Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,826 views

anniini

#121 • • anniini a-double n-double i-n-a

anri, 1.11.2005 13:46:
---
anniini, 1.11.2005 13:14:
---
anri, 26.10.2005 18:56:
-clip-
---

edit: selvästikin tää länsirannikolla asuminen sekoittaa päätä aika pahasti. Ruotsi on LIIAN lähellä. :D

---
Joo no tosta mä oon ihan samaa mieltä, et länsirannikko tekee kyl tehtävänsä kenen hyvänsä aivokapasiteetille! *nauru*

mut kai sä silti tykkäät musta vaikka mä oonki vähä "länsirannikkolainen"? :S

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

annimari

#122 • • Edited annimari Seniorisarja
...mun isä on maailman viisain ihminen koska se osaa ajaa autolla paikasta toiseen käyttämättä karttaa.

--
Oho.

anri

#123 • • anri team parempi pitäjä

anniini, 1.11.2005 13:52:
mut kai sä silti tykkäät musta vaikka mä oonki vähä "länsirannikkolainen"? :S

Tottakai muruseni!! *hali*

--
don't go halfway - go all the way

twistedsushi

#124 • • twistedsushi Nihil declaro
...että sarjakuvasankareita on olemassa
...että sängyn alla voi oiekasti asua mörköjä
...kun sulkee silmänsä niin kaikki paha katoaa
...kun pääsee ysille niin on jo todella aikuinen *tirsk* *blush*

no eipä tu oikein muuta mieleen... *hihu*

--
Itse valitset puolesi.

zaler

#125 • • zaler e h k i s
mäkin oon luullut että maailmassa ei ollut värejä aikasemmin... saleen ollut ihan sairaan tylsää elää mustavalkoisessa maailmassa *hih*

--
let´s eat to the beat!

ianna ei anna!

#126 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Luulin että ponista tulee isona hevonen.

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Po`

#127 • • Po` n00b
..jos kuulakärkikynän terän laittaa 'piiloon' se ei kuivu.

--
*ding*

Anny

#128 • • Anny Hurricane-Munster

Anny, 25.10.2005 16:28:
Spagetti kasvaa pensaissa... *tirsk*

Luulin myös että nälkäpäivänä koulunkeitoista lihat lähetetään sellaisenaan apua tarvitseville... *ding*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Marjo

#129 • • Marjo pupuTupuna

zaler, 2.11.2005 12:48:
mäkin oon luullut että maailmassa ei ollut värejä aikasemmin... saleen ollut ihan sairaan tylsää elää mustavalkoisessa maailmassa *hih*

Joo, joo! Mä luulin kanssa. *nauru*
Verano

#130 • • Edited Verano Merituuli
Pelasin korista ala-asteen tokalta luokalta eteenpäin. Tietty sellasissa valkosissa urheilusukissa, joissa on pari raitaa nilkan ympärillä.

Kerran kaverilla ollessani huomasin, että heillä pyöri lattialla pari sellasta sukkaa. Koskapa heillä kukaan ei pelannu korista, niin päättelin, että heidän oli täytynyt pölliä ne meiltä, joten pöllin ne tietysti takaisin.

Myöhemmin sain tietää, että kyllä ne jalassa voi tehdä muutakin kuin pelata korista.
-Santtu-

#131 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Luulin että..

..kun radiossa soi joku laulu, se esittäjä laulaa siellä oikeasti *lmao*
..jos irvistelee, ja samaan aikaan tuulee kasvoihin niin naama jää siihen asentoon!!

..pilvien päällä asuu Halinalleja *plur*

Noi tuli ekaks mieleen, näit varmaan kyllä riittää loputtomiin jos alkaa miettimään.

ainiin..ja uskon vieläkin et mun pehmolelut on eläviä, tai ainakin niil on jonkinlaiset tunteet *blush*
Juhgu

#132 • • Juhgu Virnistelijä

-Santtu-,
..jos irvistelee, ja samaan aikaan tuulee kasvoihin niin naama jää siihen asentoon!!

