Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,842 views

pathi

#61 • • pathi
Mä olen myös luullut sammakoiden elävän vedessä ja kaikkien ajattelevan suomeksi.

Lisäksi joskus tarhaikäisenä vietin monta hetkeä läheisen elektroniikkaliikkeen varaston roskiksessa piilossa, kun huhun mukaan liikkeen pihaa vartioi liikkuva silmä, ja jokainen työntekijä pyrki ottamaan pikkulikat kiinni vankilareissua varten. Jostainhan ne vanhat näppikset ja virtajohdot majoihin piti silti hankkia.. *blush*

--
D:

Saarre

#62 • • Saarre
meil oli joskus perunoita ja kinusin että haluun makaroonia niin äiti sano että makarooniki on tehty perunasta.. siinä sitte sinisilmäsenä söin perunaa siitälähtien

--
*tähti* Full hearts cant lose

Jocular

#63 • • Jocular Janni

Daverian, 25.10.2005 15:54:
Että ne valkoist rehu paalit pellolla on dinosaurusten munia.
En sitten muita juttuja enää muistakaan.

Kyllä. Ne on dinosaurusten munia. Vieläki aina tosinaan ku ajan jonku pellon ohi mis on näitä munia ni hihkasen tyytyväisenä "dinon munia" *hihu* Niit on eri värisiäki. Mintun vihreitä ja valkosia. Ne vihreet on kivempia *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

extramppa

#64 • • extramppa hengailija
Oltiin kerran menossa jonkun sukulaisen luo Kurikkaan autolla ja ihmettelin siinä, kun matka vaikutti niin lyhyeltä, että "onko Kurikka Suomessa?". Luonnollisesti ajattelin, että Kurikka ja Kreikka on sama asia, kun kuulostaakin niin samalta...

Luulin, että vauvat syntyvät navasta ja kasvavat äidin sisällä niin, että äidin käsien sisällä kasvavat vauvan kädet, jalkojen sisällä jalat ja pään sisällä pää. Melko kookas olisi vauvan vartalosta tuolla teorialla tullut... mutta eihän sitä voi tietää...

Luulin myös, että hiukset ovat kerällä pään sisällä ja siitä kerästä pikkuhiljaa purkaantuu hiusta niin, että ne kasvaa. Ja jos hiuksista vetää oikein kovaa, niin ne kasvaa.

Kun olin nähnyt äitini alasti, ihmettelin kovasti, miten hän osasi pyyhkiä vessassa käynnin jälkeen, vaikka olikin niin paljon karvoja edessä. Toivoin myös, ettei minulle koskaan kasvaisi häpykarvoja, koska en uskonut, että ikinä oppisin sitten löytämään oikeaa paikkaa, mistä pitää pyyhkiä.*blush*
hallucinogen

#65 • • hallucinogen Edain

Super-Kerttu, 25.10.2005 15:01:
- O.B. tamppoonit on filmirullia! *tirsk*

Löysin joskus 6v:nä isosiskon roskiksesta niitä asetinrullia vai mitä ne nyt on/oli ja leikin et ne oli haulikon hylsyjä, mulla ei kyllä ollu hajua mitä ne oikeasti oli :D Sit isi näki ja käski heittää pois ja sanoi et kertoo kun oon vanhempi mut ei oo vieläkään kertonut :D

--
pikku-*possu*

m1kk3

#66 • • m1kk3 no-life
en tiiä kehtaaks tät kertoo....*blush* mun frendi luuli pienenä että lapset tulee naisen p*rseestä :D mä sitte vähän fiksumpana (*lmao*) tottakai sanoin et ei, kyl ne tulee siit toisesta paikasta mut ei se uskonu. Ilmeisesti se sit jossain vaiheessa tajus.... näin jälkeenpäin naurattaa kyllä niin pirusti. ko ei me kummiskaa mitää ihan pienii oltu silloin, jotain vähä alta kymmenen. *nauru* Ite asiassa mä aluks uskoin sitä mut en muista mistä mä sit hokasin et eihän se VOI olla silleen :D

*justjoo*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Epailija

#67 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen, 25.10.2005 21:00:
Sit isi näki ja käski heittää pois ja sanoi et kertoo kun oon vanhempi mut ei oo vieläkään kertonut :D

Nuorempana luulit, että vanhempiin voi luottaa? ;D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#68 • • Jaska Guest
... sultan laitetaan suuhun, kun hampaat on lähteyt. :D
Daverian

