Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,933 views

Bio

#21 • • Bio The Bullies / Pinky
Nukuin kerrossängyn yläpuolella, joka oli suhteellisen lähellä kattoa. Luulin aina nukkumaan mennessä et joku iso jättiläinen etsii mua kun kauhea töminä kuului ylhäältä (yläkerran naapuri käveli sängyn yläpuolelta) ja sit menin aina peiton alle piiloon ettei se jättimörkö löytäis mua.
piipaa

#22 • • piipaa
mä luuliin pienenä, ku kaveri kertoi, että kerrostalojen rappukäytävissä asuu kemppejä (olikohan toi nimi tollanen *ding*) ja et ne syö pikkulapsia ja siis varsinkin tyttöjä.
Po`

#23 • • Po` n00b

mayah, 25.10.2005 12:47:
Luulin ihan oikeesti, että kaikki maailman ihmiset ajattelevat suomeksi. Että kuultuaan lauseen he kääntäisivät sen päässään meidän kielellemme, ajattelisivat vastauksensa suomeksi ja taas kääntäisivät sen toiselle kielelle vastatakseen ääneen. Kaikki ajatustyö siis tehtäisiin suomeksi.

T: "Blondi jo vuodesta 1981"

Sama homma täällä :D

--
*ding*

mariq

#24 • • mariq

Reija ja suklaatehdas, 25.10.2005 12:18:
salaojitus on laitonta.

Mulla oli sama; miksi ihmeessä oja pitäisi salata, ellei sen ole kiellettyä olla olemassa!??

Uskoin myös, että mun vaatekaapissa asuin susia, jotka muuttui päivisin aina näkymättömiksi, ettei äiti löytäisi niitä ja ajaisi pois. Öisin ne sitten aina vaani mua, ja jos käsi tai jalka oli ilman peittoa, ne saattoi tulla syömään sen. Joskus onnistuin harhauttamaan niitä, että pääsin pujahtamaan omasta sängystä äitin viereen.. en tosin muista millä niitä harhautin.

Luulin että kastemadot lisääntyy jakautumalla kahtia, kun joku joskus sanoi, että jos madon katkaisee, molemmat puolet jää henkiiin.

Kuvittelin, että kun tulee syksy, viimeiset hengissä olevat hyönteiset menee talviunille. Miten niitä muuten tulisi aina kesällä lisää?

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mekaanikko

#25 • • mekaanikko don selecta

Reija ja suklaatehdas, 25.10.2005 12:18:
salaojitus on laitonta.

Samma här. Toinen samanlainen oli, että luulin rikoksenuusijalla tarkoitettavan sitä, että joku tekee vaikkapa ryöstön saman nerokkaan suunnitelman mukaan, jota joku muu on jo käyttänyt. Ts. suunnitelmien kopioimisesta rankaistaan ankarammin kuin siitä että keksii ihan uudenlaisen rikoksen.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Elmiira

#26 • • Elmiira
...jos syö hedelmien siemeniä, kasvaa vatsaan puu. (Siksi en kai vieläkään syö edes viinirypäleiden siemeniä *nauru*)

...pikkusisko tulee äitiyspakkauksessa (voitte kuvitella sen pettymyksen, kun tyhjennettyäni koko äitiyspakkauksen lattialle, en löytänytkään vauvaa)

...isällä on oikeita, eläviä matoja päässä, kun äiti puristi ihomadon sen otsasta.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

#27 • • + Guest
Uskoin, että yläasteella olevat ovat lähes aikuisia..

...myöhemmin luulin, että yli 20 vuotiaana ei enää biletetä tai tehdä mitään hauskoja juttuja. Silloin ollaan jo niin viksuja ja aikuisia, ettei elämässä ole muuta kuin työtä ja jotain politiikkajuttuja...