Toi taitaa olla aika yleinen. Mulle uskoteltiin ihan samaa kieroista silmistä, ja lapsena ajatus jatkuvasta kierosilmäisyydestä (jota ei tietenkään saisi mitenkään korjattua) oli niin ahdistava ettei uskaltanut edes kokeilla :|

mariquita, 25.10.2005 21:14:
uskoin, että Kemi on todella vaarallinen paikka, kun olin lukenut kemiallisesta sodankäynnistä

*nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

mauno

#133 • • mauno
-sateella jumala pissii
-Uusi Suomi on maa (toivoin lomareissua sinne. eipä koskaan menty *uuh* )
-Santtu-

#134 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Juhgu, 3.11.2005 13:49:
---
-Santtu-,
---

Toi taitaa olla aika yleinen. Mulle uskoteltiin ihan samaa kieroista silmistä, ja lapsena ajatus jatkuvasta kierosilmäisyydestä (jota ei tietenkään saisi mitenkään korjattua) oli niin ahdistava ettei uskaltanut edes kokeilla :|

Ahaa, tää on ollu siis vanhempien salaliitto saada pikku-enkelit pitämään pärstät peruslukemilla. On se kumma kun ei lapsien anneta toteuttaa itseään *nauru*
e/v

#135 • • e/v
Kissamme, kuten muutkin mirrit, oli hyvin ahkera puhdistamaan itseään. Uskoin, että on pakko olla siihenkin helpompi ratkaisu. Mielestäni turkin nuoleminen on kovin aikaavievää ja päätin, että fiksuinta olisi kissan omaksi eduksi pestä kaveri kokonaan... pesukoneessa.

Joten laitoin kissa-ressukan pesukoneeseen ja luukun kiinni (onneksi en osannut käynnistää mitään pesu-ohjelmaa!).

Äidin sitten havahtuessa vaimeaan ja onttoon nau'untaa kylpyhuoneessa, hän päästi mirrin pois koneesta. Minä reippaana tyttönä päättelin, että pesuohjelma on päättynyt ja nyt on aika laittaa kaveri kuivumaan!

Nappasin kissan mukaani ja menin ripustamaan sitä parvekkeella sijaitsevaan pyykkitelineeseen pyykkipojilla. Oli kovin hankala saada mirriä pysymään narulla, ja äitini tuli kummissaan katsomaan mitä ihmettä touhuan...

Onneksi misulle ei käynyt loppujen lopuksi kuinkaan. Kissan kun taisi olla melkein isompi kuin minä tuohon aikaan *blush*

Muistaakseni sain melkoisen saarnan siitä miten eläimiä tulee kohdella *nauru*
#136 • • Windy Guest
Että mikroaaltouuni on mikroAUTOuuni...*nauru*
ja mikä järkytys oli kun kuulin ettei olekaan...*tirsk*
mauno

#137 • • mauno

Windy, 3.11.2005 15:44:
Että mikroaaltouuni on mikroAUTOuuni...*nauru*
ja mikä järkytys oli kun kuulin ettei olekaan...*tirsk*

Hei! Mä luulin kans! *jiihaa*
Juhgu

#138 • • Juhgu Virnistelijä

-Santtu-, 3.11.2005 13:55:
---
Ahaa, tää on ollu siis vanhempien salaliitto saada pikku-enkelit pitämään pärstät peruslukemilla. On se kumma kun ei lapsien anneta toteuttaa itseään *nauru*

No mutta nyt voi ottaa kaiken takaisin ja irvistellä koko lapsuuden edestä *piis* *igor* *piis*

[pieni]...ei tosin tunnu ihan yhtä hienolta kuin lapsena :|[/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

kinderi

#139 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä Tiesin että viereisessä metsässä on leijonia..Välillä yöllä kuulin ku ne karju siellä..
Partaterät syödään jotta saadaan parta kasvaa siististi..
Telkkariin pääsee kun vaan hajottaa sen lasin siitä(luojan kiitos en kokeillu)..Monesti mietin sitä kun olisin halunnu my little ponyjen kans seikkailee(jotka siis oli oikeita).
Jos ei tyhjennä kylpyammeesta vettä heti kun se alkaa viilenemään niin sitten viemäristä tulee sinne hylkeitä.

Fiksu lapsi *joo*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Tetraveks

#140 • • Tetraveks

kindertin, 3.11.2005 16:18:

Partaterät syödään jotta saadaan parta kasvaa siististi..
Telkkariin pääsee kun vaan hajottaa sen lasin siitä(luojan kiitos en kokeillu).
Fiksu lapsi *joo*

Sanoisin et oli suurempi pelastus ettet kokeillu tota partaterä-jutskaa *pepsodent*