Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,502,928 views

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#61 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
-Eipä kiinnosta juuri pätkääkään
-eikä meillä ees näy
-mut jos näkyis, ei sitä koskaan tiedä vaikka jumiutuis sitä tuijottaan :)
-yleensä en tollasista reality sarjoista hirveesti muutenkaan pidä

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Jennam0n

Posts: 55

#62 • • Jennam0n
Onneks mul ei näy SubTV.
Lauruska

Posts: 821

#64 • • Lauruska nihkee
Teen nyt kauhean paljastuksen: Ostin digiboxin vain sen takia että sain näkyviin subtv:n ja sieltä BB:n! *nauru*

Nomuttaasiaan... Ohjelma on yllättänyt minut positiivisesti. Olin alkuperäsin brittiBB:n suuri fanittaja sillon aikoinaan, ja oon odottanu tän suomiversioo kuin kuuta nousevaa. Talo on upea ja mitään järkyttävää floppia siitä ohjelmastakaa ei todellakaa tullu niinku pelkäsin. Asukkaat on kyllä vähän samanlaisia kaikki, mutta luulenpa että siihenkin tulee muutos kun väki vähenee ja viikkoja talossa alkaa olla enemmän. Pinna alkaa kiristyä, koti-ikävä alkaa painaa ja asukkaat alkaa olla enemmän omia ittejään eikä sellasia mielisteleviä.

BB extra on kyllä tylsä ja ne juontajat on aika kauheita. Lisäksi r-kioskin ja fanipalojen ja muiden mainostus talossa on vähän karua. En kyllä muista että brittibb:n taloissa olis ollu tonkaltaista mainostusta.
Freja

Posts: 8,775

#66 • • Freja Sihteeri
Can you spot the difference?

http://bigbrother-img-1.saunalahti.fi/mn_kuvat/subtv/big_brother/kilpailijat/339697.jpg

http://www.bryanmcfadden.org/4images/data/media/1/brian30.jpg

Hmm. Kai sitä jossain mainittiinkin että Antti näyttää joltain idolilta tms.

Olen seuraillut aina silloin tällöin. Ei se kuitenkaan mikään måste oo mutta mielenkiintoista kattella suomalaista realityy *nauru*

Aika seksinhakua koko ohjelma. Muistan ainakin kilpailijoiden valittaneen, että talossa on kuuma. No tottakai, miten muuten ne vähissä vaatteissa pysyisivät? *justjoo*

Ehkä sit ku tuota on tullut kuukauden niin kerron hieman syventävämmän analyysin ohjelmasta(tuskin kyllä siitä mitenkään syventävää saa) eli tuomitsen vasta myöhemmin *vink*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mandex

Posts: 296

#67 • • Mandex
Pari brittien bb:ia tuli kattottua aikas tiivisti.
Nyt ei oo kyllä yhtä pahasti toi suomalainen versio iskeny...
sais porukka olla vähän erilaisempaa...
evvk

Posts: 1,918

#68 • • Edited evvk
Tossa taannoin Tampereella oli jotain Big Brother tyypejä jakamassa jotain lehtiä.. mä kieltäydyin ottamasta ks. lehteä vastaan..

En ole ohjelm asta edes niin kiinnostunut että jaksaisin otaa selväää minkälaisesta ohjelmasta on kyse.. olen käsittänyt että se on joku Tosi TV niin kuin Suuri Seikailu oli..
nomic

Posts: 4,120

#69 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
tänään kun kävin kiskalla, niin havaitsin "big brother irtokarkkeja"-laatikoita :F semmonen missä oli jotain perusmässyjä, normaali pieni laatikko ja päällä tarra jossa luki toi teksti ja oli vielä logo oikeen, ja hinta joku tuplasti kalliimpi :F

*odottelee bb-figuureja*
evvk

Posts: 1,918

#71 • • evvk

nomic, 5.9.2005 17:12:
tänään kun kävin kiskalla, niin havaitsin "big brother irtokarkkeja"-laatikoita :F semmonen missä oli jotain perusmässyjä, normaali pieni laatikko ja päällä tarra jossa luki toi teksti ja oli vielä logo oikeen, ja hinta joku tuplasti kalliimpi :F

*odottelee bb-figuureja*



Kylmää rahastusta.. *vihainen*
serotonot

Posts: 3,137

#72 • • serotonot Paul Easy

nomic, 5.9.2005 17:12:
tänään kun kävin kiskalla, niin havaitsin "big brother irtokarkkeja"-laatikoita :F semmonen missä oli jotain perusmässyjä, normaali pieni laatikko ja päällä tarra jossa luki toi teksti ja oli vielä logo oikeen, ja hinta joku tuplasti kalliimpi :F

*odottelee bb-figuureja*


kalliimpi? en nyt sanois. eiks se ollu 2,90/750g

Siis jos niist ärrän laatikoista puhuit. Mä ihmettelin ainaki ite et miten ne oli nii halpoja
nomic