...nykyään uskon, ettei tää elämä niin kummallista ole edes kymmenen tai parinkymmenen vuoden päästä. Kyllä sitä juhlitaan, tehdään töitä ja ollaan vähemmän viksuja. Tylsää.
#28 • • + Guest

Jää~*, 25.10.2005 13:24:
...jos syö hedelmien siemeniä, kasvaa vatsaan puu. (Siksi en kai vieläkään syö edes viinirypäleiden siemeniä *nauru*)

Joo, näin määkin uskoin! Nykyään kyl syön siemenet jopa vesimeloonista. *nauru*
umma

#29 • • umma newbie
Pienenä en syöny millään kalakeittoa. Joten mutsi sit keksi huijata että se onki lumikeittoa! Ja lumesta mä tykkään edelleenki.

--
?

Epailija

#30 • • Epailija Physicist, 2nd class.

diorite, 24.10.2005 23:49:
...autot kulkee niin lujaa kun niitten mittareissa on numeroita

Amatööri. Se oli se suurin numero miinus 20 km/h, mikä antoi luotettavimman tuloksen! *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

TanyaK

#31 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
pienenä uskoin että olin noita. Yritin epätoivoisesti siirtää esineitä katseella ja manata ihmisiä. Mutta jotenkin mun voimat ei sit ollukkaan niin helposti hallittavissa. *eiei*
TanyaK

#33 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa

Neko, 25.10.2005 14:19:
... että vanhimmiten elämä helpottuisi.

Mulla oli vähän samanlaisia luuloja. Ajattelin että kun nyt kaikki asiat menee päin persettä ja tuntuu ikävältä niinvähänkö vanhenpana mua palkitaan kaikesta kärsimyksestä. Mut vielä en oo suuria palkintoja saanut tavalla enkä toisella..
lostgone

#34 • • lostgone
..ihmiset ovat mukavia ja hyväntahtoisia.
..ihmiset välittävät toisistaan.
..ihmiset ovat rehellisiä ja pyrkivät hyvään.
damn.*ding**justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Displacer

#36 • • Displacer

Neko, 25.10.2005 14:19:
... että vanhimmiten elämä helpottuisi.

No ehkä sitten kun lapset ovat hyljänneet vanhainkotiin ja on aina niin mömmöissä siel, ettei tajua enää mistään mitään *lohduttel*
diorite

#37 • • diorite 180+

Jää~*, 25.10.2005 13:24:
...jos syö hedelmien siemeniä, kasvaa vatsaan puu.

sama täällä ja puun oksat kasvaa korvista pihalle *nauru*

--
Kuka? Minäkö?

-Kerttu-

#38 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
- Että Presidentti lukee uutiset. Ihmettelin kyllä välillä, miksi presidentti oli yhtäkkiä nainen! *nauru*

- Että ennen vanhaan oli mustavalkoista.. Värit tuli siis vasta joskus 70-luvulla! *ding* *nauru*

- O.B. tamppoonit on filmirullia! *tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sune

#39 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mul oli ainaki pari samaa kuvitelmaa mitä tääl on jo sanottu..

- maailma oli ennen mustavalkoinen, esim. silloin kun oma äitini oli pieni.
- Salaojat olivat todella laittomia, ja luulin omaa faijaa rikolliseksi kun se puhui salaojista *nauru*
- Lapset tehtiin näin: Kaupasta vaan valitsemaan tyttö tai poika siemeniä ja sitten äiti nielee ne ja seuraavaks se onki raskaana. Meidän äiti oli valinnu tyttö sekä poika siemeniä *hymy*
- Luulin että sana "frendi" on nimi. Yhen miehen nimeksi luulin vuosia Frendi, koska isäni sanoi sitä frendikseen *iloinen*

--
ei kovin ihku eikä plur

asdf

#40 • • asdf
Olin ihan varma, että riisikakut on tehty isojen hämähäkkien munista. *uuh* En uskaltanu syödä niitä kun vasta monen vuoden jälkeen..

Muistan myös joskus tarhassa selittäneeni muille kavereille aivan tosissani, että kun sekoittaa kylmää ja kuumaa vettä ni sit tulee iso räjähdys *nauru*