nolottaa. :DD
antonsonin

Posts: 2,712

#408 • • antonsonin laserpoint.

Zenni, 2.5.2007 23:38:
---
nomic, 29.4.2007 18:40:
...että kun puhuttiin siitä, että kuinka pyörä on ihmisen nerokas keksintö, luulin että puhuttiin polkupyörästä. ("Onhan siinä vaihteet, jarrut ja kaikki!")

---


Jahaa, no mä luulin niin tähän asti kunnes luin ton. Nyt nolottaa. :DD



Hah :D
DiamonDie

Posts: 676

#409 • • Edited DiamonDie mediahippi
Luulin, että pankkiautomaatteihin rahat tulevat jostain keskuspankista ko. henkilön tiliä vastaavasta lokerosta putkea pitkin, koska muutenhan joku voisi nostaa enemmän rahaa kuin sillä on. Sinänsä ihan loogista kai.

Ihmettelin myös, miksei valailta tirsku verta päästä sen vesisuihkun mukana. Siinä ei puolestaan tainnut olla paljoakaan järkeä.

EDIT: Niin, ja väärinkuulemisen takia luulin, että sana tilataide onkin pilataide. Se tuntui oikein järkeenkäyvältä kun katselin moisia taideteoksia.
Ulrike

Posts: 42

#410 • • Edited Ulrike
Luulin että kaukosäätimen avulla voi elävän ihmisen siirtää televisioon vangiksi.
Ja tuon samaisen luulon polkupyörästä jaan itsekin. :D

--
Go For It!

Freja

Posts: 8,775

#411 • • Edited Freja Sihteeri

H3li, 18.4.2007 14:07:
---
doris, 18.4.2007 13:16:
Luulin pitkään pienenä (about 6v ikäsenä), että Suomessa syttyy sota hetkenä minä hyvänsä.. kunnes tajusin et aikuiset saattaa välillä liiotella asioita. *lmao*

---


mäkin pelkäsin sotaa aivan hysteerisenä tietyn jakson lapsuudestani. *ding*



Tähän liittyen, mä pelkäsin tuota myös, mutta jossain vaiheessa tajusin, että kun Vaasassa on vapaudenpatsas, niin se tarkoitti sitä ettei Vaasaan (eikä Suomeenkaan) voi hyökätä, koska kaikki paikat missä on vapaudenpatsas, tarkoitti sitä että sinne ei saa hyökätä *pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#412 • • Aziz Combat Fighter

Zenni, 2.5.2007 23:38:
---
nomic, 29.4.2007 18:40:
...että kun puhuttiin siitä, että kuinka pyörä on ihmisen nerokas keksintö, luulin että puhuttiin polkupyörästä. ("Onhan siinä vaihteet, jarrut ja kaikki!")

---


Jahaa, no mä luulin niin tähän asti kunnes luin ton. Nyt nolottaa. :DD




haahahahahahahahah :D:D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#413 • • Aziz Combat Fighter

Firmian, 2.5.2007 21:53:
Pienenä tosiaan kuvittelin että seksi on aina samanlaista kuin elokuvissa, enkä malttanut odottaa kunnes pääsisin kokeilemaan. Ja loppu onkin sitten--tömps! maan pinnalle.



niin siis samanlaista kuin Richard Gere-elokuvissa vai isoveljen sängyn alta löytyneissä elokuvissa?
Ober

Posts: 587

#414 • • Ober Dog shit taco

Zenni, 2.5.2007 23:38:
---
nomic, 29.4.2007 18:40:
...että kun puhuttiin siitä, että kuinka pyörä on ihmisen nerokas keksintö, luulin että puhuttiin polkupyörästä. ("Onhan siinä vaihteet, jarrut ja kaikki!")

---


Jahaa, no mä luulin niin tähän asti kunnes luin ton. Nyt nolottaa. :DD


hahah nii mäki :DD komppaan, muaki nolottaa vähä.
asdf

Posts: 3,155

#415 • • asdf

Ober, 3.5.2007 12:56:
---
Zenni, 2.5.2007 23:38:
---
nomic, 29.4.2007 18:40:
...että kun puhuttiin siitä, että kuinka pyörä on ihmisen nerokas keksintö, luulin että puhuttiin polkupyörästä. ("Onhan siinä vaihteet, jarrut ja kaikki!")

---


Jahaa, no mä luulin niin tähän asti kunnes luin ton. Nyt nolottaa. :DD

---

hahah nii mäki :DD komppaan, muaki nolottaa vähä.



Onneks en oo yksin mun aivovaurion kanssa. *pus*
Kriss G

Posts: 1,492

#416 • • Kriss G Wir brauchen bass
Mä olin pienenä jostain järkevästä syystä täysin vakuuttunut että vain spurgut voi astua koiranpaskaan o_O

--
DESTROY ALL HIPPIES

KooKie

Posts: 4,338

#417 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 3.5.2007 12:57:
---
Ober, 3.5.2007 12:56:
---
Zenni, 2.5.2007 23:38:
---
nomic, 29.4.2007 18:40:
...että kun puhuttiin siitä, että kuinka pyörä on ihmisen nerokas keksintö, luulin että puhuttiin polkupyörästä. ("Onhan siinä vaihteet, jarrut ja kaikki!")

---

Jahaa, no mä luulin niin tähän asti kunnes luin ton. Nyt nolottaa. :DD

---

hahah nii mäki :DD komppaan, muaki nolottaa vähä.

---

Onneks en oo yksin mun aivovaurion kanssa. *pus*



Alla video yllä esiintyvistä apinoista ja heidän henkilökohtaisen älynsä kehityksen multihuipentumasta:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4784409600367252507

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#419 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 3.5.2007 13:11:
SANO VAAN SUORAAN JOS SUL ON JOTAI HAMPAANKOLOSSA NII!!1



Haluaisin vain kiittää siitä, että sun seurassa mä esiinnyn enemmän edukseni! Mun egonnostatus buddy. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#420 • • asdf

KooKie, 3.5.2007 13:16:
Haluaisin vain kiittää siitä, että sun seurassa mä esiinnyn enemmän edukseni! Mun egonnostatus buddy. <3



Ilo on mun puolellani. *hihu*