Posts: 4,120

#73 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

serotonot, 5.9.2005 17:44:
---
nomic, 5.9.2005 17:12:
---

kalliimpi? en nyt sanois. eiks se ollu 2,90/750g

Siis jos niist ärrän laatikoista puhuit. Mä ihmettelin ainaki ite et miten ne oli nii halpoja


kyllä, ärrän loota.
Keravan ärrällä katoin, ja siellä se pyöri 4e:n tuntumilla *ding* mun mielestä se on siitä lootasta melkoisen paljon pyydetty (saman verran karkkia saa pikaisen mietinnän tuloksena joku puolet halvemmalla). voin tietysti huomenna vielä tarkistaa hinnan.
serotonot

Posts: 3,137

#74 • • Edited serotonot Paul Easy

nomic, 5.9.2005 17:51:

kyllä, ärrän loota.
Keravan ärrällä katoin, ja siellä se pyöri 4e:n tuntumilla *ding* mun mielestä se on siitä lootasta melkoisen paljon pyydetty (saman verran karkkia saa pikaisen mietinnän tuloksena joku puolet halvemmalla). voin tietysti huomenna vielä tarkistaa hinnan.



no vaik se ois 3,90 ni onhan se 750g aika pieni hinta. eihä siit tuu ku 52snt/100g hinnaks. En siis mitenkää "puolustele" tota karkkimeininkii tai muutakaa tohon liittyvää soopaa mut eiks makuunissaki irtokarkit oo 8,90/kg ni onhan toi ny iha kohtuuhintainen kuitenki.
nomic

Posts: 4,120

#75 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

serotonot, 5.9.2005 17:58:
---
no vaik se ois 3,90 ni onhan se 750g aika pieni hinta. eihä siit tuu ku 52snt/100g hinnaks. En siis mitenkää "puolustele" tota karkkimeininkii tai muutakaa tohon liittyvää soopaa mut eiks makuunissaki irtokarkit oo 8,90/kg ni onhan toi ny iha kohtuuhintainen kuitenki.


tässä olet kyllä oikeassa, mutta enpä tiennyt että lootassa on 750g, eli havaitsin väärin. *blush*
Shaz

Posts: 324

#76 • • Shaz team Wittupäät
Oijoi, mun tän hetken ehdoton lempparisarja. *plur* Muutenki noi reality-sarjat kolahtaa muhun.*hihu* Brittien BB:tä tuli kateltua toisinaan kun en jaksanu muutakaan tehä. :P Se ei kyllä pahemmin iskenyt, mut se taas tais johtua siit etten jaksanu sitä niin aktiivisesti kattoo ni en tienny mistää mitää. :DD Vituttaa vaan pirusti että toi BB tulee typerään aikaan ku mun duunit normaalisti loppuu sillon ku BB alkaa, joten en kerkee sitä aina kattomaan :( Mut onneks maksoin sen 25e et nään himas vaikka kokoajan mitä siellä talossa tapahtuu =D Ainii btw, se talo sijaitsee iiiiihan mun kämpän lähettyvillä ;)

Kilpailijoista sen verran, et ne on kyllä ehkä liian samantyyppisiä. Mut sen takia siellä varmaan tuleekin aika paljon konflikteja, mikä tietty on ihan kiva juttu katsojille =) Niijoo - ja Antti A. on paras*pihkassa*
Exlex

Posts: 497

#77 • • Exlex

Shaz, 5.9.2005 18:12:

Ainii btw, se talo sijaitsee iiiiihan mun kämpän lähettyvillä ;)



Nyt vaan kirjottelet jotain viestiä tennispallon tai jalkapallon kylkeen ja sitten kyttäilet 24h paketista milloin jengi oleskelee pihamaalla ja sitten vaan kiiruhdat viskaamaan/potkaisemaan pallon pihalle niin saadaan vähän jännitystä tuohon touhuun! Näkis miten porukat suhtautuu ja ehtiikö isoveli komentamaan.

:D
Shaz

Posts: 324

#78 • • Shaz team Wittupäät
LOL :D
Aamu

Posts: 999

#79 • • Aamu you had me at hello
HAHAHAAA

ihan lähti tiputus just siitä suunnasta ku halusinki.
Seuraavaks se Kathy, ni oon tyytyväinen.

en muuten tajuu et miks ihmees tää yks jäbä veti sen keesin vasta talossa.
eikä esim ennen sitä.
NOLO.

haha

I <3 BB

--
Do you think the expansion will make me fat?

CJDaft

Posts: 81

#80 • • CJDaft
Aika jännä katsoa millaisia mielipiteitä sarja herättää.

Ehkä paras esimerkki aiheesta: joku teini lähettää BB Extra chattiin tekstiviestin(maksullinen palvelu) jossa kertoo ettei seuraa sarjaa ja suomen big brother on ihan paskaa.

Eikös se jo kertonut samalla että on seurannut sitä?

Haha! Koukussa!

CJ Daft