#69 • • Daverian

Jocular, 25.10.2005 20:32:
---

---

Kyllä. Ne on dinosaurusten munia. Vieläki aina tosinaan ku ajan jonku pellon ohi mis on näitä munia ni hihkasen tyytyväisenä "dinon munia" *hihu* Niit on eri värisiäki. Mintun vihreitä ja valkosia. Ne vihreet on kivempia *vink*

Mä en ole nähnyt kuin niitä valkoisia. Ne on varmaan ihan hienoja ne mintun vihreät.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

mariq

#70 • • mariq
uskoin, että Kemi on todella vaarallinen paikka, kun olin lukenut kemiallisesta sodankäynnistä otsikon, jonka vieressä oli kuva todella surkean näköisestä naisesta (olin siis kuitenkin niin iso, että osasin lukea..)

tää seuraava ei oo mun, mut pakko kertoo, ku se on aika hyvä: broidi luuli, että heinäseipäitä sanotaan mummoiks, kun se oli äipän kanssa joskus menossa mummolaan, ja äiti sanoin yhen pellon kohdalla "kato; mummo" tarkoittaen, että meidän mummo oli siellä seivästämässä. Velipoika ei kuitenkaan nähnyt mummoa..

ja yksi käänteinen juttu: En ole koskaan uskonut joulupukkiin tai tonttuihin tai jumalaan tai mihinkään, koska äitini on pesunkestävä ateisti, joka uskoo totuuteen.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Peikkotyttö

#71 • • Peikkotyttö
Joulupukin ohella uskoin vahvasti Röllin olemassaoloon.

--
Groove is in the Heart

embie

#72 • • Edited embie Shwoopsie poo

Daverian, 25.10.2005 21:08:
---
Jocular, 25.10.2005 20:32:
---

---

---

Mä en ole nähnyt kuin niitä valkoisia. Ne on varmaan ihan hienoja ne mintun vihreät

Hei, eiks ne olekaan traktorin munia??!! *ding* *maailma romahtaa...*
shaderna

#73 • • shaderna
hAhAhahaahAhahaHahAhahaaaa!!!!!!

--
just tryin` not to give a fuck

KritikaL

#74 • • KritikaL Teiniprinsessa
Ku olin jotain 6v niin olin ihan varma et kissan voi opettaa lukemaan*ding* Arvata saattaa että ei onnistunu tosi monista yrityksistä huolimatta*blush*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

ZaZa

#75 • • ZaZa

embie, 25.10.2005 21:18:

*joo* Tarktorin muniahan ne... niin ainakin isosisko mulle on opettanut *hymy*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Daverian

#76 • • Daverian

embie, 25.10.2005 21:18:
---
Daverian, 25.10.2005 21:08:

Mä en ole nähnyt kuin niitä valkoisia. Ne on varmaan ihan hienoja ne mintun vihreät

---

Voi ei mitä me olemmekaan saaneet aikaan. *lohduttel**hali*

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

mirah

#77 • • mirah Starchild
Kun hiuksia vetää alaspäin niin ne venyy. On niitä varmaan monia muitakin, oon ollu niin hyväuskoinen lapsi. Parhaani mukaan olen koittanut vaan unohtaa kaikki, niinkuin on näköjään käynytkin kun en muista kuin yhden *tirsk*
äm

#78 • • äm
Multa pitäis ennemminkin kysyä, mitä uskottelin pienenä kavereilleni. *uros*
Olin kusipäinen jo silloin. *tirsk*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

littlebig

#79 • • littlebig aaat-chi kung
luulin että aina kun on kuuma ilma niin siitä ilmoitetaan ihmisille lähettämällä palloja taivaalle
siitä nimi kuumailmapallo *nauru*

--
straight ______

gay ^______^

ChainsawIsGod

#80 • • ChainsawIsGod Plastik christ
Jostain syystä yhdessä vaiheessa luulin että tyynyn alla oli rapuja (älkää kysykö..).
Tarhassa penskat väittivät, että Turtles onkin TurKles.. Tätähän mä sitten väitin kaikille niille, jotka puhuivat TurTlesista..
Tarhassa myös peloteltiin verta imevillä "verimuurahaisilla", jotka ovat sittemmin paljastuneet vaarattomiksi hevosmurkuiksi..

Onhan näitä.. Edittiä sitten kun muistuu lisää mieleen. *iloinen*

--
One death every 40 seconds.